Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Akcja serwisowa czy muszą wymienić?
Autor Wiadomość
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2010, 23:53   

Robag napisał/a:
To chciałem powiedzieć, że kolego to tyle normalnie kosztuje jeśli numery się nie łapią na akcji.

jeśli numery się nie łąpią, to nie jest wadliwym elementem. jak się popsuło to płaciłeś.

Robag napisał/a:
Ja ze swoim pojechałem wymienić to nikt w aso gęby nie otworzył że może być za darmo tylko chcieli mnie skroić 1600zł, dopiero z forum się dowiedziałem że była na to akcja serwisowa.

to łapały sie te numery, czy nie, na wymiane? jak łapały się, to zgłoś temat w ASO.
 
 
tomekhydra 
Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 81
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 27-09-2010, 21:38   !

Ja pytałem w Arpolu ,w Toruniu to dowiedziałem się że mam bagnet do wymiany w ramach akcji,a reszta jest ok.Ale żeby wymienić bagnet to muszę mieć książkę serwisową i jakieś inne papiery :roll: - odpuściłem sobie,olej wymienia Zbyszek w Bytowie,i daje sobie radę bez bagnetu :badgrin: Tak swoją drogą -to czego serwis może wymagać by zrobić wymianę w ramach akcji serwisowej?pzdr tomek
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2010, 21:41   Re: !

tomekhydra napisał/a:
Ja pytałem w Arpolu ,w Toruniu to dowiedziałem się że mam bagnet do wymiany w ramach akcji,a reszta jest ok.Ale żeby wymienić bagnet to muszę mieć książkę serwisową i jakieś inne papiery :roll: - odpuściłem sobie,olej wymienia Zbyszek w Bytowie,i daje sobie radę bez bagnetu :badgrin: Tak swoją drogą -to czego serwis może wymagać by zrobić wymianę w ramach akcji serwisowej?pzdr tomek

nie daj się naciągać. wystarczy dowód rejestracyjny.
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-2010, 23:36   

Mnie tez spytali o książkę i nie miałem. Wystarczył dowód :)
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
Emerson 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 17
Skąd: Ryki
Wysłany: 29-09-2010, 19:40   

Potwierdzam to co pisał Watcher79 -wystarczy dowód- ja wymieniałem akumulator ciśnienia, bo brzęczało przy hamowaniu. Pojechałem do Lublina- i nie polecam- jakość obsługi żadna. Jak nie chcesz kupić nowego Outlandera albo zostawić dwa tysie za za obługę olejową to znaczy, że jesteś nikim. Dodam, że w Peugocie- którego nie lubię kierownicy serwisu są rozliczani z wdrażania akcji serwisowych, czyli ilu klientów wyłapią z usterką która podlega akcji. I tak za to płaci producent. Polecam to dla serwisu w Lublinie. Nie chcieli mi nawet wystawić potwierdzenia na naprawę.
_________________

 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 09-02-2011, 17:42   

Jako ze jestem z Wielkopolski zadzwonilem do Lisa w Kaliszu i po podaniu VIN okazalo sie ze do wymiany jest chlodnica EGR, bagnet oraz do wgrania nowy soft do sterownika silnika. Teraz tylko musze sie umowic na wymiane. Zachecam wszytkich, ktorzy tego jeszce nie zrobili do kontaktu z serwisem, moze tez macie cos do wymiany w ramach akcji serwisowej
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-02-2011, 18:24   

KrzysG napisał/a:
Zachecam wszytkich, ktorzy tego jeszce nie zrobili do kontaktu z serwisem,


Powoli , najpierw jedź i dowiedz się co zrobią. Ja byłem pod koniec zeszłego roku i dowiedziałem się że do wymiany chłodnica ERG. ( byłem tam z samochodem więc mogli sprawdzić a sprawdzali po numerach z dowodu) Wreszcie dostali chłodnice i pojechałem . W obydwie strony dojazd 40 km i na miejscu ok 45 min czekania ..... aby dowiedzieć się, że chłodnicę mam dobrą bo juz ze zmnienionymi podkładkami.
Ręce opadają ........
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 18:28   

PiotrKw napisał/a:
Powoli , najpierw jedź i dowiedz się co zrobią. Ja byłem pod koniec zeszłego roku i dowiedziałem się że do wymiany chłodnica ERG. ( byłem tam z samochodem więc mogli sprawdzić a sprawdzali po numerach z dowodu) Wreszcie dostali chłodnice i pojechałem . W obydwie strony dojazd 40 km i na miejscu ok 45 min czekania ..... aby dowiedzieć się, że chłodnicę mam dobrą bo juz ze zmnienionymi podkładkami.
Ręce opadają ........

auto kupiłeś w salonie?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-02-2011, 18:43   

Tak , poprzedni właściciel kupił auto w salonie w Toruniu.
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 18:47   

PiotrKw napisał/a:
Tak , poprzedni właściciel kupił auto w salonie w Toruniu.

pytałem czy Ty kupiłes w salonie. więc odpowiedź brzmi, nie.
generalnie nie wiem na co się wkurzasz, gdyż logiczne jest, że należy sprawdzić czy dana częśc podlega wymianie organoleptycznie. Twoja została już wymieniona bądź przez poprzedniego właściciela, bądź jeszcze prze zakupem, natomiast zawsze po VIN sprawdza się czy auto podlega akcji serwisowej. VIN nabijany jest w fabryce, nie w ASO. centralny system, o ile istnieje, mają słaby. a że istnieje jakiś, to wiem, bo w jednym ASO sprawdzili, że coś robiłem w innym, ale nie mieli danych co. wciąż jednak uważam, że wkurzenie nie na miejscu.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-02-2011, 18:54   

gildor napisał/a:
wciąż jednak uważam, że wkurzenie nie na miejscu.


Jak najbardziej na miejscu, bo za pierwszym razem mieli samochód na hali na stanowisku. Wystarczyło odkręcić pokrywę z silnika i zerknąć na kolektory chłodnicy ERG. 5 minut pracy i sprawa jasna. Ale łatwiej jest wklepać VIN w komputer. :wink:
A klient niech jeździ , ma czas.
A .. i nie wkurzam się to za mocno powiedziane, po prostu ja szanuję czas innych i nieraz oczekuję tego samego :wink:
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
  Wysłany: 10-02-2011, 09:05   

Powiedzieli ze do zrobienia sa wlasnie wymienione rzeczy, mam sie tylko umowic na spotkanie, aby zdazyli sciagnac czesci. Nawet jesli chlodnica EGR jest w porzadku to nic nie szkodzi aby ja sprawdzili :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.