[EA5A 2.5] Pow. 110 km/h lata mi cała buda. PLS o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 00:33
|
|
|
a ja tak sie zapytam bo u mnei od kad zmienilem felgi na 17 i opony to mi sciaga na prawo jak puszcze kierownice. co moze byc przyczyna?? sprawdze jeszcze cisnienie ale to raczej wykluczam bo nie caly tydzien temu zakladali opony to raczej dobrze nadmuchali w poprzednich felgach mi musieli zle wywazyc po zimie bo powyzej 120 trzeslo kierownica a teraz juz mniej. czy to moga byc wahacze? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-06-2008, 08:48
|
|
|
MOze być wachacz tez miałem takie wrazeni ze sciaga. Moze być tez zbieżnośc.
A przy hamowaniu tez sciaga? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 10-06-2008, 10:16
|
|
|
akbi napisał/a: | nalep napisał/a: | zbieżnosc calkowita o 12 minut. |
no to w tym wypadku faktycznie to nie mało, gdyż tolerancja wynosi +-9 minut |
czyli sie jednak nie mylilem;) |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 18:38
|
|
|
tzn wahacze proste mam ok tylko te krzywe podobno przydaloby sie wymienic. a sciaga na pewno bo jak puszcze kierownice to mi zawsze w prawo jechac zaczyna. to moze byc wina opon?? bo mam jakies uzywki z koncowki 2002roku wiec troche juz maja a bieznika 7mm.
przy hamowaniu to ciezko mi powiedziec. chyba tez sciaga ale to roznie bywa. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-06-2008, 19:40
|
|
|
Ja jak miałem krzywy do wymiany to też sie mi wydawało ze prosto nie chciał jechac.
DO tego jak zbieżność nie halo to tnie opon przeciez. Wiem bo też miałem tak po wymianie koncówek. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 20:33
|
|
|
no tak ale przed chwila mialem 15'' i nie sciagalo ale za to trzeslo jak sie szybciej jechalo ale to moglobyc zle wywazenie kol. |
|
|
|
 |
andrzejl400 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-07-2008, 23:55
|
|
|
ja obstawiam półosie miałem tak w volvo v40 ja dodawałem gazu przy 100-120 byłu duze drgania, a co do drgan na kierownicy to oczywiscie krzywe tarcze własnie wczoraj to przerabiałem. |
|
|
|
 |
|