Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka nurtujących pytań proszę o pomoc
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-06-2011, 08:30   

Obroty można też zwiększyc bez ingerencji w przepustnicę, tj. na mocowaniu linki gazu i na śrubie zderzakowej.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 07-06-2011, 14:10   

No to o tej śrubce i ja pisałem, tylko nie wiedziałem jak to nazwać ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 08-06-2011, 13:25   

w weekend zajme się tymi obrotami ale mam jeszcze jedno pytanie co mnie dziś zmartwiło otóż dzis przyniosłem sobie do pracy moje stare ecu ktore ponoć sie spaliło no i świeci się ten rażący check engine elektronik probował przywrócić go do życia ale mu się nie udało i takie moje pytanie bo pewnie elektronik tego nie zauważył



czy to jest wyjarane i czy da sie to wymienić i czy jest szansa że komp powróci do życia
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2011, 13:47   

trzeba wylutować i pomierzyć
a czy wróci, to nie wiadomo
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 11-06-2011, 12:16   

kolejny problem jaki zauważyłem a mianowicie kiedy auto postoi przez noc i rano go odpalam włącza sie ssanie czesto gesto ruszam odrazu nie czekaja jak sie auto zagrzeje prócz zimy oczywiscie, i tu pojawia się problem auto nie chce ruszyc wogole nie ma mocy musze dawac na 3-4tyś obrotów zeby wyjechać z parkingu i potem tez podczas jazdy sie muli nie daje sie wogole rozpedzic jakby go cos hamowało ale jak dam na luz i wcisne gaz do podłogi to idzie do góry bez problemu a zaczeło sie to dziać odkad załozyłem drugie ecu nabyte przez allegro i oddałem miśka do serwisu MOTO Katowice bo rozerwało uszczelki pod wtryskami kiedy odebrałem auto z serwisu nie moglem juz nim dojechac do pracy bo tak sie mulił wymieniłem też filtr paliwa i powietrza, nowe kable NGK, nowe świece NKG nowa kopułka i palec rozdzielacza, czyściłem przepustnice ustawiałem wolne obroty auto dalej sie muli nie ma mocy. Pomocy gdzie mam szukać przyczyny i problemu czy to wina sondy lambda przepływomierza czy musze jechać dać przesterować ECU no juz nie mam pomysłu i sił wiecej stoi w garazu niż jezdzi, czekam na jakies rady pozdrawiam
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-06-2011, 18:38   

wyprzedzenie zapłonu do sprawdzenia - na początek
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 15-06-2011, 17:44   

wogóle zauważyłem też że dużo pali w piątek zatankowałem za 100zł przejechane mam 70km i wskazówka sięga rezerwy a była prawie na połowie skali czy to wyprzedzenie zapłonu też może byc tego przyczyną. Czym i jak mam sprawdzić to wyprzedzenie zapłonu czy musze jechać do jakiegoś warsztatu?

czy cos takiego nada sie do mojego galanta http://moto.allegro.pl/in...1654641437.html wtedy bym mógł sam diagnozować swoje auto ale pytanie czy to sie nadaje i podejdzie do złącza diagnostycznego pod kierownica
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.