Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :( |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-04-2006, 20:32
|
|
|
Tak wiem że ma ale coś omija moje posty więc nie naciskam jeśli Krzyzak bedzie chciał to sie wypowie
co do czytania książek to całkiem się z Tobą zgadzam ale mając bezrobotną Żone i 10 letnie bliźniaki jakoś mi czasu nie starcza (zasypiam czesto nad klawą od kompa jest twarda wiec sie budze )
Szukałem troche po forum ale to troche z każdego i z niczyjego problemu a właściwie z każdego po trochu. |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
Ostatnio zmieniony przez Maciek 15-04-2006, 20:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-04-2006, 00:23
|
|
|
Generalnie nie mam 4g37, ale sprobuje cos sensownego napisac
Pąpe wody wymienia sie przy okazji zdjętego rozrządu. Kosztuje ona nie malo (ponad 200 zl), a jezeli jest cicha, wydajna i szczelna, a mechanik za jej wymiane nie przy okazji bedzie chcial mniej niz 100 zł, to uważam ze warto zaryzykowac i do końca rozrządu może zostac. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 16-04-2006, 16:28
|
|
|
objawy padajacej pompy wody - to stale uciekajacy plyn chodzacy . zapalasz auto i idziesz na przod auta, schylasz sie, jezeli widzisz ze spod auta leci plyn chlodzacy to wlasnie najprawdopodobniej winna jest pompa wody |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-04-2006, 10:25
|
|
|
Już gdzieś pisałem - do wymiany pompy w 4G37 trzeba zdjąć pasek rozrządu - więc robota jest jedna. Ja tak "zaoszczędziłem" przy wymianie i pompę zostawiłem starą. Potem w Pradze o 3 rano usłyszałem jak "chodzi" jej łożysko. Na szczęście Galant dowiózł nas do Grójca do Tomka Michalaka - nic nie wyciekło, ale strach był. Stało się to po 12 tkm od wymiany rozrządu i poszło 150 za pompę i trochę ZNÓW za wymianę, bo rozrząd trzeba zdjąć - przecież za darmo Tomek tego nie zrobi, w końcu to jego praca.
Acha - pompa miała wtedy ok. 200 tkm przejechane. Teraz będę stosowal zasadę, że pompę co 2 wymianę rozrządu czyli co 120 tkm. No chyba, że to oryginał, to może nawet przy 180 tkm. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2006, 10:36
|
|
|
ja kupiłem do mojego SKF'a, i nie mam zamiaru pompy zmieniać wcześniej niż za 200-300 kkm. skoro skf pół miliona robi w mercu to w miśku powinien połowę przynajmniej |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2006, 10:23
|
|
|
Nie wiem, czy są reparaturki - jak dla mnie pompa wody stanowi całość - 1 część.
Ciśnienie - nie jest źle, ale ideałem byłoby 13, 13, 13, 13 . |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-04-2006, 20:28
|
|
|
Do uszczelki i paru tam takich dyrdymał j.w. doszła kopułka i palec ponoć coś było wewnątrz nadpalone. Dodatkowe 60 zł. Całość 500 z usługą tj 100 uszczelka pod głowicę, uszczelniacze zaworowe i uszczelniecz obrotowy. 60 zł planowanie głowicy i reszta to robocizna. Nie wiem tanio czy drogo ale Misiek jeździ to NAJWAŻNIEJSZE poczekamy aż znów coś nie wyskoczy
Co doszło gratis ....... dziwny dźwięk którego nie jestam w stanie namierzyć. Jest to buczenie czy coś około jakby przy zasysie powietrza do filtra (zmianił się wąż od obudowy filtra do silnika ten gruby stary był ponoć popękany a że mechanik miał inny to dał za darmo Dżwięk pojawia sie od ok 2500 obrotów w góre i narasta (mam ten tuning dźwiękowy o który nie prosiłem). Co to może być??????? |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2006, 20:51
|
|
|
Kurcze - a dobrze złożyli balans? Nie czuć drgań przy 3 krpm?
Ew. jeszcze przestawiony TPS lub gdzieś zasysane lewe powietrze przy dolocie - z reguły tak buczy jak ma za dużo powietrza. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2006, 21:59
|
|
|
nie ma reperaturek do pompy wody.
drgania byś wyczuł bo by Ci plomby w zębach dzwoniły:P |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2006, 22:40
|
|
|
ja dzis odkrylem ze z paska rozrzadu napedzajacego walek balansowy malo zostalo
i plomby mi nie wypadly |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2006, 22:47
|
|
|
bez balansu mniej trzęsie niż z źle ustawionym... W e16 przy 3500 rpm to szystko skrzypiało, a rysa na szybie sie w oczach powiększała |
|
|
|
 |
|