Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] spadajęce obroty
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-10-2010, 20:35   

Remkuc napisał/a:
gwałtownym hamowaniem auta silnikiem

Jakoś zupełnie nie potrafię sobie tego wyobrazić...

Jak puszczasz nogę z gazu to samochód hamuje jakbyś nacisnął pedał hamulca ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Remkuc 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Golczewo
Wysłany: 08-10-2010, 12:40   

jak puszcze gaz to samochód hamuje jakbym wyłączył zapłon
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-10-2010, 14:36   

Remkuc napisał/a:
jak puszcze gaz to samochód hamuje jakbym wyłączył zapłon
TPS źle ustawiony. Miałem tak w CA0.
 
 
Remkuc 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Golczewo
Wysłany: 08-10-2010, 15:11   

A jak go ustawić samemu w tym modelu.
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-10-2010, 20:19   

Manual, manual, manual...ściągnij i dowiesz się wszystkiego.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-10-2010, 21:06   

Jak puścisz do końca czy jak tylko troszkę popuścisz ? Bo jeśli to tak wygląda jak puścisz do końca gaz to wszystko jest w normie, w drugim przypadku może coś być nie tak z czujnikiem zamknięcia przepustnicy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Remkuc 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Golczewo
Wysłany: 08-10-2010, 23:10   

wystarczy trochę popuścić gaz
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-10-2010, 08:47   

To sprawdź silnik krokowy i czujnik zamknięcia przepustnicy, który znajduje się na jego końcu.
PS. Który to rocznik ? I silnik 8v jak rozumiem ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Remkuc 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Golczewo
Wysłany: 10-10-2010, 19:07   

92 rocznik, silnik V8. Wyczyściłem silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy i na razie problem zniknął, ale to jeszcze się okaże, bo jak mówiłem wcześniej problem nie pojawiał się za każdym razem. Przy okazji podłączyłem sam silniczek i okazało się że kręci się on takimi skokami, nie wiem może to tak ma być, ale wydaje mi się że powinien kręcić się płynnie, a on tak dziwnie przerywa i coś w nim troczę piszczy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.