Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G92 + GT (Chojnacki)
Autor Wiadomość
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-06-2009, 21:28   

Bedzie wykres tylko wszystko w swoim czasie narazie musze zrobic troche km zeby sie komputer ogarnal tak mi gosc powiedzial. Pomiary robie na Vtechu na drugim koncu miasta. A tak apropo wiadomo czy ktos juz robil glowice w tym silniku ? Chojnacki gwarantuje mi okolice 13% momentu i mocy wiecej. Ale ta cena...
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2009, 22:40   

A czy zrobił ktoś porządnie wydech w takim 1.6??
Bo w C50 1.6 u brata, jak zrobił brat wydech z kolektorem to jestem pewien, że mocy przybyło więcej jak 10%. Pomiary na dniach.
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2009, 22:41   

RECHA napisał/a:
Bedzie wykres tylko wszystko w swoim czasie narazie musze zrobic troche km zeby sie komputer ogarnal tak mi gosc powiedzial.


a co ma ogarniać jak nic nie zrobiłeś :) to o czym napisałeś to kosmetyka a nie jakieś konkretne zmiany
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-06-2009, 15:17   

No to jesli nic nie zrobilem to tym bardziej nie widze sensu hamowac go i tracic kase przed glowica :) Docelowo chce osiagnac okolo 110 koni i okolo 155Nm
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-06-2009, 15:32   

RECHA napisał/a:
No to jesli nic nie zrobilem to tym bardziej nie widze sensu hamowac go i tracic kase przed glowica

no i tym sposobem jezeli po obrobce glowicy bedizesz mial 50KM zamist 110 ktore chcesz to tuner powie ci ze slinki byl w takim stanie ze mial 40km
musisz miec podkladke
 
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-06-2009, 15:39   

Podkladke mam caly czas zamiescilem wykres jak kupilem auto i on go widzial... Mam rozumiec, ze ten silnik tak slabo sie modyfikuje ?
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-06-2009, 17:33   

a to jak masz to rzeczywiscie nie ma co...
RECHA napisał/a:
Mam rozumiec, ze ten silnik tak slabo sie modyfikuje ?
tak bo jest N/A
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-06-2009, 19:48   

ictus, Nawet w N/A w niektorych silnikach mozna uzyskać około 30% przyrostu mocy a później już Turbo lub Kompresor :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-06-2009, 19:18   

a mozna i 100% uzyskac pozostajac w N/A ale tu chodzi tez o kwestie finansowa...
 
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-07-2009, 18:57   

Co myslicie o modyfikacji/optymalizacji przepustnicy ?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-07-2009, 01:54   

A co dokladnie masz na mysli?
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-07-2009, 12:14   

Zdjecie szlifierka troche materialu w celu poprawienia przeplywu... jest sens wogole bo zalezy mi na jakimkolwiek wyciaganiu niutonometrow w tym silniku roznymi drogami...
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-07-2009, 12:52   

RECHA napisał/a:
Zdjecie szlifierka troche materialu

:lol:
Kanały dolotowe sie poleruje i dogładza :) i wtedy to cos daje ale to ostatnia rzecz jaką sie robi.
Jak masz fundusze to wpierw dolot i wylot, pożniej sportowy wałek z wiekszymi kątami wzniosu itd ..
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
Ostatnio zmieniony przez Morfi 09-07-2009, 10:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RECHA 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-07-2009, 13:12   

No tak ale z walkiem tez nie jest latwo on zabierze na dole a doda na gorze i to mi sie nie widzi bo ja jezdze 90% czasu do 3tys. obr. do tego wszystkiego chyba fabryczny walek jest bardzo trwaly, slyszalem ze te pseudo sportowe sa na okolo 20tys.km. Co do modyfikacji narazie mam za duzo wydatkow zbieram powoli na zrobienie glowicy w Evo Car w Zielonej Górze bo gosc mi zaproponowal 1800zl jesli zejdzie do 1600zl wraz z uszczelnieniami oryginalnymi i zrobi to solidnie i z glowa to w to wchodze (ponoc ma miec wieksza trwalosc niz teraz bez remontu)... Za duzo modyfikacji w tym silniku to tez nie jest najlepsze wyjscie koszty to raz, nieoplaca sie wkladac nie wiem jakich sum w silnik atmosferyczny. Dwa, ze 4G92 nie da sie AFR-u wystroic chyba w zaden sposob.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.