Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
Zakup Outlandera I
Autor Wiadomość
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 16-01-2014, 09:07   

A było może coś takiego do Outka jak siatka grodziowa pomiędzy bagażnikiem a tylnymi siedzeniami? Nie widziałem za bardzo mocowań w dachu jakie są np. w kombiakach.
Nie ukrywam że przy podróżowaniu z psem bardzo przydatna rzecz.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 17-01-2014, 15:10   

Tak jest coś takiego. Ja u siebie mam kratkę grodziową montowaną w zaczep rolety na dole.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 17-01-2014, 21:39   

A jak to się u góry trzyma?
To jest oryginał?
Gdzie tego szukać i w jakiej cenie?
Jak masz jakieś fotki tego to wrzuć.
Pozdrawiam.
Bart.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 04-02-2014, 08:38   

W moim OT1 kratka zamontowana jest w następujący sposób:
https://plus.google.com/photos/101098131246857027661/albums/5976443811542148465

Zastanawiam się w ogóle czy jest mi to potrzebne i czy się jej nie pozbyć
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 04-02-2014, 11:21   

Ciekawa sprawa.
Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie?
Ciekaw jestem jak te uchwyty są mocowane do konstrukcji dachu auta.
Jak byś się tego pozbywał daj znać.
Co prawda myślałem o jakiejś siatce raczej tak jak mam w Primerze ale i tak nie ma gdzie tego zahaczyć u góry.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 05-02-2014, 12:26   

qlka2 napisał/a:
Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie?

Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie bo kratka była już zamontowana jak go kupowałem. Na 99% kratkę montował ASO Mitsubishi w niemczech. Najlepiej byłoby jakbyś Ty wrzucił fotkę czy u Ciebie w tym miejscu nie ma np. zaślepki.

ps. jeśli chcesz kupić to daj info na priv
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 05-02-2014, 20:12   

Nie ma nic. Musiałbym sprawdzić pod plastikami czy są jakieś miejsca montażowe bo nie wiem czego by się to miało trzymać.
 
 
krzychu-84 
Nowy Forumowicz
krzychu174

Auto: Mitsubishi Outlander 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 7
Skąd: Chorzele
  Wysłany: 26-02-2014, 21:00   kupno outlandera

witam wszystkich.
mam zamiar kupić outlandera 2.4 benzyna 2005r i chciałbym założyć do niego gaz czy jest to możliwe, jak chodzi na gazie, czy są jakieś problemy, na co muszę zwrócić uwagę?
bo słyszałem ze te silniki nie lubią gazu???
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2015, 12:25   

Dołączam się do pytania, które już wcześniej padło, ale pozostało bez odpowiedzi - są dwie wersje 2.4 MPI i 2.4MIVEC.

Czy te wersje silnikowe występowały jednocześnie? W jakich rocznikach można znaleźć 2.4MPI?

O ile dobrze rozumiem MPI nadaje się do gazu a MIVEC nie.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-03-2015, 20:05   

miałem miveca z gazem i nie było żadnych problemów, tylko porządna instalacja i kontrola luzów zaworowych
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 07-03-2015, 21:36   

bulius napisał/a:
a jeżeli chodzi o mojego to gazu pije mi ok 14l lpg

Mój O1T pali 12,5 - 15 LPG a benzyny palił 10,5 - 13 czyli średnio mniej niż Twój bulius :wink: a jestem kierowcą dynamicznie poruszającym się.
bulius napisał/a:
Jeep Grand Cherokee (WJ) 4,0 spali podobnie co Misiek 2,0 T

3 moich klientów ma takie nabytki bo nie liczą specjalnie spalania i w trasie na autostradzie spalanie jest identyczne ale w mieście i na podjazdach 10-15 km to jest duuuża różnica na korzyść Miśka
Także ja polecam TURBO :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
argun 
Forumowicz

Auto: Galant Kombi 2.0 benzyna 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 42
Skąd: Piekła
Wysłany: 05-04-2015, 12:44   

Witam
Podbijam temat podobnie jak zakladajacy watek zamierzam przesiasc sie z Gala na OI.
Pytanie czy w Outlanderze sa jak w Galu problemy z blacha ? Który silnik jest najmniej awaryjny na pewno zaloze lub kupie z LPG zalezy mi tez aby byl w miare ekonomiczny.
Na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie w tym modelu?.Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem.
Prawda jest to co pisza na autocentrum ze podstawowa jednostka ma tylko przedni naped?
Pzdr.
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-04-2015, 13:09   

podstawowa jednostka występuje z 2wd i 4wd, jest najbardziej ekonomiczna. Kazda inna wersja ma 4wd
wersja z turbo to podobny silnik pali nie co wiecej choc niektórym pali nie wiele wiecej niz wersja bez turbo.
mi w mieście łodzi w korkach i przy wykożystaniu możliwości jakie daje ta jednostka spalanie wacha się od 13,5-18l 100km(według wskazań kompa)
silnik ten z turbo jak i bez nie ma mechnicznie ustawianych zaworów więc spokojnie można zakładać gaz.
w wersji z silnikiem 2,4 nie jest juz tak wesoło, ale są użytkownicy co mają gaz.

Rdza... hmm warto ocenić podwozie szczególnie przy elementach mocowania wahaczy.
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-04-2015, 20:01   

"Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem. "


To zależy kolego. Jeśli nie zjeżdżasz z dróg utwardzanych to nie zauważysz różnicy. A jeśli jeździsz dużo, to te 3,4 litry lpg, które oszczędzisz na setkę dają rocznie znaczną kwotę. Poza tym odpada eksploatacja tylnego mostu. Wersja 2.0 2WD jest zdecydowanie najtańsza w eksploatacji. U mnie przy 35 tys. rocznie wyłącznie po asfalcie to było najlepsze rozwiązanie.
 
 
olgierto 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: RŚL
Wysłany: 06-04-2015, 00:30   

ja mam 2,4 z lpg i jestem zadowolony. odczyt spalania z kompa jest nieco niższy niż rzeczywisty bo ok 1-2l więcej. ogólnie robię niewielkie przebiegi i spalanie mam ok 13-15l gazu w trasie jak jechałem 350km to spalanie wyszło 10-11.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.