Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?
Autor Wiadomość
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 04-10-2019, 08:35   

Nie wiem, za 50 zł to moim zdaniem szkoda się bawić w czyszczenie tylko zapodać nowy, dziś mogę powiedzieć że to całkiem inne auto. Wstaje na 3 biegu i ładnie sie rozpędza. Wreszcie odzyskałem moment obrotowy... :D
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 04-10-2019, 08:39   

OKi ,trochę drożej bo 120 zł , ale powiedz mi jeszcze jakie śruby tam są do odkręcenia? Jaki klucz trzeba?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 04-10-2019, 09:45   

sprawdz jeszcze czy klapa gaszaca otwiera sie na maxa
najlepiej to ja zablokoac calkiem otwarta (na czas proby) i sprawdzic moc

u mnie tak bylo ze nie otwierala sie calkiem bo zaolejona byla-a zadnego bledu nie wyswietlalo
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 04-10-2019, 14:03   

Jakie śruby są przy tym czujniku? Bo jak takie jak przy przepływomierzu to problem z odkreceniem będzie
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 04-10-2019, 18:44   

takie same
tragedia tym bardziej ze tam lubi byc mokro wiec zardzewiale beda
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 04-10-2019, 21:04   

Poleglem nie odkrecilem, kręcą się razem z tuleja w plastiku, jutro następna próba jakieś rady?
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 07-10-2019, 08:17   

A gdzie ta klapa gasząca jest?
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-10-2019, 09:06   

Przy EGR.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 07-10-2019, 23:38   

Udało się odkręcić czujnik, był olej na nim. Auto chodzi lepiej, płyn niej przyspiesza. Myślę jeszcze czy zawór magnetyczny nie przeczyść c. Ten co steruję grucha od turba
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-10-2019, 07:58   

Wyczyściłeś czujnik czy wymieniłeś?
Ja u siebie mam dołożony zawór N75, bo ten zespolony nie dawał już rady i turbo nie dmuchało tak jak powinno.
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 08-10-2019, 10:27   

Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 08-10-2019, 14:17   

co to znaczy dołożony? Jak go podpiąłeś?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 08-10-2019, 20:08   

luk94 napisał/a:
Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli.

u mnie jak zimny tez muli
moze to jakies zabezpieczenie jest zrobione przez mitsubishi

zakupilem program do diagnostyki i tam napisali mi ze sterownik tego silnika jest calkiem inny niz w VW
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-11-2019, 14:49   

I jak ruszyło coś u Ciebie? Teraz w te wilgotne dni strasznie to auto zmielone i wydech okopcony na czarno...
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 25-11-2019, 15:32   

ja zmienilem klape gaszaca i caly zawor EGR
dostal pelna moc :)
ale kontrolka checkengine sie zapala i pokazuje blad zaworu egr
wprawdzie nie raz jak skasuje ten blad to sie nie zapali na cieplym silniku
spadkow mocy czy dynamiki nie ma jak kontrolka sie pali
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.