Kupno O II lub jakiegoś SUVa |
Autor |
Wiadomość |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 20-06-2013, 10:04
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | cns80 napisał/a: | kup Chevroleta Captivę | najpierw się tym czymś przejedź.
W życiu nie jechałem gorzej prowadzącym się samochodem. | No jeździłem. Prowadzi się tak samo dupnie jak wszystkie SUVy od Audi Q7 do Daci Duster Nic powalającego. Drogi się trzyma choć oczywiście jak wszystkie samochody ze wschodu ma nadgorliwe wspomaganie. Wychyla się na boki jak wszystkie SUVy czyli w granicach normy, ale to nie moje klimaty (chociaż i tak mniej niż niektórzy konkurenci dzięki aktywnemu zawieszeniu). |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-06-2013, 14:53
|
|
|
Tutaj jest coś o DSG warto poczytać http://moto.wp.pl/kat,159...,wiadomosc.html .sam temat " Automatyczny problem" tutaj jedna z opinii : " A mnie dziwi, że dopiero teraz ktoś o tym napisał. Ja niestety dałem się namówić na DSG (nowy samochód) i już po roku zaczęły się kłopoty. U mnie objawiało się to szarpaniem przy zmianie z 1 na 2 w trybie automatycznym (tak jak by się jechało po tzw. tarce). Raczej nie miało to związku z eksploatacją (przejechałem ok 30 tyś kilometrów w normalnych, drogowych warunkach). Zasięgnąłem opinii w internecie i okazuje się, że jest to typowa usterka. Fora polskie, ale również niemieckie pełne są narzekań zawiedzionych użytkowników (poczytajcie sobie). Najgorsze jest to, że w Polsce mało który serwis potrafi to naprawić. Ja próbowałem w 3 serwisach i zawsze okazywało się, że po jakim czasie (po rozgrzaniu) problem powracał. Naprawy były podczas gwarancji więc przynajmniej nic nie płaciłem. Teraz gwarancja już minęła a problem pozostał... Jestem po rozmowach z oficjalnym importerem i prawdopodobnie skończy się wymianą skrzyni... Dobrze się zastanówcie zanim to kupicie. Mnie ostrzegano ale zlekceważyłem bo od dawna kupuję automaty i nigdy nie miałem takich problemów. Teraz raczej kupił bym manuala i zachował te kilkanaście tyś. na inne wyposażenie... Przykre jest jak masz samochód za prawie 200 tyś a komfort jazdy jedt do d..." |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-06-2013, 16:15
|
|
|
Bo DSG to nie automat..... a zautomatyzowana skrzynia dwusprzęgłowa..... słyszałem o tych problemach dlatego wspomniałem. Moja firma pracuje nad taką tylko że do ciężarówek:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-06-2013, 19:14
|
|
|
lexus napisał/a: | Fora polskie, ale również niemieckie pełne są narzekań zawiedzionych użytkowników (poczytajcie sobie). | fora polskie np. OCP czy superbclub - oprócz osób narzekających są pełne osób posiadających skrzynie DSG i polecające innym. No chyba, że założymy że to złośliwcy podchodzący do tematu aby innym nie było lepiej niż mnie . Narzekające to w zdecydowanej większości kolejni posiadacze samochodów z przebiegami znacznie powyżej 100kkm. Sam też jeździłem na testach z DSG i gdyby nie brak takiej skrzyni do 1,8TSI albo 170KM TDI w połączeniu z priorytetowym dla mnie 4x4 prawie na pewno zdecydowałbym się na taką. Marcino napisał/a: | Bo DSG to nie automat.. | właśnie dlatego A po za tym nie spotkałem do tej pory ani jednego narzekania na dSG ze strony posiadaczy 3,6V6 gdzie są tylko takie skrzynie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 21-06-2013, 11:36
|
|
|
rezon napisał/a: | Narzekające to w zdecydowanej większości kolejni posiadacze samochodów z przebiegami znacznie powyżej 100kkm. | A to z takim przebiegiem to już nie samochód ?
Jeszcze biorąc pod uwagę że 90% ofert z rynku wtórnego ma kręcone liczniki, a Drucik szuka czegoś z okolic 2010-2011 to ma szansę kupić właśnie taki egzemplarz
A cytowany przez lexus'a fragment świadczy o tym że jednak chyba nie trzeba czekać do 100 tys km ?
lexus napisał/a: | " A mnie dziwi, że dopiero teraz ktoś o tym napisał. Ja niestety dałem się namówić na DSG (nowy samochód) i już po roku zaczęły się kłopoty. U mnie objawiało się to szarpaniem przy zmianie z 1 na 2 w trybie automatycznym (tak jak by się jechało po tzw. tarce). Raczej nie miało to związku z eksploatacją (przejechałem ok 30 tyś kilometrów w normalnych, drogowych warunkach). |
|
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-06-2013, 13:26
|
|
|
cns80 napisał/a: | A to z takim przebiegiem to już nie samochód ?
