Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Volf 2.5T AWD 210KM 320NM
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 15-10-2018, 12:10   

Konkretny hebel 8)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
  Wysłany: 16-10-2018, 04:34   

Fragu napisał/a:
Konkretny hebel 8)

jest dobrze - lecę na WWA za moment ( patrz godzina postu ) xD ten co zaprojektował 280mm tarcze do silnika 2.5T razem z tym co to mu przyklepał ze to fajnie - na bank w Volvo już nie pracuje..
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-10-2018, 09:04   

Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie ;)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 16-10-2018, 11:36   

W Mitsu na pewno jeszcze by premie dostał :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-10-2018, 19:44   

sampler napisał/a:
Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie
Fragu napisał/a:
W Mitsu na pewno jeszcze by premie dosta
DOKŁADNIE!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2018, 19:47   

dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 17-10-2018, 07:28   

Krzyzak napisał/a:
hamuje bardzo przyzwoicie


bo

Krzyzak napisał/a:
system forda


:D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 17-10-2018, 08:10   

ja mam u siebie w alfie tarcze 330mm i cztero tłoczkowe zaciski brembo w serii a z tyłu tarcze 300mm zaciski to nie wiem już jakie ale alfa waży 1800kg ale i tak super hamuje
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 17-10-2018, 08:25   

Krzyzak napisał/a:
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie


A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-10-2018, 09:04   

sampler napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie


A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...

Mazda 5 suw z za oceanu z silnikiem 2.3pb
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-10-2018, 19:56   

sampler napisał/a:
300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...
rok 2008, hamuje bardzo fajnie
ale to naprawdę nie od tego zależy - przekonałem się gdy zmieniłem fabryczne serwo w moim staruszku E32 - co prawda mam swap i z przodu tarcz 2 tłoczki 276mm, ale z tyłu bębny - po zmianie serwa hamuje lepiej niż moje rekiny razem wzięte... a serwo z rekina właśnie... na dobre hamowanie składa się wiele elementów
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 17-10-2018, 20:37   

Niby tak ale akurat 300 mm z przodu są też w mazdzie 6 z 2012 r. z silnikiem 2.5 170 KM.
Blado to wypada przy mojej C5 z 340 mm na przodzie. Nie mówię o Audi czy BMW gdzie jest ciutkę lepiej.
Accord z tych lat tez widzę że mimo że to Type S 200 KM też ma mniejsze hamulce od "europejczykow".

To jakaś zmowa japońców ;)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-10-2018, 20:55   

Krzyzak napisał/a:
system forda
Bo Fordy od dawna mają fantastyczne hamulce. Szczególnie to, że biorą jak wściekłe po muśnięciu pedału hamulca.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-10-2018, 12:50   

producentem tych zacisków jest ATE
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 18-10-2018, 13:32   

Moja mama miała kiedyś Fiestę 2003 1.4. Tarcze przód 230mm, tył bęben i....hamowała lepiej niż Galant :D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.