Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hiszpan
13-11-2009, 11:30
S-Max vs. Outlander
Autor Wiadomość
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 15-11-2009, 18:51   

Outlendr tylko fajnie wygląda, bierz S-MAXa.
Za cenę Intence+ będziesz miał full wypas Forda bez alcantary. Do tej pory sobie luje w brodę, że posłuchałem swój ”baby” i kupiłem Outlandera.
P.S.
Oczywiście, kwestią otwartą jest to że na S-MAXa „dupy” raczej nie poderwiesz a na Outka spoko. Generalnie samochód kobietą się bardzo podoba i dość często się spotykam ze stwierdzeniami, że mam fajny samochód i im się bardzo podoba ect. Dodam, że wcześniej jeździłem Modeno i z takim, czym się nie spotykałem.

P.S.
Sorry za grubiański język.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2009, 23:18   

czlowiekzelazko no to uwierz mi, że mój 2.0 TDI przepalony solidnie po autostradach w Niemczech i nie tylko nie ma najmniejszych problemów z silnikiem.
Ale dobry (ten co ma być) wymieniany na czas olej i kilka zasad dobrej eksploatacji jak na przykład niekatowanie na zimnym i studzenie po jeździe - to dla mnie podstawa. |łyn chłodzący sprawdzam ale jak na złość nie chce ubywac :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tcic 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-11-2009, 12:34   

Witam,
Dopiszę swoją opinię tylko dlatego, że teraz mam Outka 2.2 DID a poprzednio miałem Mondeo 2.0 TDCI 130PS (6 biegów).
Outka mam 6 mieisęcy (15 tys km) i na razie bez kłopotów (kompletnie żanych). Oczywiście to jeszcze o niczym nie świadczy, ale sprzedałem swoje 2 letnie Mondeo 2.0 TDCI z przebiegiem 79.000 km tylko dlatego, że miałem go "powyżej uszu".
1. Przy 20.000 km wymienione kompletne sprzęgło - ale spoko - mogła być wada fabryczna - mogło się zdarzyć
2. Przy 75.000 km przy spokojnej jeżdzie nagła chmura białego dymu i brak mocy (padła turbo sprężarka). Niestety stało się o 1 tydzień po gwarancji - koszt 5.000 zł z upustami.
3. Odpoczątku permanentne kopcenie "na czarno" przy przyśpieszaniu (a'propos - w Outku 2.2 DID nic nigdy nie kopciło)
4. Po wymianie spręzarki lekkie dymienie"na biało", serwis rozkłada ręce.
Dodam tylko, że dość podantycznie przestrzegam dieslowskich reguł (zagrzany silnik, chłodzienie sprężarki, paliwo tylko Statiol, itp)

Piszę nie dlatego, żeby komuś obrzydzić Forda Mondeo lub S-Maxa. Miałem takie problemy z fabrycznie nowym autem - więc dzielę się doświadczeniami.

Outek ma swoje wady (opisane na innym wątku), ale na razie jest absolutnie bezawaryjny. Oby tak dalej.

P.S.
A kobietom faktycznie bardzo się podoba :lol:

Aha, no i najważniejsze. Przy przebiegach rocznych ok. 30 tys km, 3 letnia gwarancja Outka okazuje się zdecydowanie ważnym argumentem wobec 2 letniej gwarancji Forda. W moim konkretnym przypadku oszczędziłbym 5 tys zł na sprężarce.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-11-2009, 19:46   

tcic napisał/a:
w Outku 2.2 DID nic nigdy nie kopciło
bo masz filtr cząstek stałych DPF
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
tcic 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-11-2009, 20:46   

Pewnie tak jest, że DPF czyści kopcenie....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.