 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Regulacja TPS |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-01-2011, 20:24
|
|
|
adm78 przez TPS nie ustawia się obrotów jałowych silnika to jest tylko ściema dla mechanika i tyle
obroty masz prawidłowe a winą za trzęsącą się budę odpowiadają już z użyte poduszki silnika |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 06-01-2011, 23:27
|
|
|
adm78, przejrzyj sobie te dwa tematy, dużo się dowiesz.
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=60
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0
Ogólnie rzecz biorąc TPSa nie powinno się ruszać. Jeśli już dojdzie do tego, to trzeba go ustawić dokładnie. W ASO powinni umieć to zrobić. Co do wolnych obrotów to inna śruba jest za nie odpowiedzialna. Przeczytaj to co wrzuciłem wyżej. Pzdr |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
adm78
Forumowicz
Auto: galant 2,5v6 Avance 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-01-2011, 14:55
|
|
|
Witam
Dzięki za słowa wyjasnień, szczególnie drugi link od wilukce duzo mi rozjaśnił czy więc wychodzi na to, ze wczesniej mechanik przestawił lekko TPSa adekwatnie do nominalnego położenia klapy przepustnicy po czyszczeniu i ustawił go dobrze pewnie na miernikach, gdyż w ASO odczyt z kompa na MUTII bez żadnych regulacji wskazał od razu poprawną wartośc napięcia???? z tego co pamietam to pokazało 520 mV na biegu jałowym, to chyba poprawna wartość??. Zatem czy faktycznie nie było potrzeby w ASO odkręcać i regulowac TPSa? Odnosnie wolnych obrotów to po odłaczeniu aku na 10 min obroty trzymają sie póki co jak chciałem na około 750 (wyregulowali je w ASO przez srubke SAS obserwując obroty na MUTII).
pozdrawiam! |
_________________ rafal
 |
|
|
|
 |
|
|