Najlepszy GAZ do auta |
Autor |
Wiadomość |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2006, 11:24
|
|
|
blosa ma tommycrazy i jest zadowolony z tego rozwiązania. przeniosło mu to w dół moc i moment, więc raczej nie kręci już auta wysoko, ale na gazie mu to auto chodzi lepiej niż na pb. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-04-2006, 23:50
|
|
|
Straszna sprawa wychodzi na to ze tylko ja mam problemy z inst gazową. Ale wstyd sie przyznać większość z nich mógłbym sam naprawić np fala na wolnych - czyszczenie przepustnicy by Krzyzak itd. Co do tych instr. napisanych nie ma wątpliwości b. fachowo to jestem przerażony czytając początek po 5 akapicie nie bardzo wiem co było na początku i czy czasami nie jest to poradnik sf jak zbudować rakietę.
ALE nadchodzi lato dłuższy dzień i mam postanowienie ze DAM RADE i pokonam te sprawy może z czyjąś pomocą? |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-04-2006, 07:50
|
|
|
Ja mam w Sienie założony gaz 2 generacji - tyle że nie pełny - emulator ,ale nie ma komputera - najprostrza z możliwych a wynik jest taki że - osiągi lepsze niż na benzynie (jedynie "dół" troche słabszy), powyżej 3000obr leci w górę już bardzo szybko, do 200km/h dochodzi bez większych problemów - jedynie dłuższa prosta musi być.
A co do problemów z przełączeniem na Pb przy wysokich obrotach - w lancerze miałem ten problem - po prostu za słaby reduktor i przy takich obrotach spadało ciśnienie - wymienili mi na reduktor do V6 i już nie ma tego problemu.
A to osłabienie powyżej 3000obr - to dla mnie nowość - raczej dół jest zamulony a potem wkręca się silnik już szybko.
Oczywiście w Sienie mam stożek wstawiony (obudowa mi pękła i to było łatwiejsze rozwiązanie). |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
szczeslaw
moderator Łamacz przepisow KRD

Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 29 Cze 2005 Posty: 1980 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-04-2006, 22:02
|
|
|
Maciek:
Bardzo dobre są kondensatory Sanyo. Podejrzewam, że powinna się tu sprawdzić seria ME-FZ:
http://www.secc.co.jp/pdf/al_e/2005/e61.pdf
lub ME-PX (125 stopni):
http://www.secc.co.jp/pdf/al_e/2005/e62.pdf
lub ME-AX:
http://www.secc.co.jp/pdf/al_e/2005/e54.pdf
Podejrzewam, że możnaby z Sanyo wybrać coś więcej, ale troszkę tego jest i szczerze to nie chce mi się całego katalogu przeglądać
Link do całego katalogu:
http://www.secc.co.jp/pdf/al_e/2005/alm_e_all.pdf
Istnieje jeszcze seria Os-Con - kondzie mają jeszcze lepsze właściwości ale napięcia do 35V więc raczej odpada.
Również bardzo dobre są kondensatory Panasonica. Mają oni nawet serię kondensatorów do zastosowań motoryzacyjnych (125 stopni):
http://www.panasonic.com/...ABA0000CE28.pdf
Podaję różne modele, bo niestety w Polsce jest problem z dostępnością konkretnych części elektronicznych - zazwyczaj w sklepach mają tylko standardowe, najprostsze graty. Jeżeli masz kogoś, kto ma katalog Elfy i może od nich kupować to powinieneś u nich bez problemu kupić Sanyo a być może znalazłby się i Panasonic. Niestety Elfa nie jest tania. Możesz jeszcze spróbować na Allegro.
PS. Z tantali narazie widziałem tylko do 35V. |
_________________ gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.
 |
Ostatnio zmieniony przez szczeslaw 22-04-2006, 22:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-04-2006, 09:12
|
|
|
Wielkie dzięki szczeslaw, zaraz pogmeram na necie i ściągam. Nie chciałem pakować bele czego do kompa bo mogłoby się okazać że są gorsze od tych starych albo by padły po jakimś krótkim czasie.
Byłem w tej sprawie w "sklepiku elektronicznym" ale jak usłyszałem że kondzior to kondzior byle miał właściwe parametry (pewnie mieli tanie znaczy zwyczajne) to wyszedłem. Nie twierdze że gość nie miał odrobiny racji ale plan jest taki bardziej długofalowy ( to jakby do rozrusznika serca dawali jakieś taniochy).
Co do cen to myśle że taki bdb komplet kond nie będzie kosztował więcej niż 50 zł? |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2006, 09:50
|
|
|
Maciek napisał/a: | kond nie będzie kosztował więcej niż 50 zł? |
ja za moj dalem 4zl
chyba ze kupisz jakies kondziory z wodotryskiem |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
|