Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
[I 2.0] jaka najlepsza instalacja LPG do 2.0 136 KM |
Autor |
Wiadomość |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-11-2012, 09:40
|
|
|
fakt faktem że w pandzie też mam instalacje brc i tam przełączania przy wysokich obrotach na benzynę nie ma. ale mimo wszystko polecam instalacje brc bo żaden check mi nie świeci chodziać już 25tys km przejechane |
_________________ Max |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 05-11-2012, 14:34
|
|
|
instalacja BRC jest dobra, fakt że dużo warsztatów ją montuje o czymś świadczy.
Słyszałem jednak opinie, że są to instalacje samokalibrujące czy coś w tym stylu, jeśli nic się nie dzieje to jest super. Problem jest gdy w danym aucie są jakieś problemy i wtedy podobno jest mocno pod górkę. A jak wiadomo, w jednym Outku będzie chodziło wszystko bez zarzutów a już w innym egzemplarzu będzie pod górkę bo auto autu nie równe. Ale i tak podstawa to warsztat w którym się zakłada |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-11-2012, 07:17
|
|
|
racja markos. w maździe 323F też miałem brc i przez 5 lat był spokój. |
_________________ Max |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 08-11-2012, 18:05
|
|
|
max87, w rodzinie jednak osoba na BRC Subaru dwulitrowym wolnossącym zrobiła ponad 130 tys., same auto miało już prawie 250 tys. i żadnych problemów z instalacją w sumie nie było. Do auta służącego do normalnej jazdy na co dzień instalacja jak najbardziej ok |
|
|
|
 |
|