[CK1A 1.3] Wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 12:54
|
|
|
No to ich ładnie pogrzało |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-12-2009, 23:47
|
|
|
Mam pytanie, jak ustawić jedno ramię wycieraczek. Mam wrażenie, że lewe nie leży w spoczynku poziomo a lekko poniżej przez co tracę trochę na widoczności przy niepełnym odchyleniu. W Poldku była śruba trzymająca i wieloklin wystarczyło ściągnąć, o dziwo bez specjalnego ściągacza, przestawić i wszystko działa. Jak to wygląda w Mieczysławach? |
|
|
|
 |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2009, 23:50
|
|
|
Nie ma tam zaślepki a pod nią śruby? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2009, 00:55
|
|
|
herr_flick napisał/a: | Jak to wygląda w Mieczysławach? | Dokładnie tak jak w Poldku. |
|
|
|
 |
szczygielll
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,3
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 19 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-12-2009, 08:53
|
|
|
Witam wszystkich,
podczas ulewnego deszczu zacięły mi się wycieraczki, wiec przesmarowałem układ mechaniczny w podszybiu jednak to nic nie pomogło, gdyż przy najbliższym deszczu znów się zaczęły zacinać. Wycieraczki działają na wszystkich biegach, moment zacięcia piór na szybie jest różny albo na samym starcie albo na środku szyby. Jednak po zacięciu jak ruszę ręką pióra to zaczynają działać. Podczas zacięcia i próby wyłączania/włączenia wycieraczek słychać w stacyjce cyknięcie. Zrobiłem nawet test działania wycieraczek pod wpływem obciążenia, czyli trzymałem je ręką i zatrzymywałem w różnych punktach szyby i nie zacięły się. Gdzie szukać przyczyny ?
Dzięki |
|
|
|
 |
jacek_ka
Forumowicz

Auto: Galant 6A13 2,5, 2000.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-01-2010, 21:18
|
|
|
Sczygielll, i co, dałeś radę naprawić??? Bo ja mam ten sam problem i nie wiem, gdzie szukać. Wycieraczki działają, jak chcą, chociaż u mnie nie zatrzymują się na środku szyby. Jak je popchnę reką, działają. Jak przestaną działać, słychać tylko cyknięcie w kabinie a wycieraczki ani drgną... HELP!!! |
|
|
|
 |
szczygielll
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,3
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 19 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-01-2010, 21:31
|
|
|
Hej,
dałem rade. Przyczyna była w braku masy. Jak spojrzysz pod maskę to po lewej stronie masz silnik wycieraczek i patrząc na silnik po prawej stronie jest przykręcona śruba z kilkoma kabelkami w tym jeden stanowi masę od silnika wycieraczek. Należy tą śrubę wykręcić przeczyścić styki wkręcić ponownie i cieszyć się sprawnymi wycieraczkami.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek_ka
Forumowicz

Auto: Galant 6A13 2,5, 2000.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:45
|
|
|
Dzieki za odpowiedź. Zabiorę się za to jak najszybciej i dam znać, czy pomogło. |
|
|
|
 |
lancerjaro
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 GLX
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 21 Skąd: osielec
|
Wysłany: 10-01-2010, 15:23
|
|
|
Ja miałem taki sam problem ---brak masy. |
_________________ JARO |
|
|
|
 |
rsspeed
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 Invite '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 20 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-01-2010, 13:49 wycieracki cd..
|
|
|
Cześć
ja mam problem z spryskiwaczem, wycieraczki działają ładnie, natomiast spryskiwacz nie, nawet nie słychać charakterystycznego silniczka przy próbie użycia spryskiwacza. Więc czy to będzie problem z głównym silniczkiem wycieraczek , czy może przy samym zbiorniku spryskiwacza jest jeszcze jakiś silniczek?
Bezpiecznik - chyba też nie będzie problemem...
jak myślicie? |
|
|
|
 |
Third
Nowy Forumowicz IT test drive ;)
Auto: CK1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-01-2010, 22:04
|
|
|
Mam pytanko odnosnie tej masy, bo dzisiaj dostalem silniczek ale stwierdzilem ze zanim zaczne przykrecac to najpierw podpene i sprawdze czy kreci, wiec nie przykrecalem tylko podpialem wtyk, ale zima, czy to oznacza ta mase o ktorej jest napisane powyzej? bo ten kabelek z uziemieniem wzialem i przylozylem do karoserii, wtyk do gniazda i proba - ale dalej zima, czy silniczek na zimno (nie podpiety) powinien stawiac opor przy probie zakrecenia ramieniem? |
|
|
|
 |
|