Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Zestaw z pilotem do centralnego
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-06-2009, 01:03   

londolut napisał/a:
slave
Co będzie?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 25-06-2009, 01:37   

Siłownik 'slave'.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-06-2009, 07:05   

londolut napisał/a:
Siłownik 'slave'.


Czyli taki, który nie steruje centralnym zamkiem, natomiast wyzwolony impulsem z centralki zamyka i otwiera drzwi w których jest zamontowany.

Ogólnie dzielimy siłowniki na te ze sterowaniem-master (zwane też potocznie matką), znajdują się przeważnie w drzwiach kierowcy i czasem w drzwiach pasażera.
Dlatego jeśli w drzwiach pasażera nie będzie siłownika master to otworzą się tylko te drzwi, które otwieramy kluczykiem.

Ale w skrócie rozumując to centralny zamek jest wtedy gdy otwarcie drzwi kierowcy powoduje otwarcie reszty drzwi ;)
 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 25-06-2009, 13:38   

londolut napisał/a:
Hugo napisał/a:
jeśli przekręcisz kluczyk w drzwiach pasażera i zamkną się drzwi od kierowcy to znaczy, że... :D
Nie koniecznie. Jeśli w drzwiach pasażera będzie slave to nie otworzą się drzwi kierownika.


W fabrycznym centralnym w Colcie teoretycznie siłownik od strony kierowcy jest master, a od strony pasażera slave, ale pomimo tego otworzenie kluczem drzwi od strony pasażera otworzy drzwi kierowcy, poniewż od strony pasażera na wkładce zamontowany jest dodatkowy czujnik położenia kluczyka który wyzwala centralny. Podkreślam naturalnie że w fabrycznym centralnym.
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 25-06-2009, 14:37   

Tomekp napisał/a:
otworzenie kluczem drzwi od strony pasażera otworzy drzwi kierowcy


U mnie tak się nie dzieje. :( A colt ma fabryczny centralny zamek (wersja GLXi).
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-06-2009, 19:13   

emzet napisał/a:
Tomekp napisał/a:
otworzenie kluczem drzwi od strony pasażera otworzy drzwi kierowcy


U mnie tak się nie dzieje. :( A colt ma fabryczny centralny zamek (wersja GLXi).


u mnie tak też działa - Colt 1,6 93 rok GLXi
 
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 11-07-2009, 11:10   

u mnie taż otwiera i zmyka z obu stron colt 1.8 GTI 94r.
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-07-2009, 20:26   

i po sprawie :)
kupiłem jakiś zestaw SPY z allegro, z autoalarmem itd.

Podpięcie centralnego to wiedząc co i jak w sumie 10 min.
Jeszcze tylko pozostały mi 2 pytania:

- gdzie podpiąć kierunkowskazy? bo nie rozumiem z opisu
- którędy przepchnąć kabel ze środka samochodu pod maskę? (do podpięcia syreny) ?
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-07-2009, 22:28   

karolgt napisał/a:
- gdzie podpiąć kierunkowskazy? bo nie rozumiem z opisu
Poszukaj bezpiecznika od migaczy i wepnij się w puszkę z tyłu lub podepnij się pod światła awaryjne.
karolgt napisał/a:
- którędy przepchnąć kabel ze środka samochodu pod maskę? (do podpięcia syreny) ?
Zerknij pod zbiornik na płyn do spryskiwaczy, jest tam taka owalna zaślepka. Wyjdziesz dokładnie za schowkiem pasażera.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2009, 00:13   

londolut napisał/a:
karolgt napisał/a:
- gdzie podpiąć kierunkowskazy? bo nie rozumiem z opisu
Poszukaj bezpiecznika od migaczy i wepnij się w puszkę z tyłu lub podepnij się pod światła awaryjne.


a nie ma jakiegos "sterownika" w tych okolicach co moduł centralnego? tak coś z instrukcji wynikało że "płaskie z 4 kabelkami" - ale nie wiedziałem co i gdzie to jest.
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-07-2009, 01:16   

Nie wiem, nie mam fabrycznego centralnego więc ciężko mi to stwierdzić. Najprościej chyba w awaryjne.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 13-07-2009, 11:09   

londolut napisał/a:
Najprościej chyba w awaryjne.


Żeby dużo się nie babrać najprościej podpiąć do przewodów zaraz za włącznikiem awaryjnych.
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2009, 11:17   

ja się spytam żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam alarm założony , ale nie działa mi u kierowcy centralny, tzn u pasażera wsio ok, a u kierowcy nawed odgłosu pracującego zamka nie ma. Kable gdyby były przetarte, to by nie wychodził dla pasażera sygnał,a wychodzi. Czy starczy kupić nowy zamek z siłownikie, i czy może być od CB0 czy tylko i wyłącznie od CA0
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2009, 13:13   

Misiek :) napisał/a:
ja się spytam żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam alarm założony , ale nie działa mi u kierowcy centralny, tzn u pasażera wsio ok, a u kierowcy nawed odgłosu pracującego zamka nie ma. Kable gdyby były przetarte, to by nie wychodził dla pasażera sygnał,a wychodzi. Czy starczy kupić nowy zamek z siłownikie, i czy może być od CB0 czy tylko i wyłącznie od CA0


może najpierw sam moduł centralnego sprawdź ?
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2009, 17:56   

a jak to zrobić,jedyne co mi chodzi po głowie, to zmirzyć wartości napięcia na kablach wychodzących w drzwiach kierowcy, ale jak się na tym kompletnie nie znam.
Alarm montował zaprzyjaźniony elektronik, i powiedział że chyba zamek spalony, a ja gdzieś tu wyczytałem, że ponoć niektóre CA nie miały siłowników u kierowcy
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.