 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL |
Autor |
Wiadomość |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 21:42
|
|
|
L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 21:53
|
|
|
Elili,
sorry, że tak na Ciebie wyskoczyłem
Proponuje, żebyś przeczytał cały tekst tego testu prasowego. Jest tam opis opcji terenowych napędu.
Ja tam znajduje jedynie taką drobną nieścisłość, że autor pisze o "blokadzie tylnego mostu", a ja bym wolał żeby napisał "blokada tylnego mechanizmu różnicowego"...
[ Dodano: 09-07-2008, 22:07 ]
Herkules13 napisał/a: | L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu. | L200 nie znam z własnego doświadczenia, ale jak rozumiem to jest tam albo Easy Select + blokada tylnego dyferencjału lub Super Select bez blokady tylnego dyferencjału? |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-07-2008, 10:38
|
|
|
Herkules13 napisał/a: | L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu.
pozdrawiam |
Która w Pajero również występuje. |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2008, 15:46
|
|
|
gootek napisał/a: | Elili,
sorry, że tak na Ciebie wyskoczyłem
Proponuje, żebyś przeczytał cały tekst tego testu prasowego. |
OK.
Przepraszałem bo przeczytałem najpierw tylko tabelkę
A po upomnieniu resztę. W tekscie jak byk stoi ta blokada (w tabelce tylko o blokadzie międzyosiowej).
gootek napisał/a: | L200 nie znam z własnego doświadczenia, ale jak rozumiem to jest tam albo Easy Select + blokada tylnego dyferencjału lub Super Select bez blokady tylnego dyferencjału? |
Dokładnie tak jest w L 200. Choć podobno jest wersja z SS i blokadą tyłu ale bez ASTC. |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2008, 16:27
|
|
|
gootek napisał/a: | Ja tam znajduje jedynie taką drobną nieścisłość, że autor pisze o "blokadzie tylnego mostu", a ja bym wolał żeby napisał "blokada tylnego mechanizmu różnicowego"... |
A co to za różnica ? Przecież chodzi o to samo, pełną blokadę tylnej osi
[ Dodano: 10-07-2008, 16:34 ]
Mikrusek napisał/a: | Która w Pajero również występuje. |
tak, tak Mikrusek
chodziło mi o Pajero - SS + blokada tyłu |
|
|
|
 |
matisend [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2008, 15:11
|
|
|
Co do Pajero IV GENERACJI to uważam że jeśli chodzi o asfalt to lepszy jest Outlander II(lepsze kopyto ) a jeśli chodzi o teren odrobine sprawny wydaje mi sie L200 chodzi mi głównie o zawieszenie jest bardziej miękkie W PAJERO podczas jazdy w terenie troche hałasuje (troche twarde zawieszenie) a l200 jest bardziej komfortowy jeśli chodzi o wybieranie nierówności ale podczas szybkiej jazdy po czarnym to raczej lipnie. DLATEGO UWAżAM żE PAJERO TO DOBRA ALTERNATYWA MIEDZY OUTLANDEREM A L200 ( CHODZI MI O WNęTRZE CZY KOMFORT i przestrzeń NO PAJERO POD TYM WZGLęDEM PRZEBIJA L200 I OUTKA)
A no i mimo przygód w serwisie z tym samochodem i z jego eksloatacją to polecam PAJERO IV |
|
|
|
 |
|
|