Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] W bezpośredniej konfrontacji z CA0 1.6
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-11-2011, 10:09   

ja bym kupił CA0 a raczej CB0 :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-11-2011, 10:29   

rosomak1983 napisał/a:
ja bym kupił CA0 a raczej CB0 :D

Ty byś kupił obydwa :P

Ale nie róbmy OT ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
invek. 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Bridżston
Wysłany: 27-11-2011, 11:30   

adamovicius napisał/a:
Ja jak widze swojego CA0 to zawsze mi sie podoba jego szeroka dupka i wydaje mi sie taki "przysadzisty" w sensie szeroki i niski :D

O tak, tu masz niezaprzeczalnie słuszność. Tyłeczka CA0 niejedna modelka światowej klasy może pozazdrościć, ale z drugiej strony przód CJ0 jest o niebo, ba, o dwa nieba, ładniejszy i bardziej agresywny. Co do charakterystyki silnika... Na początku w CA0 niezwykłą frajdą było kręcenie go ponad 5k obrotów - czułem się jak dzieciak dopiero co dostawszy 5zł na swojego ulubionego loda.
Jednakże po jakimś czasie jego wysokoobrotowa właściwość zaczynała być męcząca, bo jadąc w kilka osób, podróżowanie nie należało już do najwygodniejszych. Już zlecenie ze schodów było bardziej komfortowe.
Szczerze powiedziawszy, moc to nie wszystko, drugim ważnym czynnikiem jest przebieg momentu obrotowego przez całą skalę obrotów. Zawsze miałem odczucie, że autko z niżej osadzonym momentem sprawniej przyspiesza i "wsysa w fotel", niż autko z dużą mocą i niższym momentem wyżej osadzonym. Dla kontrastu często miałem okazję jeździć jako pasażer w Mondeo MK1 1.8 i byłem zaskoczony jak to dobrze się od dołu zbiera. W końcu moja ciekawość została rozwiązana na kresce - oczywiście Mondeo poległ sromotnie - co zaskoczeniem nie było, gdyż Fordzik po 5k rpm puchł jak Pudzian po 2 minutach walki. Podczas jazdy natomiast różnica nie jest aż tak odczuwalna.
Podsumowując, CJ0 ma bodaj ten sam moment co CA0, tyle, że przy mniejszej prędkości obrotowej, co ukazuje go w pozytywnym świetle na tle codziennego użytku i eksploatacji.
Chyba zaczynam się starzeć... :mrgreen:
Oczywiście wszystko wnioskuję z Waszych odpowiedzi. Jak to naprawdę wygląda przekonam się jak sam się przejadę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.