Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 10:36
[3.2 DID] Chip Tuning
Autor Wiadomość
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 12-12-2012, 15:00   

Wyobraźmy sobie przepływ prądu elektrycznego w interesującym nas obwodzie w postaci idealnej sinusoidy(części dodatniej) tak w "bardzo dużym" uproszczeniu wygląda "mapa" w sterowniku i po drodze wstawmy układ elektroniczny pod postacią tzw. boxa. Po przejściu przez to urządzenie modyfikuje nam tą naszą sinusoidę zmieniając jej wykres, to powoduje zmianę dawki paliwa, dynamiczny kąt wtrysku, położenie przepustnicy itp. (inne wysterowanie niż fabrycznie) zmieniając moc i moment obrotowy.
_________________

 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2012, 15:26   

Poniżej link do aukcji.

http://allegro.pl/show_item.php?item=2820474585

[ Dodano: 18-12-2012, 12:32 ]
Box zainstalowany.
zobaczę jak dalsza eksploatacja, po zainstalowaniu czuć różnicę.
Niestety warunki pogodowe nie sprzyjają dokładnemu testowaniu.
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16-01-2013, 22:52   

Nie trzeba jednak nic stroić, nie zarobili w serwisie 5000zł za całość to chociaż 200zł chcieli/chcą od Ciebie wyrwać. :)
I jak pewność że działa? ;)
_________________
Mikello
 
 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2013, 10:03   

Może i zarobili 200 zł, ale jednak zamontowali box, sprawdzili układ zasilania, pokasowali błędy (silnik równiej pracuje) i mam pewność że urządzenie działa.
od początku serwisuję w Autoryzowanym serwisie i ogólnie jestem z ich usług zadowolony. Patrzyłem na wpisy i w Warszawie brak jest niezależnego serwisu polecanego przez innych użytkowników, a ja daleki jestem od eksperymentowania.
Auto służy do jazdy, inne pojazdy firmowe pracownicy serwisowali po różnych fachowców i skończyło się to jednym serwisem który w ramach okresowych przeglądów
usuwa wszelkie niesprawności i nie mam problemów typu "szefie mamy niesprawny samochód". niestety Pajero się nie podejmują.
 
 
dma3 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2013, 11:10   

I z takich klientów żyje ASO :)
Jedni dla dobrego samopoczucia zapalą, inni się napiją, inni pójdą w góry, a inni pojadą do ASO usłyszeć dobre słowo :mrgreen:
 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2013, 11:29   

dma3 napisał/a:
I z takich klientów żyje ASO :)
Jedni dla dobrego samopoczucia zapalą, inni się napiją, inni pójdą w góry, a inni pojadą do ASO usłyszeć dobre słowo :mrgreen:



A jeszcze inni wolą przepłacić w ASO i nie eksperymentować (z braku czasu) z serwisami które podobno się znają. :D
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 18-01-2013, 00:05   

Nie no ok, rożnie to bywa ze zdolnościami manualnymi, a założenie akurat tego boxa to taki sam stopień komplikacji jak wymiana filtra kabinowego ;)

Jakie wrażenia, lepiej opisz, nie z pobytu w ASO ale z jazdy ;)
_________________
Mikello
 
 
 
Darek_P 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-2013, 09:42   

Wiem jaki to jest stopień komplikacji(kończyłem samochodówkę) i jak mam czas i są sprzyjające warunki pogodowe to lubię przy samochodzie pogrzebać (mam do tego Land Cruisera z 83 roku na działce).
Z boxa jestem bardzo zadowolony, niweluje prawie całkowicie efekt turbo-dziury,
przy wyprzedzaniu ciągnie od samego dołu i faktycznie po pewnym czasie czuć że przestaje robić. Dla mnie to kwestia dopasowania stylu jazdy do urządzenia, Pajero nie jest sportowym autem,więc nie wyprzedzam ciągu aut za jednym razem bo wiem że moc jest do czasu. Niemniej teraz wyprzedzanie to czysta przyjemność.
Na śliskim trzeba uważać bo miewa większe tendencje do pójścia bokiem ( tylny napęd i automat),ale jak jest miejsce to zabawa przednia (zwłaszcza po wyłączeniu kontroli trakcji). Ogólnie jestem bardziej zadowolony niż z zaczipowanego na 180 koni Outlandera (nie wytrzymywało sprzęgło i miał większą turbo-dziurę).
Polecam :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.