Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2019, 11:02   

mani3kmzks, sprawdzałeś programem diagnostycznym jakie wartości mają korekty paliwowe, jak pracuje sonda lambda, jaką wartość ma podciśnienie w kolektorze? Pomiary muszą być na biegu jałowym na rozgrzanym silniku pracującym bez obciążenia typu klima, światła, ma pracować sam silnik.Te dane mogą sporo podpowiedzieć czy to jakiś problem po stronie samochodu czy instalacji LPG.
 
 
dekoder87 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 2
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 10-07-2019, 11:03   

Wielkie dzięki za odpowiedzi.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-07-2019, 13:00   

Skoro inny numer to może się czyms różnić :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 10-07-2019, 14:58   

Ciśnienie w kolektorze 4-4,5 PSI.
F/T -1,6 do +2,3 na postoju
stf -1,6 do +2,3 na postoju

czy tak się może dziać od "słynnych" świec brk6 made in france zamiast japan?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-07-2019, 16:44   

Poniżej wykaz modeli w jakich były stosowane wtryski takie jak w lancerze CS 1.6.
Czyli takie same wtryski były nawet w galantach EA z silnikiem 2.5V6 niezależnie od rocznika.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2019, 18:40   

mani3kmzks, parametry w normie. A na jakim paliwie to sprawdzałeś?
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 10-07-2019, 19:06   

na lpg oczywiście.
no właśnie parametry w normie a zapłon "se lubi wypadnąć"
świece? mam chyba ngk made in france....
Gdzie kupić prawdziwe ngk made in japan?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-07-2019, 19:50   

mani3kmzks napisał/a:
Gdzie kupić prawdziwe ngk made in japan?

Najszybciej w ASO :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 12-07-2019, 19:26   

u ruskich jest taki temat:

zwykła świeczka NGK 2 dolce sztuka z groszami- tanio nawet bardzo ale czy to nie jest też shit made in france?
po OEM numerze świeczki oznaczone jako mitsubishi(oczywiście też NGK) zwykłe po 5 dolców ale jak patrzyłem na partsouq po tym numerze to pokazuje świece zapakowane w pudełko mitsubishi z logiem ngk i oznaczeniem made in japan. wychodzi niecałe 20zł za sztuke- tragedii nie ma też ale czy warto?

a może po prostu zamówić tu w polsce irydówki z NGK które(poprawcie mnie jak się mylę) mają zawsze produkcję w japoni? wie ktoś może? 160zł komplet
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-07-2019, 20:13   

Ja kupiłem takie jak podane w instrukcji, kiedyś założyłem taki temat:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=449154
I tam zapisałem, że w instrukcji do 1,6:
NGK BKR6E-11, DENSO K20PR-U11, CHAMPION RC8YC4

Nie kombinowałbym tylko wziął te NGK.
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 12-07-2019, 20:25   

przecież piszę o świecach NGK powyżej...

Nawet dokładnie chodzi mi o takie bkr6e-11 i wiem że takie są dedykowane jednak problemem tych świec jest częsta "podrabialność" i gorsza jakość Made in France na którą od paru lat się narzeka - ja niestety mam wrażenie też mam pecha. Swoją drogą nikt nie miał z nimi problemu?


Drugie rozważanie dotyczyło irydowych : BKR6EIX-11.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-07-2019, 20:36   

Nie znam się ale do gazu to chyba lepsze są irydowe 8) .
Ogólnie za 4 świece NGK BKR6E-11 w ASO płaciłem 75zł, tylko to było w 2016r :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 12-07-2019, 20:41   

Też tak słyszałem. Choć niektórzy jak np. Użytkownik balon smigaja na gazie 200tysi na zwykłych ngkach i auto jedzie. A moje na irydowych boschach nie chciało więc raz się przejechałem Dobrze że mi podeszly do sharana. Teraz myślę nad czymś lepszym niż zwykle bkr6e-11 made in france np. Wyżej wspomniane bkr6 irydowe (są robione w japoni?)bo mam nowe cewki świece kable kompreche 15 a auto muli i dużo pali odczyty sondy jak wyżej przedstawiłem poprawne i weź tu bądź madry- naslabszym ogniwem wydają się świeczki. Cewki Delphi kable OEM
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-07-2019, 20:48   

mani3kmzks napisał/a:
Użytkownik balon smigaja na gazie 200tysi na zwykłych ngkach i auto jedzie.

Tylko ludzie zmniejszają dodatkowo przerwę na świecy.
Ogólnie irydowe zmienia się co 90kkm a zwykłe co 45kkm.
Ja bym kupił oryginalne NGK BKR6E-11 Made in Japan w ASO, zmniejszył przerwę i wymieniał co powiedzmy 30kkm 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 12-07-2019, 20:50   

No właśnie celowo podałem tego użytkownika który na 1.6 lpg wykrecil 200 tys bo sledzilem jego posty i wiem że używa ngk i nie zmniejsza przerwy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.