Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rolki paska wielorowkowego
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-11-2008, 02:17   

tutaj trochę fotek jak to wygląda http://www.vr4stealth.com/serpentine.htm
i tutaj, jak bede miał okazję popatrzę która rolka jest która ale o ile dobrze się orientuję to na oko w polsce dostępna jest ta mniejsza z tych 2. co do wyważenia to nie rozumiem pytania, a montuje się je na takie same śruby wiec powinny pasować.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 28-11-2008, 09:49   

Generalnie chodziło mi ot że jeśli jest większa i mniejsza rolka to chyba nie jest to przypadek. Większa kręci się wolniej - mniejsza szybciej - to oczywiste. Ponadto większa ma większą średnicę więc układa pasek pod innym kątem na kolejnej rolce (trzymam się zdjęć które podałeś - świetna sprawa tak na marginesie). Pytanie zatem jak zachowa się pasek, kiedy wstawimy 2 mniejsze ?

Co do tej rolki, która jest do kupienia MD308882 to ona ma szerokość 27 mm czyli mniej niż te stare - pytanie czy to nie jest cecha dyskwalifikująca, żeby zastosować jako zamiennik ?

sprawdziłem w tym katalogu.

http://www.precisionparts...%20Brochure.pdf

[ Dodano: 29-11-2008, 01:38 ]
Tymczasowa propozycja jaką otrzymałem jest taka - dwie małe rolki plus krótszy pasek - 5K.
Lukasz: Jako ciekawostkę powiem, ze napisałem do faceta, do którego strony zamieściłeś linka, i odpowiedział że nie rekomenduje takiego rozwiązania, argumentując że konstruktorzy nie robią niepotrzebnych rzeczy i że przy mniejszej rolce prowadzącej, pasek może być za luźny.
Nie neguje to rozwiązania z krótszym paskiem, mam tylko wątpliwość dlaczego w takim razie nie zastosowano od poczatku - oryginalnie krótszego paska, skoro w Pajero tak jest, zresztą z tym silnikiem...

[ Dodano: 10-12-2008, 16:09 ]
Zeznam co następuje:)
Otóż te rolki z allegro, okazało się, niestety nie pasują. Sa za wąskie w stosunku do szerokości paska, no i mają inną średnicę. Zastosowanie paska 5K z kolei jest niezasadne ze względu na siły jakie będą działać - taka diagnoza mechanika.
Kupiłem w Jueseju oryginalne, ale i tak taniej niż serwisu albo z holandii.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.