Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przygasanie świateł
Autor Wiadomość
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-11-2010, 09:48   

bieniak napisał/a:
a z tego co ja wiem To ten typ tak ma zmieniałem alternatory w moim zmieniałem regulator napięcia itp i jest w 100% sprawny zmierzyli mi wszystko w serwisie i wszystko jest w porządku stwierdzono właśnie Ten typ tak ma,z tego co zrozumiałem od nich to alternator sterowany przez ecu i błąd tkwi tam,ale jest to nie do usunięcia i dlatego światła przygasają poniżej 1000obr


nie może tak mieć bo jeszcze jakiś miesiąc temu nie miałem tego problemu więc gdzieś jest coś nie tak, pytanie gdzie?
Pytam bo może ktoś miał podobny przypadek i uporał się z tym tematem, może szczotki na alternatorze :?:
 
 
misiu-bisi 
Forumowicz

Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Banino
Wysłany: 14-11-2010, 22:28   

a ja tak też mam i nic sie nie dzieje-też myślę e to specyfika tego modelu
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 14-11-2010, 23:50   

no mowie ten typ tak ma a poprostu w zime jest to bardziej zauwazalne przy wlaczonym radiu naawiewie itp,ja sie przyzwyczaiłem ojciec miał galanta 2,0 było to samo
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-11-2010, 07:21   

Wina regulatora napięcia, który nie reaguje za szybko na wszystkie zmienne czyli obroty silnika i pobór prądu przez odbiorniki.
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 15-11-2010, 17:33   

regulator mam nowy raptem 15 tys i po naprawie alternatora już tak było.dziwne bo napięcie w instalacji przy włączonych odbiornikach wynosi 13,9V a przy wyłączonych światłach 14,3-14,4,więc to wykluczam :)przyzwyczaiłem się do tego poprostu
 
 
 
misiu-bisi 
Forumowicz

Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Banino
Wysłany: 15-11-2010, 22:26   

jak ładuje ponad 14 v nie ruszać i nie psuć tak wiocznie ma być skoro wiecej modeli o dotyczy-japońcy nie zawsze robią wszsystko na tip top niestety
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-02-2011, 22:37   

Ten typ tak nie ma, miałem identyczny problem i nie za bardzo wiedziałem jak się za to zabrać, więc tego nie ruszałem.
Sprawa wyszła przypadkiem, miałem problem z zapłonem i a ściślej z fajkocewkami, zaizolowałem dokładnie fajki i przeczyściłem przepustnicę po czym musiałem jeszcze wyregulować obroty bo się zmieniły.
Po w/w operacji zauważyłem dziś jadąc z pracy że światła prawię że nie przygasają, co prawda daje się zauważyć delikatne przygaśnięcie, które jednak jest prawie że niezauważalne.
Tak więc problem może niekoniecznie leżeć w regulatorze.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-03-2011, 17:43   

marcinspike napisał/a:
musiałem jeszcze wyregulować obroty bo się zmieniły.


a jakie masz teraz wolne obroty? wydaje mi się że może być taka sytuacja że mi np obroty spadają poniżej np 900 i wtedy jest to chwilowe przygaszenie świateł i wszystkiego dookoła
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-03-2011, 23:00   

Obroty nie są za wysokie, jeżeli o to tobie chodzi.
Po prostu po wyczyszczeniu przepustnicy i zmianie fajek obroty się zmieniły tzn były za wysokie 1100 obr. i trzeba je było spowrotem na 700 wyregulować. Nie wiem dlaczego się zawyżyły.
Tak czy owak po wyregulowaniu jest OK
 
 
pan_slonik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 EA2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 90
Skąd: krakow
Wysłany: 01-03-2011, 23:13   

problem z przygasaniem swiatel jest bardzo prosty.

winowajca jest akumulator,

gdy akumulator nie posiada wlasciwej juz dla siebie pojemnosci to swiatla przygasaja. Dla niedowiarkow, prad jaki pobiera rozrusznik podczas startu nie jest duzy (mitsubischi odpali nawet na rozladowanym akumulatorze 8) ).

Sam mialem ten problem, wiec wybrles sie do zaprzyjaznionego sprzedawcy m.in. akumulatorów. Gosc posiada specjalne urzadzenie do sprawdzania akumulatorów sprawdził i test wyszedl nastepujacy: pojemnosc akumulatora zmniejszona o polowe do nominalnej, ladowanie w normie, prad rozrusznika w normie, wiec wymienilem aku. Po tym zabiegu juz od miesiaca swiatla nie przygasaja przy odpuszczonym pedale gazu :lol:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-03-2011, 23:28   

a ja powiem, ze u siebie mam tak ale tylko jak obroty mi spadają na tyle ze czuc juz wibracje wszedzie u mnit optymalne niskie obroty to 850-900 ... na samym aku oczywiscie wszystko swieci "kiepściej" niz na zapalonym ale jakos specjalnei sie tym nie przejmuje :P
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-03-2011, 11:31   

pan_slonik napisał/a:
problem z przygasaniem swiatel jest bardzo prosty.winowajca jest akumulator,


Test aku: 600A (taki mam) - niesprawny, przy ustawieniu testera na 500A diagnoza sprawny+doładuj.
Może coś w tym jest co kolega pan_slonik pisze
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-03-2011, 12:22   

To bardzo możliwe. U siebie nie zauważyłem przygasania. Mam alternator od 2,5V6, a akumulator nowy Bosch 74Ah. Wcześniej problem miałem, ale alternator nie dawał rady.
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 04-03-2011, 13:04   

w autku jest aku z 2004 roku 75Ah 570A i przygasanie występuje gdy obroty spadną do jałowych ,przebieg dzienny pojazdu to 40km po autostradzie 5X w tygodniu .nigdy nie było problemu z rozładowaniem i kręci jak nowy (puk,puk w niemalowane) :biggrin: włączane odbiorniki to radio ,klima, wentylator,światła,
aku sygnowane przez Banner Baterien ,na klapce zakrywającej dostęp do cel jest nalepka gwarancyjna NIEUSZKODZONA z tego mniemam że przez 7 lat nikt nie dolewał nic do baterii
Może gdy w przyszłym roku aku umrze(czego nie chcę) i założę nowy to zaobserwuję BRAK PRZYGASANIA ?
przyznam że na przygasanie zwróciłem uwagę po przeczytaniu tego wątku .
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-03-2011, 19:30   

U mnie również występuje efekt przygasania ale nie świateł mijania tylko oświetlenia wnętrza auta, obie żarówki (przy lusterku i nad bagażnikiem) po otwarciu drzwi przygasają i nie ma znaczenia czy silnik pracuje czy nie, niedawno zmieniałem akumulator i przygasało tak na starym jak i na nowym. Przyzwyczaiłem się do tego i chyba tak już zostanie :wink:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.