Jeszcze biorąc pod uwagę że 90% ofert z rynku wtórnego ma kręcone liczniki, a Drucik szuka czegoś z okolic 2010-2011 to ma szansę kupić właśnie taki egzemplarz | samochód to jest zawsze od momentu produkcji do momentu złomowania. Z lat 2010-11 można szukać np. w firmach leasingowych, albo firmowych, których właścicieli dopadł kryzys. Do firmy wzięliśmy 3 lata temu roczną Octavię z bdb wyposażeniem za ok. 85% ceny rynkowej z przebiegiem 16kkm - raty leasingowe okazały się za duże dla właściciela. cns80 napisał/a: | A cytowany przez lexus'a fragment świadczy o tym że jednak chyba nie trzeba czekać do 100 tys km | coś pisałem nt ZDECYDOWANEJ WIĘKSZOŚCI, co nie oznacza wszystkich. Trzeba wziąć pod uwagę, że VAG sprzedaje więcej samochodów z DSG niż Mitsubishi w ogóle. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-06-2013, 15:37
|
|
|
W przyszłym numerze auto moto będzie o DSG ,ale CVT nie jest lepsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2013, 10:15
|
|
|
Już wiem, że Sportage odpada bezdyskusyjnie. Bagażnik jest mega mały.
Ale mam nowego faworyta
Mazda CX-9 dla mnie idealna. Duża, ładna z V6 pod maską z napędem 4x4 i automatem (sentyment do V6 mam po galancie)
Ktoś miał stycznośc bo się trochę napaliłem na to.
O superbie myślałem ale żonie się nie podoba |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 24-06-2013, 11:00
|
|
|
drout napisał/a: | Mazda CX-9 dla mnie idealna. Duża, ładna z V6 pod maską z napędem 4x4 i automatem (sentyment do V6 mam po galancie) | A Mazda nie zaporzestala juz czasem produkcji tegop modelu? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2013, 12:17
|
|
|
Chyba nie. Ale jeśli będzie mazda to rocznik 2010-2011
Nie ma dystrybucji w salonach u nas. Była tylko pula 200szt w 2010 roku i można trafic z salonu polskiego od I właściciela bo w USA wolę się nie pchac |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 24-06-2013, 13:26
|
|
|
CX-9 wielka kolubryna ale fotele to beznadziejnie trzymają i ten benzyniak 3.7 fajna rzecz ale 15l to norma. Ja bym jak już kupiłbym CX-7 z dieslem 2,2 konstrukcji mazdy jeden z najlepszych na rynku diesli bo benzyniak 2,3 Turbo to też ładnie chlupie |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2013, 13:48
|
|
|
Ale znowu CX-7 jest mała.
CX-5 fajna duża ale nowa drogawa
W CX-9 i tak bym LPG zaraz wkładał. Wolę dużą benzynę z gazem niż topornego diesla. DPF efy srefy i inne dziadostwa
Niby tych samochodów jest różnych sporo ale nie wiadomo co kupic
Jakbyście coś wiedzieli o OII 2,2 to chętnie rozważę. Bo na 2.0TDI to aż mnie ciarki przechodzą |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 24-06-2013, 15:34
|
|
|
pozostaje jeszcze Toyota Highlander, ten sam silnik co w Mazdzie - a maja również z silnikiem 2.7. |
_________________
 |
|
|
|
 |
akowalcz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0DID 4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 26-06-2013, 12:44
|
|
|
drout napisał/a: | Ale znowu CX-7 jest mała.
CX-5 fajna duża ale nowa drogawa
W CX-9 i tak bym LPG zaraz wkładał. Wolę dużą benzynę z gazem niż topornego diesla. DPF efy srefy i inne dziadostwa
Niby tych samochodów jest różnych sporo ale nie wiadomo co kupic
Jakbyście coś wiedzieli o OII 2,2 to chętnie rozważę. Bo na 2.0TDI to aż mnie ciarki przechodzą |
Witam,
zastanawiam się dlaczego masz takie zdanie o OII 2.0. Nie wiem czy miałeś okazje jeździć tym autem, czu bazujesz na tym co
ludzie wypisuja na forach? Tak się sklada, że jeżdże OII 2.0, miałem tez okazję jeździć 2.2. Faktycznie 2.2 ma inną (z
naciskiem na inna - zalezy od gustu) kulturę pracy ale za to 2.0 jak ktoś kiedyś napisal to prawdziwy wol roboczy nie do
zdarcia. Dla mnie to akurat to jest zaleta. Mamy auto za przystępna cene, które sprawdza się jako auto rodzinne a także
spokojnie mozna nim wjechac do lasu lub w zaspe. To co potrafi ten silnik można zobaczyc na youtubie:
http://www.youtube.com/watch?v=2QhKpWqrKgE
Oczywiście nie polecam takiego użytkowania auta ale warto wiedzieć na co je stac. Przejechałem ponad 50 tyś km bez żadnych
problemów z silnikiem. To co warto robić to regularnie zmieniac olej i dbac o turbine aby nie pracowała bez smarowania.
Odnośnie dynamiki - jest porównywalna w obu silnikach. Turbina sprawia, że 2.0 nie ma problemów z wyprzedzniaem. Faktycznie
na pierwszym biegu jest chwila kiedy auto się "zbiera" ale mozna sie do tego przyzwyczaic i tak manewrowac skrzynią biegów
aby zminimalizowac ten problem.
Reasumując moim zdaniem krzywdząca jest opinia, że 2.0 to słaby silnik. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-06-2013, 15:47
|
|
|
akowalcz zgadzam się z tobą w 100%.Teraz jeżdżę oplem astrą III 1,7crd eco tec.z 08r..To mój misiek z 2,0 did to mercedes |
_________________
 |
|
|
|
 |
|