Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
plyn wspomagania ukladu kierowniczego
Autor Wiadomość
cati13289 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 LANCER 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: olsztyn
Wysłany: 29-01-2011, 20:01   

widać mam błędne informacje.
oczywiście przez słowo wymiana rozumiem:
otwarcie zbiorniczka , odciągnięcie żanetką zawartości i wpuszczenie świeżego
nie będę ryzykować.
zresztą dziś zerknęłam i faktycznie są jakieś fafluny w zbiorniku
 
 
 
gorpaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-07-2014, 10:48   

Bardzo prosze Was o podpowiedź. Ostatnio zauważyłem że mam ok 0.5 cm poniżej stanu minimalnego płynu do wspomagania ( płyn jest koloru brązowego ) jakiego płynu trzeba dolać ? Dexron II czy III ?
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-07-2014, 11:30   

:oops:
Ostatnio zmieniony przez sla 30-07-2014, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2014, 11:43   

eeeee, a co ma wspomaganie (układu kierowniczego) do hamulców?

Instrukcja wypowiada się w temacie: "DEXTRON II lub III".... Ja bym kupił III, wyciągną strzykawką ile się da i zalał. Po miesiącu zrobił jeszcze raz. Ale istnieje ryzyko, że coś się rozszczelni na świeżym płynie.
 
 
gorpaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-07-2014, 12:22   

krzychu napisał/a:
eeeee, a co ma wspomaganie (układu kierowniczego) do hamulców?

Instrukcja wypowiada się w temacie: "DEXTRON II lub III".... Ja bym kupił III, wyciągną strzykawką ile się da i zalał. Po miesiącu zrobił jeszcze raz. Ale istnieje ryzyko, że coś się rozszczelni na świeżym płynie.


Czy na pewno istnieje ryzyko rozszczelnienia układu wspomagania po dolaniu płynu DEXTRON III ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-07-2014, 13:19   

gorpaw napisał/a:
Ostatnio zauważyłem że mam ok 0.5 cm poniżej stanu minimalnego płynu do wspomagania

Sprawdzałeś na odpalonym silniku :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
gorpaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-07-2014, 13:48   

Bizi78 napisał/a:
gorpaw napisał/a:
Ostatnio zauważyłem że mam ok 0.5 cm poniżej stanu minimalnego płynu do wspomagania

Sprawdzałeś na odpalonym silniku :?: .


Sprawdzałem na odpalonym i nieodpalonym - i nie widzę różnicy w ilości płynu. W obydwu przypadkach podobny stan płynu.
Powinno się sprawdzać na odpalonym ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-07-2014, 19:09   

gorpaw napisał/a:
Powinno się sprawdzać na odpalonym ?

Tak podają instrukcje obsługi miśków :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Tomekcm 
Forumowicz


Auto: Lancer 1.6 kombi '05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 93
Skąd: Warszawa/Ząbki
Wysłany: 31-07-2014, 21:46   

U mnie też był nie wielki ubytek płynu wspomagania, zresztą założyłem swego czasu nowy wątek na forum dot. koloru płynu. Ja po różnych konsultacjach dolałem Dexrona II firmy Carlube. Zrobiłem już kilka tyś i żadnego rozszczelnienia nie ma i poziom płynu prawidłowy.

Pozdrawiam
_________________
Mój Lancer http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84110
 
 
gorpaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-08-2014, 12:31   

Dolałem płynu firmy STP - mieszalnego z wszystkim rodzajami płynów i po kłopocie :D
 
 
sekret_84 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 27
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 22-01-2017, 14:00   

Mam pytanko jaki płyn do wspomagania do Lancera 2.0 benzyna 2005r.

[ Dodano: 22-01-2017, 14:01 ]
I ile tego płynu wlać
_________________
sekret
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-01-2017, 15:50   

sekret_84 napisał/a:
Mam pytanko jaki płyn do wspomagania do Lancera 2.0 benzyna 2005r.

[ Dodano: 22-01-2017, 14:01 ]
I ile tego płynu wlać


Jest napisane KIlka postów wyżej jak i na poprzedniej stronie

Pojemność niecały litr
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 23-01-2017, 10:35   

gorpaw napisał/a:
Bizi78 napisał/a:
gorpaw napisał/a:
Ostatnio zauważyłem że mam ok 0.5 cm poniżej stanu minimalnego płynu do wspomagania

Sprawdzałeś na odpalonym silniku :?: .


Sprawdzałem na odpalonym i nieodpalonym - i nie widzę różnicy w ilości płynu. W obydwu przypadkach podobny stan płynu.
Powinno się sprawdzać na odpalonym ?



Na odpalonym sprawdza się tylko olej w automatycznej skrzyni biegów, co tak się składa że jest ten sam co i we wspomaganiu..

Ja zaraz po zakupie Mitsu - widząc poziom poniżej minimum i olej ciemny - jak brązowy, a nie bynajmniej czerwony, odessałem ile się dało, zalałem ATF II D, po tygodniu powtórzyłem czynność i tak jeszcze raz. Poszedł litr i układ można by powiedzieć że "przepłukany"
Od tamtego zabiegu minęło ponad 1,5 roku i stan pozostaje ciągle bez zmian.

ps. tak robiłem we wszystkich samochodach jakie kupiłem 8)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.