Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I 2.0T] szarpie i jakby słabszy
Autor Wiadomość
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 13:19   

pozyjemy zobaczymy , zrobilem narazie ok 100 km
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-11-2014, 14:15   

Te cewki 5121 na zdjęciach wyglądają jak do outka 2.4, grandisa, itp. Nie wiem jak elektrycznie, ale mechanicznie te do 4G63 mają krótsze fajki, może jakby zamienić fajki to by pasowały. Według tego co ja szukałem to Janmor produkuje model 5122 które są dedykowane do Outlandera i Lancera 2.0.

Akurat zgłębiam ten temat, bo silnik mi nadal drży i na obudowie jednej cewki pojawiła się wypukłość, jakby coś w środku wypalało.

PS widzę że kolega napisał o przekładaniu fajek.
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 14:25   

smiga na tych cewkach , tylko fajki trzeba przelozyc ze starych, i przykreca sie ja tylko na 1 srube a nie na 2
 
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 24-11-2014, 14:26   

o! zaczyna sie interesujacy mnie temat- cewki:)
A czy przypadkiem te z Miveca (2.4) nie sa zupelnie inne? obawiam sie, ze sa, mocowanie chyba jest inne nawet.
_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-11-2014, 14:48   

heer75 napisał/a:
o! zaczyna sie interesujacy mnie temat- cewki:)
A czy przypadkiem te z Miveca (2.4) nie sa zupelnie inne? obawiam sie, ze sa, mocowanie chyba jest inne nawet.
Wyglądają bardzo podobnie, mnie by martwił pewien detal techniczne. W 2.4 jest po jednej cewce na świece, natomiast w 2.0 cewka elektrycznie ma dwa końce, po jednym dla każdej z pary świec. Być może producent cewek jakoś to rozwiązał technicznie.

Jakbym mógł kupić taką cewkę za 100zł w sklepie na miejscu to bym spróbował u siebie, jednak najbliźsi handlowcy oferują po ok 150zł. Mniej więcej w tej cenie można na allegro znaleźć komplet dwóch używanych oryginalnych cewek razem z przewodami (które też warto by wymienić w poszukiwaniu usterki).

U mnie objawy są że trochę szarpie, ale najbardziej uciążliwe są wibracje na obrotach jałowych.
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 24-11-2014, 14:51   

te 5121 sa od jakigos colta , lub carismy 1.3 1.6 , i pasują do 2.0t , i działają bez problemu

[ Dodano: 24-11-2014, 21:00 ]
k....mać zaczelo znowu szarpac , to wsadziłem swoje paluchy pod obudowe filtra powietrza macam, a tam opaska luzno goni przeplywka wogole nie przykrecona tylko 1 ledwo zalapana nakkretka, to uchachany ze nan przyczyne bledu przeplywki mysle wyczyszcze ja w srodku,benzyna w sprayu w ruch potem lekko kompresorem przedmuchałem , skrecam wszystko razem podpinam przeplywke pale a tu kupa czek wali po oczach caly czas silnik kreci max do 5 tys , czyli ja do konca zepsułem , chyba ze po podpieciu trzeba jakies adaptacje, lub jakis inny taniec zrobic ?czy wystarczy podpiąć :lol:
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2014, 01:17   

Z ciekawości zapytam, jaki przebieg?
_________________

 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 25-11-2014, 09:17   

150 tys org , uwalona przplywka na amen ,caly czas blad p0100
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2014, 09:47   

Filtr powietrza sportowy czy zwykły? Może ktoś wcześniej zaniedbywał wymiany..
_________________

 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 25-11-2014, 10:20   

serwisowany byl filtr pow normalny
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 25-11-2014, 10:55   

U mnie też wali CE ostatnio, dzisiaj mam z pawela sptawdzić co to... może być faktycznie przepływka (jakiś czas temu założyłem stożek)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2014, 12:06   

W@sio, Koniecznie daj znać co wyszło, ostatnio tez myślałem nad stożkiem, ale właśnie obawiałem się o przepływke..
_________________

 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-11-2014, 15:50   

przepraszam za OT ale daje coś stożek po za dźwiękiem w tym aucie?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 25-11-2014, 21:50   

Dostałem dzisiaj te używane cewki z allegro, oczywiście handlarz cwaniak wysłał nie takie ładne jak na zdjęciu. Tylko jedna okazała się sprawna, podmieniłem ją zarówno za tą która wygląda u mnie na podejrzaną jak i za tę która wygląda u mnie za dobrą, ale silnik nadal na niskich obrotach drży jakby coś mu nie pasowało. Moje kolejne punty do sprawdzenia to układ zasilania w paliwo i wtryski, chyba że ma ktoś inny pomysł co można sprawdzić.

Cewki chcę wymienić na nowe, skołowanie tych zamienników z Janmor chyba zajmie mi kilka dni, ale jakoś nie oczekuję sukcesu po tej operacji.

Co do przepływki kolegi to ja bym się upewnił że płyn którym kolega czyścił nie wlał się gdzieś głębiej i nie zdążył odparować.
 
 
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 26-11-2014, 11:16   

a pod kompa podpinales? wykazal cos?
u mnie jest wypadanie zaplonu, zamienilem juz cewki na inne (ori ale uzywane) i jakas tam poprawa jest ale check dalej sie zapala, na starych cewkach blad sie przenosil po cylidrach (razem z zamieniana cewka) na nowych wypada na pierwszym cylindrze.
Kompresje mam wszedzie taka sama. Mam kabel i jak zapali cie check to go kasuje.
Faktem jest, ze odnalezienie przyczyny to jak szukanie igly..

U mnie silnik teraz nie drzy, wczesniej (przed wymiana cewek) jakby go podcinalo, chodzil chodzil i cyk.. na sekunde podciecie.. i tak caly czas. Teraz juz nie podcina, po drazku biegow nie czuc wogole zadnych drzen.. tylko czasem zamuli i wywali check.
Moglbym wymienic kable WN (ale to conajmniej 200zl a czy bede mial gwarancje rozwiazania problemu?). Ponoc kable WN przewidziane sa na 5lat pracy a potem smietnik. Nie da sie ich w sumie sprawdzic przeciez aby byc felernymi nie musza byc przyjarane czy biale.. a co jesli wiazka gdzies w srodku jest rozwarstwiona?

Powodem moga byc wtryski, zasniedziale styki czy tez jakies lewe powietrze w dolocie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.