Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Problem z obrotami na zimnym silniku i nowe cud
Autor Wiadomość
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-12-2012, 19:51   

cichy1124, który kabel?
zasilający cewke?
możesz wrzucić foto?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
cichy1124 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: bielsko
Wysłany: 08-12-2012, 20:13   



Ten pierwszy kabelek.
Auto ewidentnie nie pracowało na wszystkich cylindrach. teraz nie jestem w stanie nawet odpalić...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-12-2012, 20:18   

cichy1124, co to za rzeźba w tych kablach?
 
 
cichy1124 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: bielsko
Wysłany: 08-12-2012, 20:28   

były kiedyśtam przegryzione przez jakiegoś zwierza(takiego kupiłem) Ale są zlutowane i zabezpieczone, ale zrobione mało estetycznie...
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-12-2012, 21:25   

cichy1124, Kup jakieś używki w dobrym stanie...i twoje problemy przejdą do przeszłości..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
cichy1124 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: bielsko
Wysłany: 09-12-2012, 01:42   

no właśnie taki mam plan, ale ciężko dostać taki kabel...
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 09-12-2012, 05:12   

cichy1124, kurde widzisz jakbyś sie zgłosił wcześniej to bym ci z mojego rozbitka wyjął i wysłał za bro...ale teraz to już niewiele z niego zostało...ale poszukaj na alledrogo lub wrzuć temat w dziale kupie
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
cichy1124 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: bielsko
Wysłany: 09-12-2012, 10:11   

no spoko, poszukam narazie chce to jakoś podłączyć, żebym dojechał do mechanika.
W ktorym miejscu znajduje się jakaś najbliższa kostka, złącze żebym mógł w całości bez lutowania wymienić ten kabel? czy lepiej kupić samą kostkę z kawałkiem kabla i zlutować to razem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2012, 15:00   

Kostke da sie rozebrać i naprawić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Arson88 
Forumowicz
Arson88

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 58
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 21-12-2012, 14:13   

Panowie o który czujnik chodzi dokładnie? Bo mam takie same objawy jak kolega. http://www74.zippyshare.com/v/22564341/file.html o 1 czy 2? wybaczcie za link ale jeszcze nie ogarnąłem do końca
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-12-2012, 16:28   

Arson88, chodzi o nr 1.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 21-12-2012, 20:14   

Arson88 napisał/a:
Panowie o który czujnik chodzi dokładnie? Bo mam takie same objawy jak kolega. http://www74.zippyshare.com/v/22564341/file.html o 1 czy 2? wybaczcie za link ale jeszcze nie ogarnąłem do końca


W IC jest po rabacie pewnie około 30 zł http://sklep.intercars.co...O&towkod=9F5ADC
 
 
Arson88 
Forumowicz
Arson88

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 58
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 22-12-2012, 17:43   

marcinzam dzięki za pomoc jednak mam używkę z innego silnika i przełożyłem go poprostu:) no i po odpaleniu faktycznie przestał przerywać więc domniewam że to była jego wina. dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 03-01-2013, 10:17   

Witam mam następujący problem. Auto ciężko odpala po dłuższym postoju, szarpie podczas jazdy z stałą prędkością i po dodaniu lub puszczeniu gazu. Objawia to się tak, że jak chcę mocniej przygazować na dwójce ciągnie ładnie po zmianie na trójkę jest najpierw mocne szarpnięcie i potem idzie ładnie. Po ruszeniu z jedynki lekkie szarpnięcie, na dwójce jest w miarę ok, na trójce już szarpie wyraźnie gorzej, 4 i 5 bieg jest ok. Wymieniłem cewki(po wymianie przez jakiś czas było minimalnie lepiej, teraz znów jest tak samo), świece, kable są ok żadnych przebić. Misiek muli do jakiś 2.5 -3 tyś obrotów.Auto w mieście dużo pali na trasie jest ok. Poczytałem trochę tutaj na forum i na innych również i wymyśliłem że może to być EGR lub sonda lambda. Już mi ręce opadają

[ Dodano: 03-01-2013, 10:18 ]
Zapomniałem dodać. Trochę smierdzi paliwem z wydechu i coś nie tak ze spalaniem było jak byłem na przeglądzie

[ Dodano: 03-01-2013, 10:19 ]
błąd coś nie tak ze spalinami a nie spalaniem :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-01-2013, 18:18   

przydałoby się coś wiecej w postaci wydruku z analizatora spalin, albo logi podczas pracy ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.