Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki klucz
Autor Wiadomość
burst
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2007, 22:57   

Można jeszcze zaryzykować i przykręcić kilka śrub koło tej jednej pechowej. Głowica się dociągnie i nie będzie aż tak pchała na śrubę. Jedyny problem jest taki że można tym sposobem powyginać głowicę, tak samo jak przy odkręcaniu i dokręcaniu głowicy w newłaściwej kolejności.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-02-2007, 00:01   

burst napisał/a:
Można jeszcze zaryzykować i przykręcić kilka śrub koło tej jednej pechowej. Głowica się dociągnie i nie będzie aż tak pchała na śrubę.
O kurde to chyba nieodpowiednie miejsce na takie eksperymenty, dlatego, że
burst napisał/a:
można tym sposobem powyginać głowicę, tak samo jak przy odkręcaniu i dokręcaniu głowicy w newłaściwej kolejności.
. No właśnie.
 
 
madar88
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 20:47   

Oj, dała mi ta śruba nieźle w kość ale już po nwszystkim, twarda była a ja jeszcze twardszy :mrgreen: , podejścia żednego do niej- 16 zaworów więc i wolnego miejsca mało, a śruba głęboko osadzona. Początkowo próbowałem przecinakiem i młotkiem ją ruszyć lecz tylko palce sobie poobijałem i mało co nie straciłem przedniej szyby jak mi przecinak poszedł "jak przecinak" teraz wiem skąd się wzięło to powiedzenie. Następnie powycierałem okoliczny olej, poobkładałem mokrymi szmatami wkoło jak i pozaślepjałem otwory i w ruch poszła spawarka. Z duszą na ramieniu napawałem łeb śruby tak że dało się nabić na niego klucz nasadkowy 14 (tak mi jakoś przypasował) i śruba się poddała.

Odnośnie różnych pytań które koledzy zadawali to:
- klucz Yato który zakupiłem na razie ma się dobrze i to nie przez niego uszkodził się łeb śruby , uszkodził się, tu muszę się przyznać , przezemnie tzn. prace prowadziłem w niedostatecznym oświetleniu i w pośpiechu a to największy błąd, po zdjęciu pokrywy zbytnio się nie przyglądałem tym śrubom tzn. ich łbom- były pokryte olejem, wydawały mi się małe jakieś ale pomyślałem, że takie pewnie powinny być a że czas naglił to nałożyłem nasadkę 10 sześciokątną na przedłóżkę i próbowałem założyć na śrubę lecz nie weszła więc pomyślałem sobie że to pewnie 11 i tak też zrobiłem, 11 z oporami ale weszła, użyłem siły no i w tym momencie zostały skoszone ząbki śruby (tak przynajmniej mi się to układa w całość), wtedy dopiero przyjżałem się łbom dokładnie i okazało się że to dwunastokąty,
-co do klucza Yato to sam jestem ciekaw czy wytrzyma jeszcze dokręcanie, oby wytrzymał
-klucz dynanometryczny posiadam i kolejność odkręcania/dokrecania znam

Dodam jeszcze, że uszczelkę zmieniam gdyż wylatywał mi spod niej olej na narożniku pomiędzy kolektorem wydechowym a aparatem zapłonowym, idzie tam akurat kanałek olejowy, szkoda że w moim przypadku przyczyną wycieku nie był oring w aparacie wymienił bym go w 10 minut i po kłopocie, choć znając życie i tam pewnie napotkał bym problemy, prawo Marphiego czy jakoś tam.

Kończąc ten nieco przydługi elaborat pragnę wszystkim podziękować za okazaną pomoc.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-02-2007, 21:07   

Stasiek 73 Nm wytrzymał dzielnie..... ostatnio nawet na pneumata go założyłem (wiem - tak robić nie wolno ;) - ale pośpiech i 2 w nocy robią swoje) i zniósł to z godnością ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
madar88
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 16:04   

Mija właśnie 2 miesiące i Lancerek po moim własnoręcznym remonciku nadal działa,
dodam tylko że przy okazji dłubania przy silniku wymieniłem jeszcze rozrząd tzn pasek i naprężacz (pasek był przestawiony o 2 zęby) oraz pompę wody.

Jeszcze raz dzieki za pomoc.

Temat zamykam.
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-02-2010, 13:31   

Panowie uściślijmy, chodzi o nasadkę Spline czy trzpień Spline ? Chyba za szybko przeczytałem, bo nie dotarło do mnie, a nie wiem o jaki klucz pytać w kwestii pożyczenia...

EDIT: nvmd, dostałem info że nasadkowy i takiż oto pasował do śrub :] mission completed.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.