Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :(
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 14-04-2006, 08:10   Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :(

J.w. 2 razy przepompował płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego. Spaliny wysiorbane jakimś szklanym ustrojstwem z układu chłodzenia (z wlewu spod korka chłodnicy) i jakoś dziwnie pachniały spaliny (albo może mi sie wydawało bo jestem przewrażliwiony) Mają sprawdzić (prześwietlić ?) głowice czy nie peknięta (ok 80 zł) pomierzyć ciśnienie (przy okazji). niw palił na jeden gar i nają coś sprawdzić jeszcze.
Sedno sprawy co jeszcze można zrobić przy rozgrzebywaniu auta (ma też być planowana głowica)
PS znalazłem nowy zakład przed którym kręciły sie MITSU gość mówił że robił takie zdam relacje po.
MIŚ CHORY BUUUU :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 14-04-2006, 09:49   

No to przy okazji planowania oczywiście nowa uszczelka i od razu uszczelniacze, żeby poźniej się nie okazało że głowica splanowana, założona nowa uszczelka a tu po czasie bierze olej :shock:
Nieduży koszt a warto wymienic.

Możesz jeszcze sprawdzić stan pompy wody :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2006, 09:53   

Maciek wspolczuje :( z miskiem myslelismy ze prerabiamy to samo tzn plyn chodniczy niby spalany, ale okazalo sie ze to tylko pompa wody, widze ze u Ciebie troche gorzej to wyglada :|
a mozesz powiedziec co to za zaklad i gdzie sie zajmuje ?
wczoraj mojemu znajomemu poprostu ROZWALILI galanta w AutoArsie :evil:
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-04-2006, 10:42   

26 Kwietnia w głębi za Carmanem pąpa wody powiadasz no może ale stwierdzono spaliny w chłodnicy niw wiem czy przy pąpie dostawały by sie do niej?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2006, 15:14   

pompa wody ze spalinami w chłodnicy ma tyle wspólnego co światła pozycyjne i radio. nie ma szans mieć na to wpływu, bo spaliny przez nią nie przechodzą.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2006, 15:21   

Shovel ale ja nie napisalem ze u Macka to pompa wody.
napisalem ze tak bylo u nas .
wiem ze pompa wody ze spalinami w chlodnicy ma tyle wspolnego co swiatla pozycyjne i radio . : )

teraz tylko trzeba miec nadzieje ze nie narobil sie zbytni burdel w silniku (czytaj : tloki nie dostaly po dupie )
Maciek 3m sie :!:
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-04-2006, 21:21   

Ciśnienie pomiar na skrajnych ponad 12 na środkowych ok 13 co myślicie o tym czy trzeba coś robić? ponoć uszczelka była wywalona dość znacznie pewnie gdybym jeszcze pojeździł to by sie cosik gorszego stało. Głowica idzie do splanowania uszczelniacze mają być wymienione a co do pąpy wody to nie kleje za bardzo, oczywiście powiem mechanikowi coby sprawdził ale czym mam tą prośbe motywować?
Na czym to sprawdzanie pąpy ma polegać co sie mierzy?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2006, 21:23   

nie ! jak nic nie leci to niech POMPY nawet nie sprawdza :)
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-04-2006, 21:59   

Tzn jak nie leciało przed naprawą? Bo po to może być różnie :) czy dojście do pąpy jest możliwe tylko na wybebeszonym silniku?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2006, 22:15   

maciek POMPY
nie wiem jak to jest w galach,ale w lancerze pompa wody byla napedzana poprzez pasek rozrzadu .
Ostatnio zmieniony przez Rafal_Szczecin 14-04-2006, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 14-04-2006, 22:17   

w galancie nie jest napedzana przez rozrzad... :wink: :wink:
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2006, 09:00   

OK POMPA (analfabetyzm wtórny należy tępić) nie jest znaczy sie jakoś trudno dostępna gdyby co bo fakt widziałem mnóstwo zonków z tymi POMPAMI związanych. Poszukam co sie dzieje jak walnie :)
PS a tak OT to czy można dodać jakiś słownik ortograficzny typu ABC obok emotionów pyt do adminów. :) To dla łosi takich jak ja którzy tylko posty na forum czytają i wpadają w tzw analfabetyzm wtórny bo ostatnią książkę jaką mieli w ręku to pół roku temu np instr od Galanta po niemiecku? :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
Ostatnio zmieniony przez Maciek 15-04-2006, 09:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2006, 19:31   

Maciek nie żebym złośliwy :roll: :wink: :mrgreen: był ale czytanie książek ma wielką przyszłość.
Co do Twojego samochodu - instrukcja serwisowa do Colta 92-96 i 96-02 czyli do CA0 i CJ0 umieszczona na forum w dziale FAQ przez wichura1 zawiera te same silniki co Twój. Proponuję ściągnąć i obejrzeć co i jak.

Powodzenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 15-04-2006, 19:51   

Hubeeert napisał/a:
instrukcja serwisowa do Colta 92-96 i 96-02 czyli do CA0 i CJ0 umieszczona na forum w dziale FAQ przez wichura1 zawiera te same silniki co Twój


Hubciu yyyy chyba jednak nie

w colcie CAO czy CJO wystepowaly silniki 1,3 (4g13) oraz 1,6 (4g92)
natomiast Maciek w swoim galu ma silnik 1,8 (4g37)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2006, 19:53   

Sorry za zamieszanie - proponuję pogadać z Krzyzakiem - on ma 4G37...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.