Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.0] jaka najlepsza instalacja LPG do 2.0 136 KM
Autor Wiadomość
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-10-2012, 14:24   [I 2.0] jaka najlepsza instalacja LPG do 2.0 136 KM

poszukuję informacji od forumowiczków jaką instalację posiadają w swoim Outlanderze i jak się takie zestawy sprawują

Pozdrawiam
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-10-2012, 11:20   

witam. od roku mam założoną instalacje BRC 24sequent i powiem szczerze że nie ma co narzekać. założone zostały czerwone wtryskiwacze. ogólnie mogę polecić
_________________
Max
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 30-10-2012, 20:41   

max87, jakie masz spalanie w mieście przy normalnej jeździe? samochód idzie w całym zakresie obrotów?
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-10-2012, 07:04   

ogólnie na autostradzie przy 180 km/h spalanie wychodziło ok 15l. na co dzień jeżdżę miasto 70 trasa 30 i spalanie ok 13 l. a odcięcie mam przy 6 tys obrotów
_________________
Max
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 31-10-2012, 08:53   

Cześć,
Ja mam u siebie Landi Renzo Omegas. Założona przez poprzedniego właściciela. Przejechał na niej jakieś 20 tys. km, ja przejechałem kolejne 20 tys. Póki co nie było żadnych usterek, jednak od jakiegoś czasu często zapala mi się check, błąd P0170 o ile dobrze pamiętam związany z sondą lambda. Przy zapalonym check'u nie ma różnicy w pracy silnika czy spalaniu, a przynajmniej nie jest ona odczuwalna. Ktoś z naszego forum, który również ma taką instalacje napisał mi kiedyś, że to kwestia regulacji. Dlatego przy najbliższym przeglądzie instalacji mam nadzieję, że uda się to poprawić. Spalanie średnie to 13 litrów. Przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 12 litrów, ale trzeba naprawdę się pilnować. Przyspieszenie do setki o około sekunde gorsze niż na benzynie, Vmax o 10 km mniejszy. W moim przypadku największy minus to głośne wtryski. Słychać je podczas jazdy z wyłączonym radiem. Oczywiście nie ma tragedii:-) Podobno odpowiedni sposób ich montażu sprawia, że jest ciszej. Moja instalacja ma już ponad dwa lata, być może teraz są jakieś nowsze i cichsze.
Jeśli jesteś z Warszawy to mogę polecić Ci gazownika Migaz S z Modlińskiej. Mam dwóch znajomych, którzy zakładali tam te instalacje (w innych autach), ale można powiedzieć, że są zachwyceni. Moja była zakładana w Autogaz Jelonki, wydaje mi się, że to gorszy serwis.

Pozdrawiam!
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2012, 18:11   

Ja od ponad 3 lat jeżdżę na BRC Seqent24. Nie miałem jeszcze żadnej usterki i żadnych problemów.
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2012, 21:12   

Ja jezdze od 2 lat na Landi Renzo przejechalem 30kkm i bez zastrzezen. Najwazniejsze kto montuje i stroi dana instalke, a co do wyboru sprzetu to juz kwestia drugorzedna. Jako dobre zrodla informacji na temat montazu LPG polecam http://lpg-forum.pl/
W miescie pali mi 13-14l, na trasie do 120km/h 10-11l
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 01-11-2012, 22:48   

co do instalacji to wyląduje albo BRC, choć ja skłaniam się ku założenie gazu u Jako z forum.subaru.pl. Dowiadywałem się już od niego o możliwość zamontowania instalacji i nie ma żadnych problemów. Przede wszystkim skłaniam się ku niemu ponieważ zakłada dobre wtryski Hana, ma swoje sprawdzone podzespoły i naprawdę robi bardzo dobrą mapę gazu do każdego auta. Poza tym sam montaż instalacji naprawdę profesjonalna robota
Może zadzwonię też do warsztatów, które podaliście i zobaczę co tam powiedzą i doradzą :)
mitch2000, zapalający się czek może wynika z regulacji lub padającej sondy. Raczej trzeba się skłaniać ku pierwszej możliwości dlatego przeregulowanie instalacji powinno pomóc :wink:
Co do spalania to liczyłem się z tym, że ok 13l w mieście przy normalnej jeździe to będzie norma :wink:
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2012, 09:15   

Jako z forum subaru tez moge polecic, bardzo duzo dobrego slyszalem, bo kiedys mial byc Subaru Forester ;) Co do spalania tylko w miescie(WWA) to nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 13l a nie jezdze jak szalony. Pamietaj ze trzeba do tego spalania doliczyc 1,3l benzyny na 100km, przynajmniej tak u mnie wychodzilo jak kiedys robilem kalkulacje, oczywiscie wszystko zalezy jak dlugie odcinki robisz za jednym razem.
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 02-11-2012, 10:33   

mariusz_2050 a jak masz taką sama instalacje to nie przelącza ci na benzyne powyzej 6 tys obrotów??
_________________
Max
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-11-2012, 19:53   

dinero47, dokładnie, Jako bardzo dużo osób chwali, jednym autem zgazowanym już u niego miałem okazję trochę pojeździć i jest naprawdę super.
Na spalanie poniżej 13l nie ma co liczyć. Auto swoje waży a i gabaryty nie są tych rozmiarów jak np. w Pandzie :wink:
max87 napisał/a:
a jak masz taką sama instalacje to nie przełącza ci na benzyne powyzej 6 tys obrotów??

nie jestem specjalistom w tej dziedzinie ale jeśli instalacja powyżej jakiś obrotów przełącza się na benzynę to są za mało wydajne wtryski gazu, tak np. jest w Hondach gdy wtryski nie są odpowiednio dobrane do silnika
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 02-11-2012, 20:55   

Z tego co ja wiem i miałem w swoich trzech autach z LPG to przy maksymalnych obrotach każda instalacja automatycznie przełącza się na benzynę. Nie wiem natomiast czemu ma to służyć, ale nie spotkałem innego przypadku.
Co do mojego check'a i sondy lambda to również mam nadzieję, że to kwestia regulacji. Bo z tego co sprawdzałem sonda w Outlanderze do tanich nie należy:-(
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-11-2012, 12:58   

mitch2000 napisał/a:
Z tego co ja wiem i miałem w swoich trzech autach z LPG to przy maksymalnych obrotach każda instalacja automatycznie przełącza się na benzynę. Nie wiem natomiast czemu ma to służyć, ale nie spotkałem innego przypadku.

to w takim razie miałeś coś nie tak z instalacją, jeździłem nie jednym autem na LPG i w żadnym instalacja się nie przełączała na benzynę na wysokich obrotach. Ale słyszałem o takich przypadkach właśnie wtedy gdy wtryski nie były wystarczająco wydajne.
Z tego co widzę w Inter Carsie sonda kosztuje niecałe 300 zł więc jest to naprawdę niewiele, do VW Bory Bosha kosztuje prawie 600 :wink:
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 03-11-2012, 16:32   

markos007 napisał/a:
Z tego co widzę w Inter Carsie sonda kosztuje niecałe 300 zł więc jest to naprawdę niewiele, do VW Bory Bosha kosztuje prawie 600 :wink:
Zamiennik z allegro dopasujesz za połowę tej ceny, tylko że to zamiennik.... Oryginał się ceni jakieś 1500zł, a używka z allegro za 700zł to bardzo dobra cena.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 03-11-2012, 17:48   

Tak sonda lambda kosztuje ok 300zł ale ta przy silniku a nie katalizatorze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.