 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
a ten drazek wciaz luzny po prawej... |
Autor |
Wiadomość |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 13-02-2009, 22:02
|
|
|
Nowa część jest o wiele sztywniejsza, obciąża tą słabszą, już lekko zużytą.
Na TVN Turbo o tym nie mówili, po co o tym mówić skoro chyba wszyscy wiedzą i nierównomierniej eksploatacji pozespołów i to jeszcze tak bardzo obciążonych części jak drążki kierownicze... |
|
|
|
 |
mayer
Forumowicz heja banana
Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-02-2009, 13:59
|
|
|
to jeszcze tylko mi powiedz ze zużycie prawej końcówki drążka ma wpływ na lewą....
Wg tej pokrętnej logiki to końcówki należy wymieniać tylko w komplecie z drążkami i przekładnia kierowniczą - wszak to ona powinna przenosić obciążenia z prawej na lewa końcówkę.
Końcówki kierownicze nie są "parą współpracującą"
Jak dla mnie - totalna bzdura godna Ziętarskiego i TVN Turbo i ich specjalistów z programu Garaż....
Własnie sobie przejrzałem dzisiaj "SM-y" nissana, PSA, Scanii, DAFa .. jakoś zaden z producentów nawet nie sugeruje takiej procedury.. Ale wiadomo krajowi internauci.... |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 14-02-2009, 14:31
|
|
|
To my nie mówimy o drążkach kierowniczych? |
|
|
|
 |
|
|