Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Benzyna czy diesel
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2006, 08:51   

sampler napisał/a:
No wlasnie masakra tkwi w uzytecznym zakresie momentu bo diesel sie zatka przy 2,5 tys a benzyniak wtedy mu pokaze klase


wytarczy wowczas zmienic bieg i sie odetka

sampler napisał/a:
W benzyniaku jest 2x wiekszy zatem nie wiem czy masz wyobrazenie jak to bedzie sie przekladalo na dynamike.


nie mam wyobrazenia bo nie jezdzilem 2.0tfsi (jedynie 3.2) ale suche dane mowia o 1s roznicy wiec :?:

sampler napisał/a:
W tym silniku (TFSI) wlasnie piekne jest to ze ma o wiele lepsze parametry i spalanie nie wiele wieksze co przy cenie ropy w tej chwili jest niesamowite.


chyba nie doczytales przedstawianych przez siebie danych, roznica w miescie wynosi 3l (slownie: trzy litry), to nie jest "wiele wieksze spalanie" :?:
 
 
Robert Bryl
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2006, 09:49   

arturro napisał/a:

wytarczy wowczas zmienic bieg i sie odetka


Zdecydoowanie. Dokładnie w ten sam sposób można pojechac nawet niezaturbiona benzyna. Skrzynia biegów, Panie....
Tyle ze głownym argumentem dizlologów jest elastyczność...

arturro napisał/a:

chyba nie doczytales przedstawianych przez siebie danych, roznica w miescie wynosi 3l (slownie: trzy litry), to nie jest "wiele wieksze spalanie" :?:

Bdzie zdecydowanie większe. To jest własnie zaleta dizla. Wszystkie cuda dodawane do dizla i cały postęp w jego konstrukcji miał po prostu sprawić, aby tgo rodzaju silnik miał akceptowalne możliwości przy niskim zuzyciu paliwa. I to tak działa :-)

Pzdrw.
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2006, 14:29   

sampler napisał/a:
diesel sie zatka przy 2,5 tys
Miało być chyba 3,5 tys?
U mnie raczy jakoś tam ciągnąć od 1800, miło robi się od 2200, głośno (jak na mój gust) przy 3000, zadyszka pojawia się przy 3700, ciągnąć zupełnie nie ma sensu powyżej 4200.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.