Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
[I 2.0] jaka najlepsza instalacja LPG do 2.0 136 KM |
Autor |
Wiadomość |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-10-2012, 14:24 [I 2.0] jaka najlepsza instalacja LPG do 2.0 136 KM
|
|
|
poszukuję informacji od forumowiczków jaką instalację posiadają w swoim Outlanderze i jak się takie zestawy sprawują
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 29-10-2012, 11:20
|
|
|
witam. od roku mam założoną instalacje BRC 24sequent i powiem szczerze że nie ma co narzekać. założone zostały czerwone wtryskiwacze. ogólnie mogę polecić |
_________________ Max |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 30-10-2012, 20:41
|
|
|
max87, jakie masz spalanie w mieście przy normalnej jeździe? samochód idzie w całym zakresie obrotów? |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 31-10-2012, 07:04
|
|
|
ogólnie na autostradzie przy 180 km/h spalanie wychodziło ok 15l. na co dzień jeżdżę miasto 70 trasa 30 i spalanie ok 13 l. a odcięcie mam przy 6 tys obrotów |
_________________ Max |
|
|
|
 |
mitch2000
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 96 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 31-10-2012, 08:53
|
|
|
Cześć,
Ja mam u siebie Landi Renzo Omegas. Założona przez poprzedniego właściciela. Przejechał na niej jakieś 20 tys. km, ja przejechałem kolejne 20 tys. Póki co nie było żadnych usterek, jednak od jakiegoś czasu często zapala mi się check, błąd P0170 o ile dobrze pamiętam związany z sondą lambda. Przy zapalonym check'u nie ma różnicy w pracy silnika czy spalaniu, a przynajmniej nie jest ona odczuwalna. Ktoś z naszego forum, który również ma taką instalacje napisał mi kiedyś, że to kwestia regulacji. Dlatego przy najbliższym przeglądzie instalacji mam nadzieję, że uda się to poprawić. Spalanie średnie to 13 litrów. Przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 12 litrów, ale trzeba naprawdę się pilnować. Przyspieszenie do setki o około sekunde gorsze niż na benzynie, Vmax o 10 km mniejszy. W moim przypadku największy minus to głośne wtryski. Słychać je podczas jazdy z wyłączonym radiem. Oczywiście nie ma tragedii:-) Podobno odpowiedni sposób ich montażu sprawia, że jest ciszej. Moja instalacja ma już ponad dwa lata, być może teraz są jakieś nowsze i cichsze.
Jeśli jesteś z Warszawy to mogę polecić Ci gazownika Migaz S z Modlińskiej. Mam dwóch znajomych, którzy zakładali tam te instalacje (w innych autach), ale można powiedzieć, że są zachwyceni. Moja była zakładana w Autogaz Jelonki, wydaje mi się, że to gorszy serwis.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2012, 18:11
|
|
|
Ja od ponad 3 lat jeżdżę na BRC Seqent24. Nie miałem jeszcze żadnej usterki i żadnych problemów. |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2012, 21:12
|
|
|
Ja jezdze od 2 lat na Landi Renzo przejechalem 30kkm i bez zastrzezen. Najwazniejsze kto montuje i stroi dana instalke, a co do wyboru sprzetu to juz kwestia drugorzedna. Jako dobre zrodla informacji na temat montazu LPG polecam http://lpg-forum.pl/
W miescie pali mi 13-14l, na trasie do 120km/h 10-11l |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 01-11-2012, 22:48
|
|
|
co do instalacji to wyląduje albo BRC, choć ja skłaniam się ku założenie gazu u Jako z forum.subaru.pl. Dowiadywałem się już od niego o możliwość zamontowania instalacji i nie ma żadnych problemów. Przede wszystkim skłaniam się ku niemu ponieważ zakłada dobre wtryski Hana, ma swoje sprawdzone podzespoły i naprawdę robi bardzo dobrą mapę gazu do każdego auta. Poza tym sam montaż instalacji naprawdę profesjonalna robota
