??O filtrach |
Autor |
Wiadomość |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 16-04-2009, 15:46
|
|
|
Ja tez zamowilem ale z niemieckiego sklepu 63 euro + przesylka i czekac do 5 dni, wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona
juz sie niemoge doczekac, pewnie wiecej zadziala wyobraznia ale......... |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
poziomka
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-04-2009, 15:57
|
|
|
lukas1 napisał/a: | wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona |
nie przesadzaj allegro jest bardzo bezpieczne - pod warunkiem, że kupujesz od kogoś kto ma konto min 1 rok i pozytywne komentarze oraz nie sprzedaje filtra za 1/2 ceny - cudów nie ma.
Ja kupiłem w sklepie.
btw też jestem Ciekawy Twoich spostrzeżeń jak już zamontujesz filtr
igor
[ Dodano: 21-04-2009, 09:26 ]
Uwex napisał/a: | poziomka - ciekawy jestem jakie będą efekty ? Czekam niecierpliwie na raport |
po zamontowaniu filtra K&N i przejechaniu 30 km - moje spostrzeżenia
- bardziej elastyczny samochód
- chyba trochę głośniejszy - mam takie odczucia - ale jechałem na wyższych obrotach
- mocy może i więcej - mi i tak starczało tej na filtrze papierowym
- ogólnie nie pogorszyły się parametry a moje odczucia są pozytywne
to jest filtr wielorazowego użytku - biorąc pod uwagę ile fabryczny papierowy do Lancera będzie kosztował w serwisie - to chyba warto wymienić z ekonomicznego punktu widzenia
nr filtra 33-2392
igor |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 23-04-2009, 12:31
|
|
|
ja dzis zalozzylem takze filtr K&N i moje odczuci asa te same co POZIOMKI, -generalni wauto troszke zwawsze , szczzegolnie przy ruszaniu z 1( przy tak samo wcisnietych pedalach co wczesniej- i tak jezdze wolno ale jak sami wiecie 1.8 na niskich obrotach czasami wydawal mi sie przymulony- teraz lekko odczuwam przyplyw tlenu do krwiobiegu |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 23-04-2009, 13:20
|
|
|
lukas1 , poziomka - tak naprawdę to prawdziwy obraz dałby wykres z hamowni , ale na pewno silnik swobodniej oddycha , więc coś to musi dać .
poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
poziomka
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 13:25
|
|
|
Uwex napisał/a: | poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ? |
kupiłem w BlueCity w W-wa - tam mieli prawie od ręki - 2 dni czekania- cena ta sama -
btw odczuwam poprawienie kultury pracy silnika - ale to moje odczucia nie poparte wykresami.
pozdrawiam
igor |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 23-04-2009, 17:35
|
|
|
Tutaj macie wykres z Colta po wymianie wkładu filtra na sportowy K&N - efekt minimalny ale jest . Przypuszczam , że na mocniejszym silniku będzie też większa różnica . |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-04-2009, 18:09
|
|
|
Mnie to przekonuje koło 4Nm na dole i 2KM to sporo jak na sam filtr.
Krzychu |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 23:10
|
|
|
Nie szkoda wam silników? Przecież K&N wyłapuje tylko muchy i kamienie a cały kurz idzie do silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 23-04-2009, 23:35
|
|
|
NIE WYDAJE MNIE SIE
http://www.bobistheoilguy...er/airtest3.htm
MASZ TU POROWNANIE Z INNYMI TAKZE
KOLES OOPISUJE TEZ ZE K&N KONTAKTOWALO SIE Z NIM OPISUJEAC ZE ICH FILTRY FILTRUJE 99% TEGO CO WERSJE OEM |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 00:22
|
|
|
lukas1, gdybym kilka lat temu nie obsługiwał rajdowego VW Polo i widział co się stało z silnikiem który latał na K&N to nie pisałbym że K&N szkodzi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 24-04-2009, 00:46
|
|
|
tam pewniw byl stozek ktory ponoc ma wieksza powierzchnie zazasysanie i zasysa wszytko wokol , no i pewnie jak to na rajdach kurzy co nie miara( jak w egipcie gdzie filtry maja wczesniejszy okrez wymiany)
myslisz ze gdyby tak niszczyly silniki to dalej by sie trzymaly na rynku- takie moje przeyslenie |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 12:29
|
|
|
lukas1 napisał/a: | tam pewniw byl stozek |
Była wkładka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-04-2009, 12:45
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | widział co się stało z silnikiem który latał na K&N |
Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi?
Krzychu |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-04-2009, 20:06
|
|
|
krzychu napisał/a: | Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi? |
jeden nie ale tego pelno w powietrzu lata, czesc wylapie filtr powietrza (powinien prawie wszystko), najdoskonalsze w samochodzie sa filtry p.pylkowe (do klimy jak kto woli, szczegolnie te z weglem aktywnym) inna czesc zostanie wylapana przez olej i filtr oleju, ale jesli jest tego swinstwa duzo czesc sie osadzi na pozostalych czesciach silnika... ja sie bardziej sklaniam ku temu co napisal tomekrvf, wg mnie w dluzszym okresie nie wplynie to korzystnie na silnik, zeby dostarczyc wiecej powietrza i zachowac podobna filtracje co filtr "oryginalny" nalezaloby zwiekszyc powierzchnie filtracyjna filtrac, czyli najprosciej mowiac upchac wiecej srodka filtracyjnego w te sama obudowe np niektore filtry sa robione z mikro wlukien syntetycznych a nie celulozy, jest to material bardziej cienki i za razem majacu wiekszy zakres filtracji, z czego robi K&N nie wiem ale nie sadze zeby z tego... jeszcze niedawno tylko MAN Filter korzystalo z tej technologii nie wiem jak jest teraz... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-04-2009, 20:25
|
|
|
Ja pytałem co się stało... Bo tak z grubsza to co przepływomierz jest na to uczulony? Bo tak w samym silniku to nie bardzo to widzę. Potem katalizator się zapycha? Czyli jeszcze mogę sobie jakoś wyrazić uszkodzenie osprzętu przed i za silnikiem ale samego silnika? |
|
|
|
 |
|