upalone gniazda zaworów Outlander III w lpg |
Autor |
Wiadomość |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 10-09-2019, 10:09
|
|
|
Kontrolowałem luz zaworów po 90 tys.w ASO i było ok bez poprawek
Koszt z uszczelkami 424 zł. |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 11-09-2019, 15:59
|
|
|
to w koncu są szklanki czy nie ? bo juz sie pogubiłem |
|
|
|
 |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 11-09-2019, 16:34
|
|
|
nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł. |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
Wysłany: 13-09-2019, 19:04
|
|
|
Tyle bierze warsztat LPG w Strzelcach Opolskich. |
_________________ Pozdr Acent |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-09-2019, 14:08
|
|
|
Regulacja na zimnym siniku raczej, wiec oczekiwania na ostaudzenie kosztuje |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 18-09-2019, 17:58
|
|
|
W japońskim 2.2 (2.3) DiD też są śrubki? Ma ktoś rozpiskę szczelin.
Dzięki. |
|
|
|
 |
paweuuu
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Bolechowice
|
Wysłany: 23-10-2019, 20:56
|
|
|
dziambel04 napisał/a: | nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł. |
Jesteś pewny? Mnie się wydaję, że silniki 4B1X mają regulację szklankami. |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 24-10-2019, 07:14
|
|
|
Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :
-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,
-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".
Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jaspero
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2017 Posty: 30 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-2019, 21:06
|
|
|
LukasiusPomorze napisał/a: | Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :
-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,
-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".
Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą. |
Czy silnik 2.4 4J12 to również SOHC z jednym wałkiem i regulacją "śrubą" ? |
_________________ Mitsubishi Outlander 2018 Limited Edition |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 04-11-2019, 10:59
|
|
|
Tak silnik 2.4 4J12 to również SOHC ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pablo79
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: Piła
|
Wysłany: 11-12-2019, 12:52
|
|
|
Diler ze Szczecina założył mi gaz z dotryskiem (BRC) w nowym Outlanderze (2016).
Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok. |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2019, 13:02
|
|
|
Pablo79 napisał/a: | Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok. |
55 kkm to jeszcze trochę za mało, żeby mówić o OK. Jak zrobisz 155 kkm i będziesz jakoś w stanie potwierdzić, że silnik (gniazda) są OK, to będzie jakiś wyznacznik.
Życzę Ci kolejnych dziesiątków, a może i setek tysięcy przejechanych. |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 11-12-2019, 19:18
|
|
|
Z luzami zaworowymi jest podobnie jak z farbowaniem ubrań, pierzesz i niby jest ok, ale otworzysz drzwiczki to się nagle okazuje że czasem coś zafarbuje...
Dlatego jeśli wiążesz z samochodem swoją przyszłość to warto sprawdzić luzy zaworowe i wyregulować inaczej możesz się narazić na większe koszty.
Z tego co pamiętam to :
-na benzynie luzy zaworowe sprawdza się co 80-100k km
-na gazie luzy zaworowe sprawdza się co 30k km
Typowe objawy zwiększonych lub zmniejszonych luzów zaworowych to :
-nadmierny hałas,
-nierówna praca,
-problemy z uruchomieniem w chłodny dzień,
-wypadanie zapłonów,
-szybko zużywające się cewki,
-zwiększone zużycie paliwa,
-utrata mocy (łatwo poznać jadąc na ostatnim biegu),
-utrata kompresji |
_________________
 |
|
|
|
 |
huzak
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2020 Posty: 5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: 17-02-2020, 19:34
|
|
|
Hej jak to jest z tymi cenami za regulację? W Bydgosczy regulację zaworów - fakt że mocno opóźnioną, bo zaleacane 60tyś, a auto ma 90tyś - zażyczyli sobie 740 (robocizna) + 360 uszczelka.
O co c'mon? Mój silnik 4J11.
Może powinienem się rozejrzeć za innym ASO? |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 18-02-2020, 16:40
|
|
|
Cena z kosmosu , może zaczekaj na black friday
Moja skromna rada, kup uszczelkę w sklepie z częściami (pewnie z 40zł zapłacisz) i udaj się do zwykłego mechanika lub warsztatu gdzie zakładają LPG.
Gazownik z reguły często reguluje luzy zaworowe dlatego będzie wiedział co i jak, a do tego zrobi to za ułamek ceny.
A tak z ciekawości dlaczego sam nie chcesz sobie tego wyregulować ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|