Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka spraw, które martwią mnie, jak jest u Was?
Autor Wiadomość
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-06-2009, 17:44   

toru napisał/a:
1-banke 4 l zawsze musisz mieć na stanie bo zalezy od stylu jazdy ale zawsze cos łyknie


chyba 1l buteleckaa styknie....no cyba ze robisz trasy na syberii :mrgreen:
a jak dugo nasz outka?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
toru 
Forumowicz

Auto: mitsubishi
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 44
Skąd: stąd
Wysłany: 26-06-2009, 17:46   

dab napisał/a:
toru napisał/a:
1-banke 4 l zawsze musisz mieć na stanie bo zalezy od stylu jazdy ale zawsze cos łyknie


chyba 1l buteleckaa styknie....no cyba ze robisz trasy na syberii :mrgreen:
a jak dugo nasz outka?


niedawno puknał roczek :(


mnie chodzolo o 4l oleju na 20 tys km miedzy przegladami
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan 28-06-2009, 09:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-06-2009, 18:44   

Jeśli chodzi o hamowanie we Wrocławiu -> KLIK
_________________
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 26-06-2009, 22:42   

...lub zadzwoń do chłopaków z pod wrocławia - 607455637 - okolice długołęki - spr. moc, moment i przyśpieszenie ... maja super ceny - myslę że 200-300zł. styknie...a to mega niska cena....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-06-2009, 22:56   

jmgmotocykle napisał/a:
myslę że 200-300zł. styknie...a to mega niska cena....


Nie wiem jak hamownie 4x4 ale jak ja pytałem to gość w jastrzębiu dla "klubowiczów" ma po 80zł pomiar, a jak jest zlot np. hondy lub innego klubu to 50zł 2 pomiary.....
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 27-06-2009, 04:18   

Witam

Jesli bierze troche oleju,1l na 10000 tkm to jest oki ,szczegolnie ze moze jeszcze sie motor uklada.
Ja mam 60 tys ,sprawdzam raz na miesiac poziom ,ubytki sa minimalne,ale do oklo 6-10tys km auto nie bylo katowane.

AW napisał/a:
Po każdej jeździe zanim wyłączysz silnik odczekaj 40 - 50 sekund zanim go wyłączysz. Ponoć też ma to wpływ na "branie" przez silnik oleju.

DAB napisal
to jakis kolejny mit...
o ile powszechnie wiadomo, jedynm celem nie wylaczania silnika od razu jest ochrona turbiny - poprzez jej wychlodzenie. ?Nie wiem co to mialo by wspolnego z pozniejszym braniem oleju ...chyba ze dalsza koncowa tresc tej teorii to: branie oleju - wycieki wskutek nieszczelnosci na turbinie

To nie mit!!!
Do turbiny dołaczone są przewody olejowe ktorymi pod wysokim cisnieniem tloczony jest olej zebys nie zajechal turbiny,nawet słabo wyeksplatowana turbina przepuszcza olej i to jest naturalne,gdy po szybkiej jezdzie za wczas zgasisz silnik turbina obraca sie jeszcze w zakresie od 100000 do 300000 obr/min to wówczas nie ma już smarowania,resztki oleju spalaja sie a turbina sie zaciera i uszkadza z powodu braku smarowania przepuszczajac duże ilosci oleju.(LOZYSKA ,uszczelniacze)

Rada jest taka:
1 Nie depcz na zimnym
2 Studz TURBO po szybszej jezdzie.Albo przez ostatnie kilka set metrow utrzymuj nizsze obroty.


Pozdrawiam
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-06-2009, 23:03   

Ciekawe co piszecie o pobieraniu oleju przez TDI. Mój przejechał dotychczas 50 kkm i jak dotychczas nie dolewałem ani kropli między przeglądami. A muszę zaznaczyć że sprawdzam poziom oleju regularnie co jakieś 2-3 kkm.

