Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
upalone gniazda zaworów Outlander III w lpg
Autor Wiadomość
dziambel04 
Forumowicz

Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019
Posty: 45
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 10-09-2019, 10:09   

Kontrolowałem luz zaworów po 90 tys.w ASO i było ok bez poprawek
Koszt z uszczelkami 424 zł.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 11-09-2019, 15:59   

to w koncu są szklanki czy nie ? bo juz sie pogubiłem
 
 
dziambel04 
Forumowicz

Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019
Posty: 45
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 11-09-2019, 16:34   

nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł.
 
 
acent 
Forumowicz

Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2019
Posty: 157
Skąd: szo
Wysłany: 13-09-2019, 19:04   

Tyle bierze warsztat LPG w Strzelcach Opolskich.
_________________
Pozdr Acent
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-09-2019, 14:08   

Regulacja na zimnym siniku raczej, wiec oczekiwania na ostaudzenie kosztuje :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 18-09-2019, 17:58   

W japońskim 2.2 (2.3) DiD też są śrubki? Ma ktoś rozpiskę szczelin.

Dzięki.
 
 
paweuuu 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Bolechowice
Wysłany: 23-10-2019, 20:56   

dziambel04 napisał/a:
nie nie ma w silniku 2.0 Benzyna są regulowane srubkowo , w ASO sama regulacja 400 zł.


Jesteś pewny? Mnie się wydaję, że silniki 4B1X mają regulację szklankami.
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 24-10-2019, 07:14   

Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :

-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,

-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".

Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą.
_________________

 
 
jaspero 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2017
Posty: 30
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-11-2019, 21:06   

LukasiusPomorze napisał/a:
Regulacja luzów zaworowych w silniku outlandera III 2.0 (2013-2019) :

-silnik 4B11 (PHEV) DOHC (Dwa wałki rozrządu) - wymiana szklanek,

-silnik 4J11 SOHC (Jeden wałek rozrządu) - regulacja "śrubą".

Czyli w hybrydzie są szklanki, a w silniku z jednym wałkiem rozrządu reguluje się śrubą.


Czy silnik 2.4 4J12 to również SOHC z jednym wałkiem i regulacją "śrubą" ?
_________________
Mitsubishi Outlander 2018 Limited Edition
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 04-11-2019, 10:59   

Tak silnik 2.4 4J12 to również SOHC ...
_________________

 
 
Pablo79 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 2017+gaz BRC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: Piła
Wysłany: 11-12-2019, 12:52   

Diler ze Szczecina założył mi gaz z dotryskiem (BRC) w nowym Outlanderze (2016).
Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok.
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2019, 13:02   

Pablo79 napisał/a:
Przejechałem już 55 tysięcy i póki co jest ok.


55 kkm to jeszcze trochę za mało, żeby mówić o OK. Jak zrobisz 155 kkm i będziesz jakoś w stanie potwierdzić, że silnik (gniazda) są OK, to będzie jakiś wyznacznik.

Życzę Ci kolejnych dziesiątków, a może i setek tysięcy przejechanych.
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 11-12-2019, 19:18   

Z luzami zaworowymi jest podobnie jak z farbowaniem ubrań, pierzesz i niby jest ok, ale otworzysz drzwiczki to się nagle okazuje że czasem coś zafarbuje...

Dlatego jeśli wiążesz z samochodem swoją przyszłość to warto sprawdzić luzy zaworowe i wyregulować inaczej możesz się narazić na większe koszty.

Z tego co pamiętam to :
-na benzynie luzy zaworowe sprawdza się co 80-100k km
-na gazie luzy zaworowe sprawdza się co 30k km

Typowe objawy zwiększonych lub zmniejszonych luzów zaworowych to :
-nadmierny hałas,
-nierówna praca,
-problemy z uruchomieniem w chłodny dzień,
-wypadanie zapłonów,
-szybko zużywające się cewki,
-zwiększone zużycie paliwa,
-utrata mocy (łatwo poznać jadąc na ostatnim biegu),
-utrata kompresji
_________________

 
 
huzak 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2020
Posty: 5
Skąd: Zielonka
  Wysłany: 17-02-2020, 19:34   

Hej jak to jest z tymi cenami za regulację? W Bydgosczy regulację zaworów - fakt że mocno opóźnioną, bo zaleacane 60tyś, a auto ma 90tyś - zażyczyli sobie 740 (robocizna) + 360 uszczelka.
O co c'mon? Mój silnik 4J11.

Może powinienem się rozejrzeć za innym ASO?
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 18-02-2020, 16:40   

Cena z kosmosu , może zaczekaj na black friday :)

Moja skromna rada, kup uszczelkę w sklepie z częściami (pewnie z 40zł zapłacisz) i udaj się do zwykłego mechanika lub warsztatu gdzie zakładają LPG.
Gazownik z reguły często reguluje luzy zaworowe dlatego będzie wiedział co i jak, a do tego zrobi to za ułamek ceny.

A tak z ciekawości dlaczego sam nie chcesz sobie tego wyregulować ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.