Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Carisma, problem
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-05-2014, 15:42   

Można też taki czujnik próbować naprawić, najczęściej problemy stwarzają zimne luty. Na forum jest nawet o tym temat tylko gdzieś w dziale o Galantach. Dla dokładniejszej diagnozy po wymiane tego czujnika warto by było podłączyć auto pod Evoscan dla sprawdzenia poprawności działania podzespołów wymienionych wcześniej.
 
 
djpatrix 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 21
Skąd: WWL
Wysłany: 07-05-2014, 17:06   

evoscan? podobno tych starych carism nie da się podpinać pod diagnostyke, tak wyczytałem gdzieś.
Sam już pewnie nie będe umiałsprawdzić tego rozrządu, próbowałęm też to namierzyć ale zaczeło padać i sie zwinąłem do domu.


http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583 o to chodzi chyba, tak?

[ Dodano: 07-05-2014, 18:35 ]
zrobiłem wedle tego poradnika, samochód w sumie jeździ. ALE :D

na benzynie szarpie (wczesniej tez szarpał na biegach 1-3 czy tam 1-2)
na lpg strzela (chyba nie powinienem ani ja ani ten mechanik dotykac tych pokretelek na parowniku.

No i strasznie sie grzeje, ale to juz bylo wczesniej. nadal są przerwy w pracy silnika, ale już nie koncza sie sumarycznie gaśnięciem i unieruchomieniem samochodu, zaraz zobacze czy nie nałapał jakichś błędów :D

[ Dodano: 07-05-2014, 18:35 ]
zrobiłem wedle tego poradnika, samochód w sumie jeździ. ALE :D

na benzynie szarpie (wczesniej tez szarpał na biegach 1-3 czy tam 1-2)
na lpg strzela (chyba nie powinienem ani ja ani ten mechanik dotykac tych pokretelek na parowniku.

No i strasznie sie grzeje, ale to juz bylo wczesniej. nadal są przerwy w pracy silnika, ale już nie koncza sie sumarycznie gaśnięciem i unieruchomieniem samochodu, zaraz zobacze czy nie nałapał jakichś błędów :D
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 07-05-2014, 18:58   

to teraz sprawdz stan przewodów wysokiego napiecie oraz cewki i swiece skoro mowisz ze szarpie i strzela. a jak piszesz ze poprzedni wlasciciel go zaniedbal to moga byc w oplakanym stanie

[ Dodano: 07-05-2014, 19:06 ]
ps. od strzalow na gazie to juz masz pewnie przeplywke dawno rozwalona, co potwierdzaja te bledy.
_________________

 
 
djpatrix 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 21
Skąd: WWL
Wysłany: 07-05-2014, 19:32   

zapomnialem sprawdzic jak dziala bez przeplywomierza w sumie, ale samochod poraz pierwszy od paru tygodni dojechal do stacji pkp, jest progress :P

ale wracajac, na gazie strzela raczej dlatego ze robilem jakies smieszne kombinacje z tym pokretelkiem po boku parownika, ktos sie orientuje ile taka regulacja kosztuje? cewki sa zamienione, co prawda na uzywane ale wygladaly wporzadku. swiece figuruja na liscie najblizszych zakupow, jutro jak wroce to ogarne jak dziala bez przeplywomierza. i zapewne zasypie Was sterta nowosci i kolejnych problemow :) dzieki Wam za dzisiaj :)
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 07-05-2014, 19:46   

regulacja nie powinna byc droga ale zalezy jaka instalacja ale podejzewam ze II-III generacja.
do przeplywomierza mozna zajzec nawet wzrokowo czy nie jest polamany "plaster miodu" i czy 2 czujniki nie sa urwane.

[ Dodano: 07-05-2014, 19:58 ]
rada na przyszlosc.
najpierw forum ----> potem mechanik sporo nerwow i kasy mozna zaoszczedzic :D
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-05-2014, 20:18   

Evoscan wraz z kablem Vag KKL ze zmostkowanymi pinami 1 i 4 będzie u Ciebie działał, wszystko co i jak znajdziesz w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
djpatrix 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 21
Skąd: WWL
Wysłany: 07-05-2014, 22:24   

ok, trzeba będzie sobie taki kabelek sprawić.


mam małęgo newsa - jak przepływomierz jestr podłączony to obroty jałowe silnika mam w okolicach 2-2.5 tys (juz nie pamietam), bez na jałowym ma za niskie i gaśnie.

na lpg juz nie testuje i nie jeżdżę bo ktoś pomysli że wojna sie zaczęła albo coś...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-05-2014, 22:33   

Masz racje, najpierw ogarnij benzynę i dopiero jak naprawisz auto to bierz się za LPG. Często drobne i niezauważalne na benzynie niedomagania bywają bardzo dokuczliwe na LPG.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.