Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie ma mocy blad p0170 pomocy
Autor Wiadomość
mateo300999 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi shogun sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 10
Skąd: glasgow
Wysłany: 20-05-2019, 00:22   

Bylo nagrywane tylko na gazie, problem jest ten sam na benzynie tam riwniez nie ma mocy, moze troszeczke lepiej ale na pewno za malo.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-05-2019, 06:10   

Żeby można było coś powiedzieć musiał byś najpierw pojeździć trochę na benzynie, tak minimum z 20km. Zaraz po tej jeździe na rozgrzanym silniku z wyłączonym wszystkimi odbiornikami i tylko na biegu jałowym nagrać film tak z minutę. Następnie podczas tego nagrywania przełączyć na gaz informując o tym i pracę na gazie nagrywać jeszcze tak z 5 minut. Ważne jest tu porównanie pracy najpierw benzyny i odrazu po przełączeniu gazu. Na filmie muszą być nagrane:
praca obydwu sond górnych oraz wszystkie 4 korekty czyli krótka i długa dla tej jednej sondy i krótka i długa dla tej drugiej sondy oraz, jak ten silnik ma czujnik podciśnienia kolektora, to też wartość podciśnienia.
 
 
mateo300999 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi shogun sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 10
Skąd: glasgow
Wysłany: 22-05-2019, 07:20   

Mam pomysł co to może byc, ale też chyba we prowadziłem was trochę w błąd , myślę że to zapchane katalizatory , nie mogłem rozpiąć kata bo przecież tam nawet nie ma dostępu do niego, to musi być ten element przed lambdami bo jaki sens by był żeby mierzyły coś przed nim skoro tam najgorszy syf idzie.
Kolejna rzecz która nie pasuje mi na razrzad to to że auto na jałowym pracuje równo i bez probkemu, na benzynie odpala od razu, na 1 bardzo dobrze idzie ale tylko na 1 myślę że 2 3 i 4 wydziela się już za dużo spalin i on się dusi tym wszystkim.
Kolejna rzecz to to że jak jadę delikatnie biegi zmieniają się powiedzmy zaraz za 2 tys tobjakos tam się turla ale jak wcisnęła pedał w podłogę to od razu mól, chyba że obroty dojdą do 4 5 tys to muła traci na chwile.
Rozrząd raczej by chyba dawał inne oznaki, z resztą słyszałem że jak rozrząd sienorzestawi to tło zawór i koniec.
Czy jest jakiś sposób żeby to samemu sprawdzić ? Pomyślałem żeby wywiercić w nim dziurę zęba dać dodatkowe ujście spalin, a jak nie pomoże zawsze mogę wkręcić śrubę chociaż nie wiem czy to dobry pomysl.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-05-2019, 17:12   

Jak jest rozrząd przestawiony to też mogą być takie problemy. Trzeba by zdjąć osłony i zobaczyć czy koła będą na znaki. Można też podejrzeć jakie jest podciśnienie na biegu jałowym na rozgrzanym bo jak będzie przestawiony rozrząd to wartość podciśnienia będzie wyższa jak przy nieszczelności w dolocie. Szczelny silnik i z dobrze ustawionym rozrządem powinien mieć około 0,28 do maks 0,35 bara ale bardziej do 0,32. Jak będzie więcej niż 0,35 to albo nieszczelność albo przestawiony rozrząd albo nieszczelne zawory głowicy.
 
 
mateo300999 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi shogun sport 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 10
Skąd: glasgow
Wysłany: 22-05-2019, 23:51   

Teraz naprawdę wydaje mi sie że to przepływomierz, zmierzyłem programem dostarczana wartość do komputera na biegu jałowym 5.5 g/s 900 obr/s przy 2000 8,5 g/s od razu wydało mi się to malo, podpiąłem obr pod kolegi auto 2.0 diesel, 900 obr 12.5 g/s 2000 obr 40g/s. To chyba logiczne że większy silnik potrzebuje więcej powietrza a nie mniej.
Ale żeby się upewnić poszukałem i znalazłem przelicznik maf, znalazłem apke w google Play, wpisałem dane swojego auta i kolehk. Diagnoza jednoznaczna u mnie wydajność 25 procent u kolegi 100. To musi być zepsute .Jutro będę szukał na złomowiskach żeby z jakiegoś wykręcić jak nie znajdę to kupuje nowy. I dam znać czy to to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.