Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wylaczyc brzeczyk / pikanie pasow w Outku II
Autor Wiadomość
pretor 
Forumowicz


Auto: 2,2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2010, 00:13   

Miałem okazję rozmawiać z facetem po rekonstrukcji twarzy od wybuchu poduszki powietrznej. Opowiadał, że jechał przez skrzyżowanie, gdy nagle inny samochód zajechał mu drogę. Przy stłuczce centralnie przodem wybuchła poducha w kierownicy. Niby nie duża prędkość i w ogóle, ale jednak siła wybuchu poduszki była dość znaczna, bo połamała szczękę i nos. Wcześniej gość jeździł bez, a teraz zawsze zapina.

Sam pytałem się w serwisie, jak pozbyć się tego brzęczenia i okazuje się, że najlepszy sposób to znaleźć ten głośniczek i go czymś stłamsić lub mieć luźną sprzączkę. Mam tą drugą opcję. Są jeszcze czujniki obciążenia siedzeń, ale z tym lepiej nie kombinować.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 27-02-2010, 11:47   

yesko napisał/a:
Jak to wszystko robić będąc głową w dół - lepie żeby nikt się nie musiał o tym przekonywać.

Ja sie przekonuję średnio raz na 4 lata-niezła jazda, ale lepiej robić to tak jak ja-w warunkach treningowych 8) -dodam tylko,że też pod wodą...
 
 
 
Burson 
Nowy Forumowicz

Auto: MOII MY2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 01-03-2010, 21:52   

Witam,

w poprzednim moim aucie tj Mondeo byl trick serwisowy z przekrecaniem kluczyka w odpowiedniej kombinacji wylaczal brzeczyk pasow. Mysle ze tutaj tez taki jest tylko trzeba pogadac z bardziej zaznajomymi w temacie serwismenami..

pozdrawiam
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 01-03-2010, 22:28   

pretor napisał/a:
Sam pytałem się w serwisie, jak pozbyć się tego brzęczenia i okazuje się, że najlepszy sposób to znaleźć ten głośniczek i go czymś stłamsić


Ta,tylko wydaje mi sie ze wtedy nic nie odczytasz na ekranie info.Widnieje caly czas ludzik -zapiac pasy!
Jak juz,to lepiej zapiac z tylu pas za plecami,robie to zawsze na nieutwardzonych drogach.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 02-03-2010, 08:51   

Gunner napisał/a:
Ta,tylko wydaje mi sie ze wtedy nic nie odczytasz na ekranie info.Widnieje caly czas ludzik -zapiac pasy!

Po kilku chwilkach pojawia się nad ludzikiem symbol przycisku i wtedy wciskasz INFO i masz resztę informacji tylko dodatkowo świeci się trójkącik ostrzegawczy ,że masz jakiś alarm "w tle".
 
 
 
Seranum 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2014, 10:23   

Czy ktoś może zlokalizował głośniczek odpowiedzalny za przedmiotowy dźwięk ?
Nie chcę się całkowicie pozbyć przypominajki, jednak chciałbym nieco przytłumić jej głośność.

Dzięki za wskazówki.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-02-2014, 11:19   

Jak zapniesz pasy to go nie słychać więc po co go tłumić ?
dla swojego bezpieczeństwa po prostu zacznij używać pasów.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 06-02-2014, 20:45   

a zamiast tłumić dźwięk, czy żonglowac klamrami - nie lepiej sprawdzić które kable trzeba zewrzeć (np igłami z przewodem?) i zrobić ciszę na stałe?

ja przywykłem :wink:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
dawcio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 46
Skąd: o/kraków
Wysłany: 06-02-2014, 21:47   

u mnie wystarczy wypiąć kabelki pod siedzeniami i jest spokój z buczkiem od pasów
 
 
Finger 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2023
Posty: 3
Skąd: Radom
Wysłany: 14-12-2023, 13:37   

Rozwiązał ktoś temat. W Dodgu wystarczyło włączyć zapłon zapiąć i rozpiąc pas w ciagu paru sec kilka razy. Nie pamietam dokładnie ale była prosta procedura.
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2023, 20:39   

W maxiecu jest taka opcja. Jedna z niewielu z tematu kodowania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.