Może zadzwonię też do warsztatów, które podaliście i zobaczę co tam powiedzą i doradzą
mitch2000, zapalający się czek może wynika z regulacji lub padającej sondy. Raczej trzeba się skłaniać ku pierwszej możliwości dlatego przeregulowanie instalacji powinno pomóc
Co do spalania to liczyłem się z tym, że ok 13l w mieście przy normalnej jeździe to będzie norma |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2012, 09:15
|
|
|
Jako z forum subaru tez moge polecic, bardzo duzo dobrego slyszalem, bo kiedys mial byc Subaru Forester Co do spalania tylko w miescie(WWA) to nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 13l a nie jezdze jak szalony. Pamietaj ze trzeba do tego spalania doliczyc 1,3l benzyny na 100km, przynajmniej tak u mnie wychodzilo jak kiedys robilem kalkulacje, oczywiscie wszystko zalezy jak dlugie odcinki robisz za jednym razem. |
|
|
|
 |
max87
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 50 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 02-11-2012, 10:33
|
|
|
mariusz_2050 a jak masz taką sama instalacje to nie przelącza ci na benzyne powyzej 6 tys obrotów?? |
_________________ Max |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 02-11-2012, 19:53
|
|
|
dinero47, dokładnie, Jako bardzo dużo osób chwali, jednym autem zgazowanym już u niego miałem okazję trochę pojeździć i jest naprawdę super.
Na spalanie poniżej 13l nie ma co liczyć. Auto swoje waży a i gabaryty nie są tych rozmiarów jak np. w Pandzie
max87 napisał/a: | a jak masz taką sama instalacje to nie przełącza ci na benzyne powyzej 6 tys obrotów?? |
nie jestem specjalistom w tej dziedzinie ale jeśli instalacja powyżej jakiś obrotów przełącza się na benzynę to są za mało wydajne wtryski gazu, tak np. jest w Hondach gdy wtryski nie są odpowiednio dobrane do silnika |
|
|
|
 |
mitch2000
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 96 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 02-11-2012, 20:55
|
|
|
Z tego co ja wiem i miałem w swoich trzech autach z LPG to przy maksymalnych obrotach każda instalacja automatycznie przełącza się na benzynę. Nie wiem natomiast czemu ma to służyć, ale nie spotkałem innego przypadku.
Co do mojego check'a i sondy lambda to również mam nadzieję, że to kwestia regulacji. Bo z tego co sprawdzałem sonda w Outlanderze do tanich nie należy:-( |
|
|
|
 |
markos007
Forumowicz Think. Feel. Drive
Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 56 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 03-11-2012, 12:58
|
|
|
mitch2000 napisał/a: | Z tego co ja wiem i miałem w swoich trzech autach z LPG to przy maksymalnych obrotach każda instalacja automatycznie przełącza się na benzynę. Nie wiem natomiast czemu ma to służyć, ale nie spotkałem innego przypadku. |
to w takim razie miałeś coś nie tak z instalacją, jeździłem nie jednym autem na LPG i w żadnym instalacja się nie przełączała na benzynę na wysokich obrotach. Ale słyszałem o takich przypadkach właśnie wtedy gdy wtryski nie były wystarczająco wydajne.
Z tego co widzę w Inter Carsie sonda kosztuje niecałe 300 zł więc jest to naprawdę niewiele, do VW Bory Bosha kosztuje prawie 600 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-11-2012, 16:32
|
|
|
markos007 napisał/a: | Z tego co widzę w Inter Carsie sonda kosztuje niecałe 300 zł więc jest to naprawdę niewiele, do VW Bory Bosha kosztuje prawie 600 | Zamiennik z allegro dopasujesz za połowę tej ceny, tylko że to zamiennik.... Oryginał się ceni jakieś 1500zł, a używka z allegro za 700zł to bardzo dobra cena. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 03-11-2012, 17:48
|
|
|
Tak sonda lambda kosztuje ok 300zł ale ta przy silniku a nie katalizatorze |
|
|
|
 |
|