Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Pompa wody razem z rozrzadem????/
Autor Wiadomość
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2006, 12:59   

a czy w colcie 1.3 CAO da sie wymienic tylko pompe wody (bez ruszania paska) ?
bo wlasnie wymienilem pasek/rolka/uszczelniacze .... :/
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-12-2006, 16:41   

e-gen, jestem podobnego zdania -- bo na zapas to mozna caly silnik wymienic a pompe zawsze wymienisz bez problemu a czy wymieniac tez wtedy pasek i napinacz --- ja bym wymienil sam pasek rzozrzadu - maly koszt a robocizna ta sama i tak przy wymianie pompy trzeba go sciagnac

[ Dodano: 29-12-2006, 16:42 ]
oczywiscie nie na chinszczyzne mitsuboshi ale to kwestja gustu
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-12-2006, 19:12   

wojmi1 napisał/a:
oczywiscie nie na chinszczyzne mitsuboshi ale to kwestja gustu

Jakbym już gdzieś to czytał :roll:
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2006, 23:19   

właśnie co do łożyska alternatora, to chyba mam za mocno naciągnięty pasek, bo gościu wymieniał paski i chyba zle jest naciągnięty, więc pytanie, jak najszybciej wyregulować naciąg paska alternatora?:)
dzięki i pozdr
ps. ja też uważam ,że jak się dba o układ chłodzenia to pompa śmiga długo bez problemów
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-12-2006, 12:27   

Ja w Corsie co każdą robotę rozrządu wymieniałem też pompę - 150 złociszy a spokój na 60tys był. Kumpel ostatnio woła mnie do auta (Megana) i mówi słuchaj - piszczało jakby spod paska lub rolki no to ja mu na to wal do mechaniora niech to rozbierze obada ale imho pasek i rolka do wymiany. No i się okazało że poprzedni właściciel oszczędzał i robił sam rozrząd bez pompy no i on musiał teraz zmienić pasek, rolkę i pompę bo to pompa piszczała i dogorywała tak że nie dość że przy kupnie wymienił rozrząd to i w rok później robił go ponownie tyle że także juz z pompą. Po prostu nie opłaca się nie zrobić rozrządu i pompy naraz przynajmniej z wymianą pompy co drugi rozrząd.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
zdzislavo
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2006, 13:47   

Odebralem colta z warsztatu wymienili Pasek,rolke napinacza,pompe wody,uszczelke pod klawiatura,filtr paliwa(130zl)filtr powietrza i ogolnie przejrzeli cale auto za czesci dalem 750zl a za robocizne 250 czyli calosc rowny 1000zl.Ale pocieszyli mnie chociarz ze mam auto w bdb stanie.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-12-2006, 18:41   

o boszzze..
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2006, 19:25   

Troche przepłaciłeś... :roll:
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-12-2006, 19:33   

ale drogo w tym Sieradzu :shock:
_________________
Michał Kraków
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 31-12-2006, 00:45   

zdzislavo, rozrzutny to ty jestes..... he he
Troche ci sie proporcje pomieszaly rozrzad 100 filtery 150 uszczelka 20 + no tapompa ok100
+ robocizna 250 + koszt zaopatrzenia 1000-250-370=380 moze 300
a co ci tam wlozyli moze JC/jeipsi car/ nie obrazajac Jepsi
moze by to jakis warsztatowiec policzyl wg mnie ok 300 nadplaty--- ale se ulzylem grzebe sie w lancerze bez zwyciestwa
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-12-2006, 11:21   

UUUU nie mało zapłaciłeś i...... nie widzę, żebyś napisał, że wymienili uszczelniacze na wale i wałku rozrządu...... za 15-20 000 km powtórzysz operację, tym razem bez pomy wody..........
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
zdzislavo
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2007, 18:19   

uszczelniacze na wale i wałku rozrządu zostaly wymienione tylko zapomnialem napisac ale chyba trzeba bedzie jeszcze raz odwiedzic mechanika bo cos zaczyna buczec od okolo 80 kmh podejrzewam ze to moga byc lozyska na przedniej osi :(

[ Dodano: 01-01-2007, 18:23 ]
dodam jeszce ze za to 1000zl wymieniony byl jeszcze olej i cos tam czyscili przy chamolcach jutro przejrze na jakich czesciach robione bylo auto i napisze
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-01-2007, 20:53   

zdzislavo napisał/a:
chamolcach

:shock: - a co to takiego?
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2007, 08:48   

a ja pierwsze slysze-i jestem pewny ze nie tylko ja- że przy wymianie paska rozrzadu zmienia sie pompe wody :!: :!:

mam przejechane 160tkm i 12letnie auto--i niby mam wymienic pompe?? nic nie leje nic nie huczy :!:

jedyne co mam do wymiany to uszczelka pod glowica bo delikatnie sie poci po silniku...
mysle ze gro osob nie ma pojecia o wymianie pompy i jezdza po 300tkm i nic :!:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-01-2007, 09:34   

rozrzad w Galancie robilem przy 190 tkm, pompa wody zostala - organoleptycznie wydawala sie OK - tyle, ze wysrala sie po 15 tkm, kiedy bylem w Pradze (tej czeskiej) o 3 w nocy - z wyjacym lozyskiem pompy ledwo dojechalem do W-wy (1000 km), gdzie musialem kolejny raz zdejmowac rozrzad...
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 04-01-2007, 08:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.