Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
Przerywa przy ruszaniu tłucze z tyłu po wymianie tulei dyfra
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 05-10-2015, 12:55   

Czy "tłucze" masz na myśli przy ruszaniu czy przy jeździe?

Ja miałem okazję jechać wczoraj po kielichu na tylnej kanapie i wyraźnie słychać u mnie że z tyłu puka. W tej chwili mam taką teorię że poliuretany trzymają dyfer bardzo sztywno, natomiast silnik, skrzynia i transfer mogą się wychylać. To powoduje że przy każdym ruszaniu dyfer dostaje po dup..ie, być może to stuka zębatka od strony wału napędowego która się porusza przód-tył. Tyle że nawet jeśli do tego dźwięku przyczyniały się sztywne poliuretany z tyłu, to wydaje mi się że nadal nie powinno być takiego wyczuwanego ruchu na drążku biegów.

Powoli przymierzam się do wymiany poduszek silnika, przedniej i tylnej. Być może nowe sztuki okażą się sztywniejsze.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 05-10-2015, 22:18   

elektryk napisał/a:
Czy "tłucze" masz na myśli przy ruszaniu czy przy jeździe?

Ja miałem okazję jechać wczoraj po kielichu na tylnej kanapie i wyraźnie słychać u mnie że z tyłu puka. W tej chwili mam taką teorię że poliuretany trzymają dyfer bardzo sztywno, natomiast silnik, skrzynia i transfer mogą się wychylać. To powoduje że przy każdym ruszaniu dyfer dostaje po dup..ie, być może to stuka zębatka od strony wału napędowego która się porusza przód-tył. Tyle że nawet jeśli do tego dźwięku przyczyniały się sztywne poliuretany z tyłu, to wydaje mi się że nadal nie powinno być takiego wyczuwanego ruchu na drążku biegów.

Powoli przymierzam się do wymiany poduszek silnika, przedniej i tylnej. Być może nowe sztuki okażą się sztywniejsze.


przy ruszaniu, jak gorzej rusze to porafi i ze 4 razy uderzyć

przy jeździe mam to co ty, wyczuwalny ruch drążka przy zmianie biegów

Byłem dzisiaj u znajomego mechanika ja w aucie on w kanale i stwierdził że podpora tylna wału chociaż ma całą gumę to leży nisko na obudowie i jak ją szarpał to tłukła ewidentnie. Podczas ruszania z pierwszego biegu stwierdził że tuleje od zawieszenia dyfra trzymają dobrze ale też to może uderzać. Stwierdził także że to może być wina sprzęgła i że sam do końca nie wie :P

Jeździć póki nie padnie totalnie :finga: :rolleyes:
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 13-11-2015, 14:26   

na pewno nie sprzęgło gdyż mam wymienione na nowe i te same objawy któryś z kolesi też twierdził że przyczyną stuków może być brak podkładek balansujących na łapach tylnego mostu

[ Dodano: 13-11-2015, 14:28 ]
MR491694
 
 
monsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-11-2015, 19:54   

Tez mam problemy z bujaniem budy, nienawidze tym autem jezdzic w korkach.
Ja jakies dwa lata temu robilem remont całego zawieszenia z tyłu (miałem koślawe koła i skrzypiące zawieszenie) oraz wymieniłem także gumy dyfra na poliuretany bo gumy były wybite.
Podkładki? O!
Mechanicy wymieniając te gumy nie wlozyli jakis podkładek bo ponoc nie pasowaly z poliuretanami. Moze to jakis trop?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 20-11-2015, 23:06   

monsun napisał/a:
Mechanicy wymieniając te gumy nie wlozyli jakis podkładek bo ponoc nie pasowaly z poliuretanami. Moze to jakis trop?
Brzmi to jak podkładki jakie dają ci z Olkusza do poliuretanów, wyglądają jak zwykłe płaskie podkładki.
 
 
bleki28 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 26
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 22-11-2015, 11:00   

tuleje z Olkusza obniżają cały dyfer gdyż są większe ja przełożyłem z powrotem na orginalne ale bez tych podkładek gdyż ich nie mam muszę zastosować jakieś podkładki gumowe bo org. kosztują ok 37 zł.Jednak twierdze że o te tuleje olkuskie most dostał po dupie i tam na mech wałku uderzającym pojawił się luz i dlatego są te zachwiania napędem nie dowiemy się dopóki nie zajrzymy do środka
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-11-2015, 08:06   

bleki28 napisał/a:
Jednak twierdze że o te tuleje olkuskie most dostał po dupie i tam na mech wałku uderzającym pojawił się luz i dlatego są te zachwiania napędem nie dowiemy się dopóki nie zajrzymy do środka
Dokładnie takie samo wrażenie miałem po założeniu tych tulei, oryginały dawały większy ruch dyfra. Być może jakby założyć poliuretany do silnika to by nie miało to wpływu na uszkodzenia dyfra.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.