Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :(
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 20:32   

Tak wiem że ma ale coś omija moje posty więc nie naciskam jeśli Krzyzak bedzie chciał to sie wypowie :)
co do czytania książek to całkiem się z Tobą zgadzam ale mając bezrobotną Żone i 10 letnie bliźniaki jakoś mi czasu nie starcza (zasypiam czesto nad klawą od kompa jest twarda wiec sie budze :) )
Szukałem troche po forum ale to troche z każdego i z niczyjego problemu a właściwie z każdego po trochu.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
Ostatnio zmieniony przez Maciek 15-04-2006, 20:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-04-2006, 00:23   

Generalnie nie mam 4g37, ale sprobuje cos sensownego napisac ;)
Pąpe ;) wody wymienia sie przy okazji zdjętego rozrządu. Kosztuje ona nie malo (ponad 200 zl), a jezeli jest cicha, wydajna i szczelna, a mechanik za jej wymiane nie przy okazji bedzie chcial mniej niz 100 zł, to uważam ze warto zaryzykowac i do końca rozrządu może zostac.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-04-2006, 15:51   

A jakieś objawy padającej pompy są może? Pewnie i tak bym ich nie wyłapał pomiędzy sypiącym sie wszystkim ale jak Miś dostanie tą nową uszczelke i przestaną sie dziać cyrki z nie palącym garem, przegrzewającym sie ukł chłodzenia i itd itp to może bedzie zauważalne :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 16-04-2006, 16:28   

objawy padajacej pompy wody - to stale uciekajacy plyn chodzacy . zapalasz auto i idziesz na przod auta, schylasz sie, jezeli widzisz ze spod auta leci plyn chlodzacy to wlasnie najprawdopodobniej winna jest pompa wody :)
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-04-2006, 16:32   

No to jeszcze nie miałem takiego objawu zobaczymy po naprawie :) mam nadzieje ze sie nie zdziwie.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-04-2006, 10:25   

Już gdzieś pisałem - do wymiany pompy w 4G37 trzeba zdjąć pasek rozrządu - więc robota jest jedna. Ja tak "zaoszczędziłem" przy wymianie i pompę zostawiłem starą. Potem w Pradze o 3 rano usłyszałem jak "chodzi" jej łożysko. Na szczęście Galant dowiózł nas do Grójca do Tomka Michalaka - nic nie wyciekło, ale strach był. Stało się to po 12 tkm od wymiany rozrządu i poszło 150 za pompę i trochę ZNÓW za wymianę, bo rozrząd trzeba zdjąć - przecież za darmo Tomek tego nie zrobi, w końcu to jego praca.
Acha - pompa miała wtedy ok. 200 tkm przejechane. Teraz będę stosowal zasadę, że pompę co 2 wymianę rozrządu czyli co 120 tkm. No chyba, że to oryginał, to może nawet przy 180 tkm.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2006, 10:36   

ja kupiłem do mojego SKF'a, i nie mam zamiaru pompy zmieniać wcześniej niż za 200-300 kkm. skoro skf pół miliona robi w mercu to w miśku powinien połowę przynajmniej :P
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-04-2006, 21:40   

A jakieś reperaturki(albo co) są do tej pompy? Byłem odwiedzić Miśka w szpitalu pozakładane nowe : uszcz pod głowicą, uszczelniacze zaworowe i uszczelniecz obrotowy. Mechanik powiedział że auto ma być gotowe jutro tj 19.04.2006 :) . Nie wymienił oleju???? bo powiedział ze nie trzeba (był wymianiany ze 2 ty temu) SIlniczek czysty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zobaczymy jak bedzie sie sprawował. A jak sie wypowiecie na te ciśnienia 12,13,13,12 ?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2006, 10:23   

Nie wiem, czy są reparaturki - jak dla mnie pompa wody stanowi całość - 1 część.
Ciśnienie - nie jest źle, ale ideałem byłoby 13, 13, 13, 13 :) .
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-04-2006, 20:28   

Do uszczelki i paru tam takich dyrdymał j.w. doszła kopułka i palec ponoć coś było wewnątrz nadpalone. Dodatkowe 60 zł. Całość 500 z usługą tj 100 uszczelka pod głowicę, uszczelniacze zaworowe i uszczelniecz obrotowy. 60 zł planowanie głowicy i reszta to robocizna. Nie wiem tanio czy drogo ale Misiek jeździ to NAJWAŻNIEJSZE poczekamy aż znów coś nie wyskoczy :)
Co doszło gratis ....... dziwny dźwięk którego nie jestam w stanie namierzyć. Jest to buczenie czy coś około jakby przy zasysie powietrza do filtra (zmianił się wąż od obudowy filtra do silnika ten gruby stary był ponoć popękany a że mechanik miał inny to dał za darmo :) Dżwięk pojawia sie od ok 2500 obrotów w góre i narasta (mam ten tuning dźwiękowy o który nie prosiłem). Co to może być???????
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2006, 20:51   

Kurcze - a dobrze złożyli balans? Nie czuć drgań przy 3 krpm?
Ew. jeszcze przestawiony TPS lub gdzieś zasysane lewe powietrze przy dolocie - z reguły tak buczy jak ma za dużo powietrza.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-04-2006, 20:54   

Drgania raczej nie ale jechałem kawałek i moze nie zwróciłem uwagi. Jutro podjade z rańca do warsztatu i popytam.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2006, 21:59   

nie ma reperaturek do pompy wody.
drgania byś wyczuł bo by Ci plomby w zębach dzwoniły:P
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2006, 22:40   

ja dzis odkrylem ze z paska rozrzadu napedzajacego walek balansowy malo zostalo :P
i plomby mi nie wypadly :)
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2006, 22:47   

bez balansu mniej trzęsie niż z źle ustawionym... W e16 przy 3500 rpm to szystko skrzypiało, a rysa na szybie sie w oczach powiększała :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.