/D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
bob 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: d.śląsk
  Wysłany: 29-06-2009, 14:08   Witam ponownie już w lepszym nastroju

:P

Witam ponownie juz w lepszym nastroju.
Po zmianie stacji paliw dynamika zmieniła się nie do poznania. Dzisiaj jechałem licznikowe 185km/h i mogłem jeszcze szybciej ale miałem stracha (strasznie miota na nierównościach,może na autobanie jest inaczej).
Co do dymu to, przygwałtownym ruszaniu lub przy wyprzedzaniu (pedał w podłogę) jest niewielki czarny dymek,chyba jak w większości diesli? mam taka nadzieję, że nie jest to feler.
Olej: czytając Wasze posty to chyba "zniknięcie" 1 l na 10tkm to norma :D

pozdrawiam
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-06-2009, 19:11   

Gunner napisał/a:
To nie mit!!!
Do turbiny dołaczone są przewody olejowe ktorymi pod wysokim cisnieniem tloczony jest olej zebys nie zajechal turbiny,nawet słabo wyeksplatowana turbina przepuszcza olej i to jest naturalne,gdy po szybkiej jezdzie za wczas zgasisz silnik turbina obraca sie jeszcze w zakresie od 100000 do 300000 obr/min to wówczas nie ma już smarowania,resztki oleju spalaja sie a turbina sie zaciera i uszkadza z powodu braku smarowania przepuszczajac duże ilosci oleju.(LOZYSKA ,uszczelniacze)


Nie zrozumiales mnie....ja wlasnie o tym pisalem :roll:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2009, 17:39   

Witam

A ja od piątku jestem szczęśliwym właścicielem Outka 2.0DID i powiem tylko jedno

REWELACJA :lol: :lol: :lol:

U dealera nie wskórałem za dużo a i trwało to zdecydowanie za długo ale i tak jestem zadowolony..........Jak będę potrzebował sobie coś dokupić to se dokupie.........nie jestem żebrakiem........... :D :D :D :D :D

I w sumie mogę pozdrowić pana Sebastiana z Marek...........Autko wybrał mi pan ELEGANCKIE........... :lol:
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-07-2009, 23:32   

AlCapone napisał/a:
Jak będę potrzebował sobie coś dokupić to se dokupie.........nie jestem żebrakiem.


wow! 8)
a jaka masz wersje?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2009, 19:50   

2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol: :lol: :lol:
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-07-2009, 16:50   

AlCapone napisał/a:
2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol: :lol: :lol:


A masz w tej wersji czujnik sciemniania wstecznego lusterka czy jest cybancik :mrgreen: do recznego przekladania?
Bo podobno ta wersja SE od tej pelnej intense plus miala sie roznic tym ze nie miala srebrnych lamek, systemu KOS oraz ksenonow....a tu sie okazuje ze jeszcze rozni sie kilkoma detalami.... :?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2009, 13:46   

dab napisał/a:
AlCapone napisał/a:
2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol: :lol: :lol:


A masz w tej wersji czujnik sciemniania wstecznego lusterka czy jest cybancik :mrgreen: do recznego przekladania?
Bo podobno ta wersja SE od tej pelnej intense plus miala sie roznic tym ze nie miala srebrnych lamek, systemu KOS oraz ksenonow....a tu sie okazuje ze jeszcze rozni sie kilkoma detalami.... :?


Będę się musiał zagłębić........ :D :D :D Ale ta książka mnie przeraża.......... Jak Pan Tadeusz........cztery razy podchodziłem......... :D


Na razie opijamy........ :lol: :lol: :lol:
 
 
kaliszanin1980 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2,0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Kalisz
Wysłany: 09-07-2009, 12:44   

Witam. Mój Outlanderek ma przejechane 16tyś i już 1 literek oleju wypił, ale ponoc TDI tak ma. Co do predkości maksymalnej to rozwinąłem się do 195km. Auto nie ma filtra cząstek stałych wiec przy ostrym wciskaniu pedału gazu dymi. Moim zdanie to normalne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.