Akcja serwisowa czy muszą wymienić? |
Autor |
Wiadomość |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2010, 23:53
|
|
|
Robag napisał/a: | To chciałem powiedzieć, że kolego to tyle normalnie kosztuje jeśli numery się nie łapią na akcji. |
jeśli numery się nie łąpią, to nie jest wadliwym elementem. jak się popsuło to płaciłeś.
Robag napisał/a: | Ja ze swoim pojechałem wymienić to nikt w aso gęby nie otworzył że może być za darmo tylko chcieli mnie skroić 1600zł, dopiero z forum się dowiedziałem że była na to akcja serwisowa. |
to łapały sie te numery, czy nie, na wymiane? jak łapały się, to zgłoś temat w ASO. |
|
|
|
 |
tomekhydra
Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2 did long 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 81 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 27-09-2010, 21:38 !
|
|
|
Ja pytałem w Arpolu ,w Toruniu to dowiedziałem się że mam bagnet do wymiany w ramach akcji,a reszta jest ok.Ale żeby wymienić bagnet to muszę mieć książkę serwisową i jakieś inne papiery - odpuściłem sobie,olej wymienia Zbyszek w Bytowie,i daje sobie radę bez bagnetu Tak swoją drogą -to czego serwis może wymagać by zrobić wymianę w ramach akcji serwisowej?pzdr tomek |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2010, 21:41 Re: !
|
|
|
tomekhydra napisał/a: | Ja pytałem w Arpolu ,w Toruniu to dowiedziałem się że mam bagnet do wymiany w ramach akcji,a reszta jest ok.Ale żeby wymienić bagnet to muszę mieć książkę serwisową i jakieś inne papiery - odpuściłem sobie,olej wymienia Zbyszek w Bytowie,i daje sobie radę bez bagnetu Tak swoją drogą -to czego serwis może wymagać by zrobić wymianę w ramach akcji serwisowej?pzdr tomek |
nie daj się naciągać. wystarczy dowód rejestracyjny. |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2010, 23:36
|
|
|
Mnie tez spytali o książkę i nie miałem. Wystarczył dowód |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
Emerson
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 17 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 29-09-2010, 19:40
|
|
|
Potwierdzam to co pisał Watcher79 -wystarczy dowód- ja wymieniałem akumulator ciśnienia, bo brzęczało przy hamowaniu. Pojechałem do Lublina- i nie polecam- jakość obsługi żadna. Jak nie chcesz kupić nowego Outlandera albo zostawić dwa tysie za za obługę olejową to znaczy, że jesteś nikim. Dodam, że w Peugocie- którego nie lubię kierownicy serwisu są rozliczani z wdrażania akcji serwisowych, czyli ilu klientów wyłapią z usterką która podlega akcji. I tak za to płaci producent. Polecam to dla serwisu w Lublinie. Nie chcieli mi nawet wystawić potwierdzenia na naprawę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 09-02-2011, 17:42
|
|
|
Jako ze jestem z Wielkopolski zadzwonilem do Lisa w Kaliszu i po podaniu VIN okazalo sie ze do wymiany jest chlodnica EGR, bagnet oraz do wgrania nowy soft do sterownika silnika. Teraz tylko musze sie umowic na wymiane. Zachecam wszytkich, ktorzy tego jeszce nie zrobili do kontaktu z serwisem, moze tez macie cos do wymiany w ramach akcji serwisowej |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:24
|
|
|
KrzysG napisał/a: | Zachecam wszytkich, ktorzy tego jeszce nie zrobili do kontaktu z serwisem, |
Powoli , najpierw jedź i dowiedz się co zrobią. Ja byłem pod koniec zeszłego roku i dowiedziałem się że do wymiany chłodnica ERG. ( byłem tam z samochodem więc mogli sprawdzić a sprawdzali po numerach z dowodu) Wreszcie dostali chłodnice i pojechałem . W obydwie strony dojazd 40 km i na miejscu ok 45 min czekania ..... aby dowiedzieć się, że chłodnicę mam dobrą bo juz ze zmnienionymi podkładkami.
Ręce opadają ........ |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:28
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Powoli , najpierw jedź i dowiedz się co zrobią. Ja byłem pod koniec zeszłego roku i dowiedziałem się że do wymiany chłodnica ERG. ( byłem tam z samochodem więc mogli sprawdzić a sprawdzali po numerach z dowodu) Wreszcie dostali chłodnice i pojechałem . W obydwie strony dojazd 40 km i na miejscu ok 45 min czekania ..... aby dowiedzieć się, że chłodnicę mam dobrą bo juz ze zmnienionymi podkładkami.
Ręce opadają ........ |
auto kupiłeś w salonie? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:43
|
|
|
Tak , poprzedni właściciel kupił auto w salonie w Toruniu. |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:47
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Tak , poprzedni właściciel kupił auto w salonie w Toruniu. |
pytałem czy Ty kupiłes w salonie. więc odpowiedź brzmi, nie.
generalnie nie wiem na co się wkurzasz, gdyż logiczne jest, że należy sprawdzić czy dana częśc podlega wymianie organoleptycznie. Twoja została już wymieniona bądź przez poprzedniego właściciela, bądź jeszcze prze zakupem, natomiast zawsze po VIN sprawdza się czy auto podlega akcji serwisowej. VIN nabijany jest w fabryce, nie w ASO. centralny system, o ile istnieje, mają słaby. a że istnieje jakiś, to wiem, bo w jednym ASO sprawdzili, że coś robiłem w innym, ale nie mieli danych co. wciąż jednak uważam, że wkurzenie nie na miejscu. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 09-02-2011, 18:54
|
|
|
gildor napisał/a: | wciąż jednak uważam, że wkurzenie nie na miejscu. |
Jak najbardziej na miejscu, bo za pierwszym razem mieli samochód na hali na stanowisku. Wystarczyło odkręcić pokrywę z silnika i zerknąć na kolektory chłodnicy ERG. 5 minut pracy i sprawa jasna. Ale łatwiej jest wklepać VIN w komputer.
A klient niech jeździ , ma czas.
A .. i nie wkurzam się to za mocno powiedziane, po prostu ja szanuję czas innych i nieraz oczekuję tego samego |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:05
|
|
|
Powiedzieli ze do zrobienia sa wlasnie wymienione rzeczy, mam sie tylko umowic na spotkanie, aby zdazyli sciagnac czesci. Nawet jesli chlodnica EGR jest w porzadku to nic nie szkodzi aby ja sprawdzili |
|
|
|
 |
|