 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 02:02 |
Olej w filtrze powietrza. |
| Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24511 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-03-2007, 12:19
|
|
|
| endriu24 - to na poczatek zmien tylko uszczelniacze trzonkow zaworow wraz z prowadnicami. Jak poszukasz na forum, to znajdziesz opis Bartka jak za pomoca kompresora zrobic to nie sciagajac glowicy. Mozna - sprawdzone wlasnie w 4G15 kolegi. Moze przestanie brac i okaze sie, ze wymiana pierscieni nie bedzie konieczna. |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2007, 13:49
|
|
|
Cześć koledzy.
Byłem właśnie w sklepach popytać się o części i zaproponowali mi takie:
1.Uszczelka pod głowicę firmy ERLING lub AJUSA
2.Uszczelka pod pokrywę zaworów ERLING lub AJUSA
3.Uszczelniacze trzonków zaworów ERLING na sztuki lub AJUSA komplet
4.Filtr powietrza BOSCH FILTRON KAGER
5.Pierścienie GOETZ.
CO O TYM MYŚLICIE?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24511 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-03-2007, 14:34
|
|
|
1-2-3 - Elring
4. a Maxx'a nie bylo? - tanszy i super wykonany
5. jak najbardziej Goetze
mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!! |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2007, 14:39
|
|
|
Krzyżak a te prowadnice to koniecznie trzeba wymieniać.?
Ile sztuk i ile mogą kosztować a i jakiej firmy najlepiej?
Mistrzu |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21972 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-03-2007, 14:50
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!! | Ja bym dał głowicę do splanowania i sprawdzenia czy zawory i prowadnice trzeba w ogóle ruszać. Może nie trzeba.
[ Dodano: 06-03-2007, 14:52 ]
Aha filtr powietrza polecam wyprodukowany przez Hyundai'a. Oryginalny koreański do 4G13 kosztuje ok. 30 zł i jest pierwszej jakości. |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2007, 18:59
|
|
|
Cześć wszystkim.
Chciałem się jeszcze zapytać jak wyglądają świece jeżeli są uszkodzone pierścienie.
Bo ja jak oglądałem swoje to są zabarwione na kolor taki brązowawy i są suche a jakby były uszkopdzone pierścienie to były by chyba mokre.
Proszę o opis.
[ Dodano: 07-03-2007, 08:43 ]
Witam wszystkich.
Czy ma ktoś może jakieś materiały dotyczące wymiarów pierścieni, tłoków itp. do mojego miśka.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 07-03-2007, 13:39
|
|
|
Helloo
Coś w tym jest co pisze przedmówca... ale...
Co do pierścieni to bym mocno sie zastanowił - pierścienie w silnikach o jakich tu mowa nie zużywaję sie w szybkim tempie, moim skromnym zdaniem pierścionki (przy normalnym użytkowaniu) nie wymienia sie przed 300kkm - prędzej mogą polecieć prowadnice zaworów, i uszczelniacze... a na bank do wymiany są uszczelniacze koło 200kkm...
Z drugiej strony - nie wiem na jakim poziomie plasuje sie u Ciebie zużycie oleju - ale jeżeli zużycie jest do 1,5 - 2 litra na 10kkm przy ostrzejszej jeździe to jedyne co bym zrobił wymieniłbym uszczelniacze na zaworach - a reszty bym nie ruszał... i zrobił porządek z odpowietrzeniem pokrywy zaworów - zawór PCV to jedno - ale czystośc wygłuszenia pokrywy to drugie bo z wygłuszenia wychodzi otwór na PCV...jak dobrze pamiętam...
Jeżeli z innej strony okażesz sie UPARTYM człowiekiem zawsze możesz przed podjęciem decyzji zrobić spadki ciśnień - przy dobrze wykonanym badaniu można dokładnie określić drogę przedmuchów...
Najważniejsze... pamiętajcie że każde rozebranie - rozkręcenie silnika - niszczy go... a jeszcze trzeba pamiętać że części czy tez uszczelniacze jakie mu wciśniemy nigdy nie będą takie jak ori....
POZDRAWIAM |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
|
|
|