Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] zegarek
Autor Wiadomość
RTW 
Forumowicz

Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-11-2009, 10:32   

Moomin napisał/a:
W żadnym momencie nie trzeba włączyć radia?


Nie samo wejdzie w tryb "testu" - wyświetlając oznaczenia zainstalowanych głośników.

Tryb "testu" radia może nie zadziałać jeżeli twój samochód nie jest z roku modelowego 04 (czyli nie został wyprodukowany bodaj od lipca 2003) ale wtedy wystarczy wyśledzić inną kombinację uruchamiania testu- chociaż w tym przypadku, to model radia więcej znaczy.

Jak masz zdrowie, to możesz uruchomić jeszcze test komputera (wyświetlacz, poprawność odczytu z czujników np. poziom paliwa itd.) ale tutaj niestety kombinacja poprawna nie jest mi znana.
Teoria głosi kluczyk off potem kluczyk do acc dwa razy klawisz H z wyświetlacza potem równocześnie klawisz A (ten nieopisany) i SET, że cała operacja się udała dowiesz się z wyświetlacza, na którym powinny pojawić się informacje o modelu wyśw. i samochodu, dalej klawiszem SET (bodaj 4 razy żeby wejść w tryb sprawdzania czujników). W moim przypadku ten patent nie działa, nie zadziałał też w innych samochodach, w których powinien (czyli albo patent do bani albo coś skopane w metodzie).
Jeżeli tobie zadziała, to nie panikuj po informacji o błędach np. przy pełnym baku komp. może wyświetlić komunikat o błędzie, jeżeli kluczyk nie dojdzie do pozycji „zasilania”, w której twój model dokonuje pierwszego odczyt poziomu paliwa też możesz dostać taką informację itd.
Natomiast równoczesne złe „działanie” komputera np. temperatury, średniego spalania, czy zasięgu plus informacja o błędzie z testu sugeruje problem z połączeniem do odpowiedniego czujnika lub samym czujnikiem lub komp. albo dowolną kombinację wspomnianych.

Pozdrawiam
RTW

P.S. uwaga ta operacja w niektórych modelach umożliwia wykasowanie błędów z kompa więc potem serwis stwierdzi, że wszystko jest ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.