Kilka nurtujących pytań proszę o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-06-2011, 08:30
|
|
|
Obroty można też zwiększyc bez ingerencji w przepustnicę, tj. na mocowaniu linki gazu i na śrubie zderzakowej. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 07-06-2011, 14:10
|
|
|
No to o tej śrubce i ja pisałem, tylko nie wiedziałem jak to nazwać |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 08-06-2011, 13:25
|
|
|
w weekend zajme się tymi obrotami ale mam jeszcze jedno pytanie co mnie dziś zmartwiło otóż dzis przyniosłem sobie do pracy moje stare ecu ktore ponoć sie spaliło no i świeci się ten rażący check engine elektronik probował przywrócić go do życia ale mu się nie udało i takie moje pytanie bo pewnie elektronik tego nie zauważył
czy to jest wyjarane i czy da sie to wymienić i czy jest szansa że komp powróci do życia |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2011, 13:47
|
|
|
trzeba wylutować i pomierzyć
a czy wróci, to nie wiadomo |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 11-06-2011, 12:16
|
|
|
kolejny problem jaki zauważyłem a mianowicie kiedy auto postoi przez noc i rano go odpalam włącza sie ssanie czesto gesto ruszam odrazu nie czekaja jak sie auto zagrzeje prócz zimy oczywiscie, i tu pojawia się problem auto nie chce ruszyc wogole nie ma mocy musze dawac na 3-4tyś obrotów zeby wyjechać z parkingu i potem tez podczas jazdy sie muli nie daje sie wogole rozpedzic jakby go cos hamowało ale jak dam na luz i wcisne gaz do podłogi to idzie do góry bez problemu a zaczeło sie to dziać odkad załozyłem drugie ecu nabyte przez allegro i oddałem miśka do serwisu MOTO Katowice bo rozerwało uszczelki pod wtryskami kiedy odebrałem auto z serwisu nie moglem juz nim dojechac do pracy bo tak sie mulił wymieniłem też filtr paliwa i powietrza, nowe kable NGK, nowe świece NKG nowa kopułka i palec rozdzielacza, czyściłem przepustnice ustawiałem wolne obroty auto dalej sie muli nie ma mocy. Pomocy gdzie mam szukać przyczyny i problemu czy to wina sondy lambda przepływomierza czy musze jechać dać przesterować ECU no juz nie mam pomysłu i sił wiecej stoi w garazu niż jezdzi, czekam na jakies rady pozdrawiam |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2011, 18:38
|
|
|
wyprzedzenie zapłonu do sprawdzenia - na początek |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 15-06-2011, 17:44
|
|
|
wogóle zauważyłem też że dużo pali w piątek zatankowałem za 100zł przejechane mam 70km i wskazówka sięga rezerwy a była prawie na połowie skali czy to wyprzedzenie zapłonu też może byc tego przyczyną. Czym i jak mam sprawdzić to wyprzedzenie zapłonu czy musze jechać do jakiegoś warsztatu?
czy cos takiego nada sie do mojego galanta http://moto.allegro.pl/in...1654641437.html wtedy bym mógł sam diagnozować swoje auto ale pytanie czy to sie nadaje i podejdzie do złącza diagnostycznego pod kierownica |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
|