Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amorków przód
Autor Wiadomość
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 17-01-2009, 08:30   

hmm...przepraszam-rzeczywiscie, ale to chyba nie jest problem-tego typu oslony chyba sa dosc uniwersalne, nie musza byc dedykowane do konkretnego modelu amortyzatora, konkretnej firmy-popatrz na allegro...
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 09-03-2010, 13:53   

też niedługo będę wymieniał amorki z przodu, orientuje się ktoś czym różnią się KYB Exel G od Gr 2
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 09-03-2010, 23:09   

Gr 2 są chyba krótsze tzn. do krótszych sprężyn czyli do sportowego obnizonego zawieszenia :)
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 10-03-2010, 17:30   

to nawet lepiej bo w przyszłości planuje zmienić na sportowe ale czy podejdą do standardowych sprężynek ?
 
 
tomkar4 
Forumowicz

Auto: EA3A EC5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Bukowina
Wysłany: 21-03-2010, 15:47   

marcinzam napisał/a:
to nawet lepiej bo w przyszłości planuje zmienić na sportowe ale czy podejdą do standardowych sprężynek ?


Krótszy amortyzator=krótsza sprężyna.
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-03-2010, 22:50   

tomkar4 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
to nawet lepiej bo w przyszłości planuje zmienić na sportowe ale czy podejdą do standardowych sprężynek ?


Krótszy amortyzator=krótsza sprężyna.

też jestem tego samego zdania
nawet chwilowe wymuszenie innego zakresu pracy amora może spowodować jego trwałe uszkodzenie, więc lepiej nie kombinować albo cały zestaw albo nic
no ale zawsze możesz podciać sprężyny i wkrecić w nie gumy usztywniające , kiedyś wszystkie maluchy tak jeździły tzw. wiejski tuning hehe :mrgreen:
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
lego86 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 93
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 25-03-2010, 18:39   

Wiadomo że amorki firmy kayaba są dobre .. ale co sądzicie o firmie tokico i amortyzatorów do Galanta tej firmy ?
_________________
Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-03-2010, 07:59   

TOKICO fabrycznie "ida" do Mazdy. Są wyjątkowo trwałe.
 
 
morosophem 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2010, 19:07   

Co do KYB to muszę przyznać, że mi wyciekł nowy amortyzator :( Wymieniłem wszystkie 4 w maju na ori KYB 341141 na przód (made in Japan) oraz KYB 341213 na tył (made in Czech Republik). Jeżdżę na marsie poprzecinanym szynami - czyli Warszawa. Jakiś czas temu wpadłem w niedużą dziurkę. Huk jakbym złapał gumę i bach- tylni prawy amor cieknie. Wnioski - do indywidualnych przemyśleń...
_________________
morosophem
 
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 29-03-2010, 19:59   

ja wlasnie zalozylem sachs wszystkie cztery
szczeze myslałem że beda twrdsze no ale zobaczymy :)
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 13-05-2010, 14:29   

miesiąc temu wymieniłem zuzyte amorki na KYB EXCEL-G i...sie troche zawiodłem...wielkiej różnicy nie zauważyłem..
może jeszcze coś musze wymienić..?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 13-05-2010, 15:34   

m6riano napisał/a:
...wielkiej różnicy nie zauważyłem.

A co się takiego dzieje?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
zbir 
Forumowicz

Auto: EA5W 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 151
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2010, 10:12   

ja też niedawno wymieniałem amory ale na firmy KAMOKA (czeskie) i niestety szału nie ma. Jest ok ale np. w poprzednim aucie po wymianie auto jechało jak po szynach - dziury wogóle nie wpływały na stabilność toru jazdy i nie przenosiły sie na całą karoserie. A tutaj jednak czasem potrafi zabujać... może to taka charakterystyka galanta? albo do KOMBI v6 te KAMOKI są za słabe...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2010, 11:43   

zbir napisał/a:
KOMBI v6 te KAMOKI są za słabe


Kamoki są słabe do czegokolwiek. Było już o tym na forum.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 17-05-2010, 17:53   

zbir napisał/a:
ja też niedawno wymieniałem amory ale na firmy KAMOKA (czeskie) i niestety szału nie ma. Jest ok ale np. w poprzednim aucie po wymianie auto jechało jak po szynach - dziury wogóle nie wpływały na stabilność toru jazdy i nie przenosiły sie na całą karoserie. A tutaj jednak czasem potrafi zabujać... może to taka charakterystyka galanta? albo do KOMBI v6 te KAMOKI są za słabe...


No właśnie mam podobnie...wszelkie tory tramwajowe, koleiny..trzeba mocno trzymać fajere...kolega Owczar proponował żebym wymienił tyły...ale to właśnie przodem raczej rzuca niż tyłem, więc nie wiem o co kaman? Wachacz na pewno do wymiany przedni lewy tył(banan)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.