 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:24 |
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-) |
Autor |
Wiadomość |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2006, 12:33
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: |
sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju |
hehe coś czuję, że dopadłbyś tę zabaweczkę i sprawdzał czy rzeczywiście ma 5.9sec 0-100 |
|
|
|
 |
korek [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2007, 14:32
|
|
|
tylko ciekawe jak z częściami do tego?????? |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 01:02
|
|
|
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9 ) do "setki" a z częsciami na rynku angielskim nie ma żadnego problemu. |
Ostatnio zmieniony przez Nevman1 10-10-2007, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 11:15
|
|
|
Nevman1 napisał/a: | Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki" |
sedan czy kombi ? |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 13:33
|
|
|
leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki" |
sedan czy kombi ? |
Oba, nie ma znaczenia. Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde żadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami
Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 14:39
|
|
|
Nevman1 napisał/a: | leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki" |
sedan czy kombi ? |
Oba, nie ma znaczenia. |
Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica.
Nevman1 napisał/a: | Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde rzadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami |
No cóż przez długi czas to Volvo królowałao jako najszybsze kombi z przyspieszeniem z tego co pamietam rzędu 5,1-5,5sec. Później pojawiło SIę Audi RS4. Dosyć szybkie swoją drogą
Nevman1 napisał/a: | Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują |
Dlaczego porównanie bez sensu, bo:
powinno się prownać auto tej samej klasy, o zbliżonych mocach,
i żeby kierowcy kierowcy mieli podobne umiejętności, wtedy można cos porównywać.
Dodam, że jedynie gdy warunki otoczenia na to pozwalają.
[edit by Hubeeert]
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 20:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 19:29
|
|
|
leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki" |
sedan czy kombi ? |
Oba, nie ma znaczenia. |
Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica. |
Katalogowo jest mnóstwo danych. Wystarczy poszukać na necie, lub na stronie klubu (link w moim podpisie) na którą zapraszam.
leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde rzadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami |
No cóż przez długi czas to Volvo królowałao jako najszybsze kombi z przyspieszeniem z tego co pamietam rzędu 5,1-5,5sec. Później pojawiło SIę Audi RS4. Dosyć szybkie swoją drogą |
Prawda, ciekawe zresztą byłoby porównanie VR-4 z RS4, myślę że jednak Audi byłoby górą.
leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują |
Dlaczego porównanie bez sensu, bo:
powinno się prownać auto tej samej klasy, o zbliżonych mocach,
i żeby kierowcy kierowcy mieli podobne umiejętności, wtedy można cos porównywać.
Dodam, że jedynie gdy warunki otoczenia na to pozwalają. |
To jaki wtedy sens porównywania? Jezeli wszystko jest identyczne bądź zbliżone to różnice będą niewielkie i zależne od wielu innych czynników niż samo auto a o porównywanie aut przecież tu chodzi.
[edit by Hubeeert] |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 20:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 22:22
|
|
|
Nevman1 napisał/a: | leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | leser napisał/a: | Nevman1 napisał/a: | Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki" |
sedan czy kombi ? |
Oba, nie ma znaczenia. |
Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica. |
Katalogowo jest mnóstwo danych. Wystarczy poszukać na necie, lub na stronie klubu (link w moim podpisie) na którą zapraszam.
|
Chodziło mi o rozbieżności. W necie za wiele osób piesze głupoty i trzeba do tego podchodzić z dystansem. Co innego gdy w ręce wskoczą dane potwierdzone przes Mitsubishi Motors.
(lub na monitorze skany katalogów MM) |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 20:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 22:45
|
|
|
[A powracając do VR4 to auto naprawdę robi 6,0 do setki a prędkość max niestety ograniczona do 250km/h. Teoretycznie po zdjęciu blokady i przy sprzyjających warunkach powinien dojść do 300km/h!!!
Poganiałem 230 - 250 przez 120km w Niemczech podczas ostatniej podróży do PL i jest to naprawdę REWELKA!!! z tym że zżarło mi pół baku paliwa (ponad 30l) więc jest to zaje%^# nieekonomiczny patent. Ale warto było |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 20:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 22:53
|
|
|
Nevman1 napisał/a: |
A powracając do VR4 to auto naprawdę robi 6,0 do setki a prędkość max niestety ograniczona do 250km/h. Teoretycznie po zdjęciu blokady i przy sprzyjających warunkach powinien dojść do 300km/h!!!
Poganiałem 230 - 250 przez 120km w Niemczech podczas ostatniej podróży do PL i jest to naprawdę REWELKA!!! z tym że zżarło mi pół baku paliwa (ponad 30l) więc jest to zaje%^# nieekonomiczny patent. Ale warto było |
Jeżeli masz stock, nie dłubane zapomnij o 300. Musiałbyś mieć mega górę i wiatr w plecy.
Na płaskim nie dasz rady. A że żre jak głupi też sprawdziłem. Normalne zjawisko, moja dłubnieta Civic Vti potrafiła wchłonąć prawie 40 w ogniu na torze. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-10-2007, 00:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-10-2007, 20:30
|
|
|
Otwieram temat. Proszę o rzeczową dyskusję o VR4 lub o powstrzymanie sie od pisania czegokolwiek.
Nie będzie ostrzeżeń przed ostrzeżeniami.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
CHUDY2010 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2007, 21:15
|
|
|
WITAM SERDECZNIE...mieszkam w UK juz jakis czas i rozgladalem sie za VR4 ale zauwazylem ze ma pare niedociagniec np: brak tempomatu, blokada predkosci (tylko 180km/h) licznik niestety tez tylko do tego momentu pokaze Jestem posiadaczem Galanta 2.5 V6 i szczerze mowiac mam tam doslownie wszystko...a i predkosc tez osiaga calkiem przyzwoita....paliwo niestety odcina przy 220 km/h nie wiem czy to normalne ale i tak nie jest zle. Legnum strasznie przypadl mi do gustu ale szkoda ze ma kilka tych mankamentow
POZDROWIONKA |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-12-2007, 23:15
|
|
|
To dziwne co piszesz o prędkości, bo mój ma odcięcie przy 155mph. Sprawdzone na A1 koło Newcastle. Samo odcięcie można ponoć skasować przez przeprogramowanie ECU silnika i skrzyni. Nie chcę być złośliwy ale może wziąłeś 180 mph na prędkościomierzu za kilometry? Sorry, żart. Jednak spokojnie każde VR4 dojeżdża bez problemu do 155mph. Poza tym 4x4 daje naprawdę więcej radości niż zwykła ośka. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 00:04
|
|
|
Zgadzam się z poprzednikiem.
180km/h to licznik z japonii. Tam tak mają a importowane są przerabiane elektroniką i pokazują te same liczby tylko w mph. Co do odcięcia to też się zgadzam, testowałem w niemczech na autobanie. Dokładnie 155MPH potwierdzane z GPS. A tak szczerze to dużo więcej niż 155mph nie poleci. Podejrzewam że 170 to max nie tuningowanej sztuki. A poza tym to 155mph to chyba mało kto zobaczy na swoim liczniku
A jesli szukasz jakiegoś VR4 to mój (niestety) będzie niedługo na sprzedaż |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 14-12-2007, 15:05
|
|
|
Nevman1 napisał/a: |
A jesli szukasz jakiegoś VR4 to mój (niestety) będzie niedługo na sprzedaż | jaka jest cena wywoławcza
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|
|