Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Pajero 3.2 Did prośba o pomoc.Nie znana awaria ..
Autor Wiadomość
sałata 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: pod Warszawą
Wysłany: 25-03-2010, 15:05   

Witam wszystkich .

Jestem posiadaczem pajera , auto użytkuje moja Żona :) :lol:

auto nie sprawiało żadnych problemów aż do pewnej mrożnej niedzielii :mrgreen:
zapaliła się kontrolka ,w baku zupa, po rozmrożeniu takie same objawy jak u kolegi
wymiana filtra ,wyjęcie i sprawdzenie pompy,wymiana końcówek wtrysków w zufanym warsztacie , i nic dalej kontrolka się świeci żona jeżdzi :evil: zła.Objawy na zimnym :dymi na biało max 2min. i brak pełnej mocy. W związku z tym mam pytanie jak poradziłeś sobie z problemem? DZIĘKI ZA ODPOWIEDZ>
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-03-2010, 19:43   

sałata napisał/a:
Witam wszystkich .

Jestem posiadaczem pajera , auto użytkuje moja Żona :) :lol:

auto nie sprawiało żadnych problemów aż do pewnej mrożnej niedzielii :mrgreen:
zapaliła się kontrolka ,w baku zupa, po rozmrożeniu takie same objawy jak u kolegi
wymiana filtra ,wyjęcie i sprawdzenie pompy,wymiana końcówek wtrysków w zufanym warsztacie , i nic dalej kontrolka się świeci żona jeżdzi :evil: zła.Objawy na zimnym :dymi na biało max 2min. i brak pełnej mocy. W związku z tym mam pytanie jak poradziłeś sobie z problemem? DZIĘKI ZA ODPOWIEDZ>

Trzeba niestety zajrzeć do pompy, jest takie urządzenie na pompie które się popsuło i trzeba je wymienić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sałata 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: pod Warszawą
Wysłany: 25-03-2010, 21:10   

Witam ponownie , pompa była wyjęta ,rozebrana i sprawdzona na stanowisku .

[ Dodano: 25-03-2010, 21:11 ]
A NA POMPIE TO JAKIE URZĄDZENIE?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-03-2010, 21:37   

a który to rok?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
sałata 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: pod Warszawą
Wysłany: 26-03-2010, 00:14   

2002rok.pr.pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-03-2010, 08:47   

sałata napisał/a:
2002rok.pr.pozdrawiam

To znaczy, że trzeba zajrzeć do pompy, do tego urządzenia.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kutii75
[Usunięty]

  Wysłany: 03-04-2010, 06:06   Re:GOSPOL1

Witam wszystkich właśnie czytam ten temat i wczoraj jadąc z pracy tj (02.04.10) stało mi się to samo co GOSPOL1 pisze z tą różnica że podczas jazdy nagle silnik stracił moc i objawy takie same szarpanie silnikiem, brak mocy, głuchy pomruk silnika no nie wiem cz tak powinno być a mianowicie wyskoczył też ten wąż który idzie od pokrywy zaworów do rury od filtra powietrza zarzygało mi całą komorę silnika wszystko w oleju czy to coś z kompresją dodam że z tym wpadniętym wężem jechałem jeszcze z 15 min. Proszę o radę
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-04-2010, 08:27   

prawdopodobnie dziura w tłoku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kutii75
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2010, 18:10   

A dlaczego tak sadzisz zbyszkekm2 a morze masz rację bo dzisiaj odpaliłem silnik dalej to samo i wyciągnąłem bagnet od oleju kompresja idzie aż gwiżdże i jasny dym kopci.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-04-2010, 18:56   

kutii75 napisał/a:
A dlaczego tak sadzisz zbyszkekm2 a morze masz rację bo dzisiaj odpaliłem silnik dalej to samo i wyciągnąłem bagnet od oleju kompresja idzie aż gwiżdże i jasny dym kopci.

Bo już trochę tego narobiłem, i dla tego podejrzewam pęknięty tłok.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kutii75
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2010, 06:17   

Zna ktoś dobry warsztat z okolic Mikołowa dzięki zbyszekm2 i pozdrawiam
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 06-04-2010, 08:29   

czy to urządzenie na pompie o którym mowa to czujnik PTS? czy można go smiało odkęcić bez problemu wykręcić i sprawdzić nie zapowietrzy pompy?
 
 
sałata 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: pod Warszawą
Wysłany: 06-04-2010, 20:58   

Witam wszystkich .
U mnie narazie cisza przed burzą umówiłem się niby z najlepszym pompiarzem we wsi :mrgreen:NadarzynCiti ,byłem dzisiaj i odrazu gatka cytuję: ,a czy ma ciśnienie sprężania odpowiednie , wszystko mu na to wskazuje .itp ogólnie zero konkretów.zadzwoni pan pod koniec tygodnia to może na przyszły tydzień.
Ciśnienie musi mieć dobre bo ,rozrząd był robiony 1tyś km.temu włącznie z kołami zębatymi a żeby to wymienic zdjeli głowice ,patrzyłem zero progów na cylindrach no i nagle tak chyba pierścienie się nie kończcą? ,zresztą czytając inne posty wnioskuję że brak kompresji to bardzo rzadki przypadek.
pozdrawiam . C . D . N .................... :lol:

[ Dodano: 13-04-2010, 22:46 ]
Witam wszystkich . fachmeny stwierdzili przepustnica w kolektorze dolotowym po rozmowie ze Zbyszekm2 wychodziło że to co innego , kupiłem przepustnice ,zakładamy i Nic. Jadę jutro" opciąć rękę" bo jeden z tych mechaniorów dawał wcześniej sobie uciąć że to przepustnica,
Rację miał jak zwykle Zbyszekm2, :P C D N ............

[ Dodano: 16-04-2010, 20:51 ]
Witam wszystkich !!!! NAPRAWIONE !!!!!!!!! DZIĘKI KOMU??????? WIADOMO !!!!!
ZBYSZEKM2 TO JEST KOLEŚ ,ZAGIOŁ WSZYSTKICH WŁĄCZNIE Z MITCARem z W-wy

pozdrawiam i dziękuję. :mrgreen:
 
 
karlos77 
Forumowicz


Auto: PAJERO V20 3.0 24V 181KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 50
Skąd: ustanów
Wysłany: 21-09-2010, 15:41   

Jeżeli chodzi o regenerację pompy w 3.2 did jest jeden dobry serwis w warszawie który robi pompy. Miałem ten problem i został usunięty , nie wiem w jaki sposób bo trwało to około 3 tygodnie ale pompa została naprawiona i auto śmiga . koszt to około 6 tysi brutto razem z wymianą .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.