Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Obawy przed kupnem Outlandera
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-05-2017, 22:12   

msokol napisał/a:
zy z zalockowanym 4x4 auto może mieć lepsze przyspieszenie?
nie, to tylko inny rozkład momentu - więcej na tył. Ja miałem chipowanego przy 68kkm na bodajże na 165KM i 330Nm i moim zdaniem warto, bo lżej się jeździ, ale ori sprzęgło i dwumasa leci wtedy szybko. Zamiennik LUK był znacznie bardziej trwały, bo wytrzymał ponad 70kkm bez żadnych oznak. Ori to właściwie już od 40kkm lekko sygnalizowało zużycie - chip tylko przyspieszył.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2017, 22:42   

Dzięki rezon - będę myślał nad tym w takim razie, jak mi padnie dwumasa.

Pytanie jeszcze co z EGRem? Warto to zaślepiać? Będzie to odczuwalne? Są jakieś wady tego zabiegu?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-05-2017, 02:26   

ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem :twisted: wylotowy zresztą też ;) średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2017, 21:04   

Jest jeszcze coś takiego, jak wodorowanie silnika - warto? Moje auto przez 2 lata u poprzedniego właściciela zrobiło trochę ponad 3 tyś km. Po ok. 1,5 tyś rocznie.
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 11-05-2017, 21:15   

rezon napisał/a:
ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem :twisted: wylotowy zresztą też ;) średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza ;)


przepustnice el padaly
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-05-2017, 21:34   

Nie u mnie
msokol napisał/a:
jak wodorowanie silnika - warto?
po co? wymienić filtry oleje, ew. pasek rozrządu i jeździć. Sam się wodoruje ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2017, 22:13   

Auto co roku miało robione przeglądy w nieautoryzowanym serwisie. Co prawda nie w mitsubishi, ale innych japończyków. Oleje i wszystkie filtry zawsze były wymieniane w porę. Ostatni serwis olejowy miało w listopadzie - mam na to kwity, więc nie będę wymieniał. Tylko kompletny rorząd wymienię. Pewnie w tym samym serwisie. Zobaczę, jak mi wycenią.
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 18-05-2017, 21:46   

Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.

[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym.
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2017, 22:16   

Masz dpf?
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-05-2017, 08:39   

Chyba we wszystkich DID były. Czy nie?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-05-2017, 16:19   

NIE było :mrgreen:
_________________

 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-05-2017, 17:01   

A w których nie było?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-05-2017, 18:29   

W 2.0 Did
_________________

 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 21-05-2017, 23:34   

toddy napisał/a:
Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.

[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym.


lock to tryb podczas brodzenia w piachu lub głębokim śniegu i na pewno nie przy szybkości do 80 km
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-05-2017, 09:00   

Na locku do 40 później i taka automat przełączy na auto. Po co kusić los ja jeżdżę 4wd tylko jak są złe warunki drogowe albo chce pojechać ostro
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.