Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego silnik GDI zaprzestano wkładać do Carism
Autor Wiadomość
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2009, 12:06   

Nie znacie się, części do Japończyków są wielokrotnie droższe niż producentów europejskich. :D :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19-05-2009, 13:52   

Pytanie w temacie jest źle sformułowane - to nie silniki zaprzestano montować tylko Carismy przestano robić, a w związku z tym i silniki oczywiście. I tego nie rozumiem właśnie. Przecież sprzedało się tego dużo. Przeglądam codziennie Allegro z ciekawości i oglądam nowo wystawione Carismy - codziennie jest kilkanaście do 20 nowych aut. Jak popatrzeć na ulicach to z Mitsubishi najczęściej widać Carismy. Więc czemu? Przecież chyba się nieźle sprzedawały sądząc z wyżej wymienionych obserwacji.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2009, 14:56   

Mitsubishi Motors prawie upadło w latach 2004-2005 uratował ich wielki brat Mitsubishi Heavy Industries.

edit: Najczęściej widać Colty CAO, L200, Pajero i Outlandery. O wiele więcej niż Carism jeździ VOLVO V40 i S40. :wink:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19-05-2009, 15:30   

L200 i Outlandery czasem widuję w moim miasteczku, ale Coltów i Lancerów to prawie nie ma. U mnie najwięcej jest Carism.
Nie wiedziałem o tych problemach Mitsubishi w tamtych latach. To by faktycznie tłumaczyło te decyzje.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-05-2009, 18:58   

ZEROSUPER napisał/a:
Tak jak i rozrząd co 90tyś

no tak ale zmieniaj swiece w "zwyklych" Carismach co 90 tys km :P Nie pojezdzisz dlugo, bo w "cywilach" wymienia sie je dluzo wczesniej :P
Moomin napisał/a:
Przecież sprzedało się tego dużo

podobno liczbowo sprzedawaly sie 7 GDI w stosunku do 3 1,6 :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 19-05-2009, 22:32   

Apropo waszych rozważań:
ostatnio byłem ze swoim nowym nabytkiem w ASO i sobie rozmawiam z szefem serwisu, a on sie pyta dlaczego druga Carisma?
Więc Mówię ze dla mnie samochód jest ok. duży, wygodny , mogłem kupić Paska ale poza dużym bagażnikiem to nic w zamian, no może częste wymiany przedniej zawiechy. I w tym momencie włączył się mechanik i mówi że zrobiłem najlepiej jak mogłem, może w Carismie jest głośniej niż w Pasku ale przednie zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe i 150 tyś można na nim zrobić co w Pasku już dawno by sie rozpadło. Poza tym nie lubię wozić powietrza w bagażniku.

Padło jeszcze pytanie o GDI ja sie mi jeździ czy nie ma kłopotów:
Mowie ze mam 185tyś i poza czyszczeniem przepustnicy i dbaniem o olej to nic,
Pan obejrzał silnik i powiedział że naprawdę w dobrej kondycji.

Dotknął boczków porównał z nowym Lancerem i chyba przyznał rację że błędem Mitsu było zaprzestanie Carismy szczególnie w ostatnim okresie cena była ok. 56tyś.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
loki7777 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 377
Skąd: Chodzież
Wysłany: 20-05-2009, 07:12   

Kurcze nowa za 56k to jak znalazl, nawet z silnikiem 1,6 100-konnym + dobre wyposazenie, to uzywki byly by jeszcze tansze;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.