Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach? |
Autor |
Wiadomość |
luk94
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 46 Skąd: RSR
|
Wysłany: 04-10-2019, 08:35
|
|
|
Nie wiem, za 50 zł to moim zdaniem szkoda się bawić w czyszczenie tylko zapodać nowy, dziś mogę powiedzieć że to całkiem inne auto. Wstaje na 3 biegu i ładnie sie rozpędza. Wreszcie odzyskałem moment obrotowy... |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 04-10-2019, 08:39
|
|
|
OKi ,trochę drożej bo 120 zł , ale powiedz mi jeszcze jakie śruby tam są do odkręcenia? Jaki klucz trzeba? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 04-10-2019, 09:45
|
|
|
sprawdz jeszcze czy klapa gaszaca otwiera sie na maxa
najlepiej to ja zablokoac calkiem otwarta (na czas proby) i sprawdzic moc
u mnie tak bylo ze nie otwierala sie calkiem bo zaolejona byla-a zadnego bledu nie wyswietlalo |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 04-10-2019, 14:03
|
|
|
Jakie śruby są przy tym czujniku? Bo jak takie jak przy przepływomierzu to problem z odkreceniem będzie |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 04-10-2019, 18:44
|
|
|
takie same
tragedia tym bardziej ze tam lubi byc mokro wiec zardzewiale beda |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 04-10-2019, 21:04
|
|
|
Poleglem nie odkrecilem, kręcą się razem z tuleja w plastiku, jutro następna próba jakieś rady? |
|
|
|
 |
luk94
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 46 Skąd: RSR
|
Wysłany: 07-10-2019, 08:17
|
|
|
A gdzie ta klapa gasząca jest? |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-10-2019, 09:06
|
|
|
Przy EGR. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 07-10-2019, 23:38
|
|
|
Udało się odkręcić czujnik, był olej na nim. Auto chodzi lepiej, płyn niej przyspiesza. Myślę jeszcze czy zawór magnetyczny nie przeczyść c. Ten co steruję grucha od turba |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-10-2019, 07:58
|
|
|
Wyczyściłeś czujnik czy wymieniłeś?
Ja u siebie mam dołożony zawór N75, bo ten zespolony nie dawał już rady i turbo nie dmuchało tak jak powinno. |
|
|
|
 |
luk94
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 46 Skąd: RSR
|
Wysłany: 08-10-2019, 10:27
|
|
|
Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 08-10-2019, 14:17
|
|
|
co to znaczy dołożony? Jak go podpiąłeś? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 08-10-2019, 20:08
|
|
|
luk94 napisał/a: | Ja zmieniałem jest duzo lepiej ale jak zimny to jeszcze trochę sie muli. |
u mnie jak zimny tez muli
moze to jakies zabezpieczenie jest zrobione przez mitsubishi
zakupilem program do diagnostyki i tam napisali mi ze sterownik tego silnika jest calkiem inny niz w VW |
|
|
|
 |
luk94
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 46 Skąd: RSR
|
Wysłany: 25-11-2019, 14:49
|
|
|
I jak ruszyło coś u Ciebie? Teraz w te wilgotne dni strasznie to auto zmielone i wydech okopcony na czarno... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 25-11-2019, 15:32
|
|
|
ja zmienilem klape gaszaca i caly zawor EGR
dostal pelna moc
ale kontrolka checkengine sie zapala i pokazuje blad zaworu egr
wprawdzie nie raz jak skasuje ten blad to sie nie zapali na cieplym silniku
spadkow mocy czy dynamiki nie ma jak kontrolka sie pali |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|