[1.3] Szarpanie na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-06-2011, 08:19
|
|
|
Jeżeli świeca ma wypalone elektrody, najczęstsze przyczyny to:
- przeciazenie termiczne np poprzez źle ustawiony zapłon
- pozostałości spalania w komorze spalania
- uszkodzone zawory
- wadliwy aparat zapłonowy
- trefne paliwo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 18-06-2011, 22:29
|
|
|
A ta wypalona świeca jest taka jak ma być ? jeśli jest zle dobrana to też może być ta przyczyna , sprawdź może na nowej najpierw koszt ok 10 zł .
Ja mam Denso W16EPRU11 made in japan lepsze od francuskich Ngk , japońskie i chyba ze 3 złote tańsze |
|
|
|
 |
David
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 19-06-2011, 10:15
|
|
|
Kupiłem nową świeca, taka sama jak reszta, i sprawdzone w katalogu, taka jak zaleca producent. Zamieniłem wtryski 2 z 3, i nadal problem był tylko na drugim cylindrze, zamieniłem kable i nadał działo się to na drugim cylindrze, więc albo kopułka albo palec. Te styki pod kopułką wyglądają nawet na lekko poprzepalanie, przeczyściłem je delikatnie papierem ściernym, palec też przeczyściłem i nadal to samo. W tygodniu zakupię kopułkę |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 19-06-2011, 20:50
|
|
|
Palec daje iskrę na wszystkie kable po kolei więc to nie to.
Może sprawdź połączenie w kopułce omomierzem z wewnętrznej strony na zewnętrzną pod-kabel.
Sprawdzałeś tak jak ktoś wcześniej pisał czy jest iskra na wykręconej świecy przyłożonej do masy...? |
|
|
|
 |
David
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 13-07-2011, 07:06
|
|
|
Kopułka nowa, świeca przeczyszczona, iskry dalej nie ma Przewód WN? |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 13-07-2011, 12:54
|
|
|
Ja miałem podobny przypadek na poprzednim silniku , po wymianie wszystkiego co możliwe dalej szarpało i okazało się , po rozebraniu silnika że cała tuleja 3 cylindra była pęknięta i było pozamiatane , cały blok silnika musiałem nowy kupić bo w mitsubishi tuleja jest zintegrowana z blokiem silnika , nie można jej naprawić ( wymienić itd ). Dodatkowo okazało się , że kabel podciśnienia paliwa od wtryskiwacza był uwalony . Po wymianie , misiu jak nowy . |
|
|
|
 |
David
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 13-07-2011, 14:41
|
|
|
I jak miałeś pęknięta tuleję to też nie palił na tamten cylinder? No chyba nie |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 14-07-2011, 12:51
|
|
|
Nie palił |
|
|
|
 |
Przemo1979
Nowy Forumowicz
Auto: CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 12 Skąd: Czewa
|
Wysłany: 18-09-2011, 22:29
|
|
|
Typowe. Nie ma kompresji - nie ma zapłonu.
Zobacz czy jest iskra na wykręconej świecy. Jeśli jest iskra a mimo to ten cylinder "nie pali", to pozostaje wymiana silnika. Naprawa jest nieopłacalna. |
|
|
|
 |
|