Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Wycieraczki
Autor Wiadomość
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 12:54   

No to ich ładnie pogrzało :wink:
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2008, 01:25   

Problem rozwiązany ......
forum Colt CJA
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-12-2009, 23:47   

Mam pytanie, jak ustawić jedno ramię wycieraczek. Mam wrażenie, że lewe nie leży w spoczynku poziomo a lekko poniżej przez co tracę trochę na widoczności przy niepełnym odchyleniu. W Poldku była śruba trzymająca i wieloklin wystarczyło ściągnąć, o dziwo bez specjalnego ściągacza, przestawić i wszystko działa. Jak to wygląda w Mieczysławach?
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2009, 23:50   

Nie ma tam zaślepki a pod nią śruby?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-12-2009, 00:55   

herr_flick napisał/a:
Jak to wygląda w Mieczysławach?
Dokładnie tak jak w Poldku.
 
 
szczygielll 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1,3
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2009, 08:53   

Witam wszystkich,
podczas ulewnego deszczu zacięły mi się wycieraczki, wiec przesmarowałem układ mechaniczny w podszybiu jednak to nic nie pomogło, gdyż przy najbliższym deszczu znów się zaczęły zacinać. Wycieraczki działają na wszystkich biegach, moment zacięcia piór na szybie jest różny albo na samym starcie albo na środku szyby. Jednak po zacięciu jak ruszę ręką pióra to zaczynają działać. Podczas zacięcia i próby wyłączania/włączenia wycieraczek słychać w stacyjce cyknięcie. Zrobiłem nawet test działania wycieraczek pod wpływem obciążenia, czyli trzymałem je ręką i zatrzymywałem w różnych punktach szyby i nie zacięły się. Gdzie szukać przyczyny ?

Dzięki
 
 
jacek_ka 
Forumowicz


Auto: Galant 6A13 2,5, 2000.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-01-2010, 21:18   

Sczygielll, i co, dałeś radę naprawić??? Bo ja mam ten sam problem i nie wiem, gdzie szukać. Wycieraczki działają, jak chcą, chociaż u mnie nie zatrzymują się na środku szyby. Jak je popchnę reką, działają. Jak przestaną działać, słychać tylko cyknięcie w kabinie a wycieraczki ani drgną... HELP!!!
 
 
szczygielll 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1,3
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2010, 21:31   

Hej,
dałem rade. Przyczyna była w braku masy. Jak spojrzysz pod maskę to po lewej stronie masz silnik wycieraczek i patrząc na silnik po prawej stronie jest przykręcona śruba z kilkoma kabelkami w tym jeden stanowi masę od silnika wycieraczek. Należy tą śrubę wykręcić przeczyścić styki wkręcić ponownie i cieszyć się sprawnymi wycieraczkami.

Pozdrawiam
 
 
jacek_ka 
Forumowicz


Auto: Galant 6A13 2,5, 2000.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-01-2010, 12:45   

Dzieki za odpowiedź. Zabiorę się za to jak najszybciej i dam znać, czy pomogło.
 
 
lancerjaro 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.3 GLX
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: osielec
Wysłany: 10-01-2010, 15:23   

Ja miałem taki sam problem ---brak masy.
_________________
JARO
 
 
rsspeed 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.8 Invite '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-01-2010, 13:49   wycieracki cd..

Cześć

ja mam problem z spryskiwaczem, wycieraczki działają ładnie, natomiast spryskiwacz nie, nawet nie słychać charakterystycznego silniczka przy próbie użycia spryskiwacza. Więc czy to będzie problem z głównym silniczkiem wycieraczek , czy może przy samym zbiorniku spryskiwacza jest jeszcze jakiś silniczek?

Bezpiecznik - chyba też nie będzie problemem...

jak myślicie?
 
 
Third 
Nowy Forumowicz
IT test drive ;)

Auto: CK1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-01-2010, 22:04   

Mam pytanko odnosnie tej masy, bo dzisiaj dostalem silniczek ale stwierdzilem ze zanim zaczne przykrecac to najpierw podpene i sprawdze czy kreci, wiec nie przykrecalem tylko podpialem wtyk, ale zima, czy to oznacza ta mase o ktorej jest napisane powyzej? bo ten kabelek z uziemieniem wzialem i przylozylem do karoserii, wtyk do gniazda i proba - ale dalej zima, czy silniczek na zimno (nie podpiety) powinien stawiac opor przy probie zakrecenia ramieniem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.