Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Lancer po lifcie 98 a Wymiana rozrządu
Autor Wiadomość
Lufkenzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-10-2013, 15:48   

Jeden trójkącik na gorze, dla koła pasowego na wałku rozrządu i podziałka na dole, dla koła pasowego wału, coś w tym stylu:

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2013, 21:42   

TDC = top dead centre, czyli to jest właśnie znacznik na wale o który pytasz
 
 
Lufkenzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-10-2013, 22:11   

No to tak mam ustawione, bałem się że mi pasek przeskoczył. Auto czasem gaśnie i póki się toczyło kopałem ze sprzęgła żeby zaskoczyło.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-10-2013, 08:26   

Lufkenzi napisał/a:
Auto czasem gaśnie
odłączałeś akumulator?
 
 
Lufkenzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-10-2013, 11:40   

Odłączałęm na 30 minut, bo myslałęm że adaptacje się rozjechały, bo na gazie chodzi poprawnie. Ale nic nie pomogło. Pojadę na komputer raczej.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-10-2013, 08:55   

no właśnie - po odłączeniu musi się trochę pojeździć, żeby wolne obroty się ustawiły - normalne
ale jeśli masz LPG to z mojej strony już nic nie wymyślę
 
 
Lufkenzi 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GL 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-10-2013, 16:15   

Byłem na diagnostyce komputerowej i wynik jest taki że czujnik temp cieczy chłodzącej pokazuje od 20 do 30 stopni, zależy jak mu czapka stanie, lambda nr2 20mV a po dodaniu gazu maks 100/200mV.

Zaniżona temperatura może wpływać na dawkę benzyny?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-10-2013, 08:35   

Lufkenzi napisał/a:
Zaniżona temperatura może wpływać na dawkę benzyny?
Oczywiście - będzie chodził jak na ssaniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.