Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] jak sie zabrac za krokowca
Autor Wiadomość
piskacz
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2009, 09:05   

Po przeczyszczeniu krokowca wg instrukcji Gregorbu nadal obroty nie są takie jak powinny. Złożyłem krokowca do kupy po czyszczeniu ale teraz sie zastanawiam czy dobrze. Czy trzpień powinien być wkręcony do oporu , czy moze o ileś obrotów mniej ?? W instrukcji Krzyżaka tez jest napisane zeby złożyć wszytko w odwrotnej kolejności.
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 27-09-2009, 09:33   

wkręcony do oporu. Obroty mogą Ci szaleć przez lambde.
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
matt81 
Mitsumaniak
RED DIAMOND


Auto: LANCER 1.6 16v 1995r 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Siedlce
Wysłany: 27-09-2009, 10:04   

wujas napisał/a:


[ Dodano: 13-02-2009, 17:54 ]
dzis sprawdzilem cisnienie paliwa na listwie wtryskowej.
2,6bar przy dodaniu gazu max 2,7bar i po zgaszeniu silnika cisnienie momentalnie spada do 0.
To chyba nie dobrze?? powinno byc 3,3-35,bar i po zgaszeniu cisnienie nie powinno sie utrzymac??




Jeżeli na postoju ciśnienie spada do 0 to może być uszkodzony zawór podciśnienia na listwie ,ewentualnie pompka puszcza,ale raczej stawiał bym na to pierwsze
 
 
 
piskacz
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2009, 22:01   

Lambde wymianiałem 04.2008 ale check engine sie nie świeci, i nie pali duzo. Do tej pory zauważyłem ze na zimnym obroty są niskie - po odpaleniu wchodzi na 950 a po kilku minutach jazdy ok 500-600 - a na ciepłym wysokie miedzy 1000-1600. Wymieniłem w ciemno czujnik temperatury ale nie pomogło. Zobacze czy sie uspokoi, jak nie to podjade na diagnoze pod komputer.

[ Dodano: 28-09-2009, 22:09 ]
Dodam jeszcze ze przepustnica czyszczona i reset kompa robiony wg info na forum.
 
 
polopm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-10-2009, 15:31   

Mam podobny problem,poz zapaleniu silnika Chek Engine pali sie przez chwilke i gaśnie (myśle że tak jest prawidłowo), gdy auto jest zimne to obroty mam okolo 2000,po czym powoli spadają,spadają poniżej 1000, i lekko falują między 800,a 1100, i jak u poprzedników jak włącze wycieraczki,ogrzewanie tylnej szyby ,nadmuch i radio to mam wrażenie że nawet na 500-600.Chciałem przeczyścić tego krokowca ale nie wiem gdzie jest i gdzie go szukac,ani jak wygląda.Aha,od jakiegoś czasu Lancer 1.6 16V GLXi rok 1994 zaczoł mi palić ponad 10 l
 
 
piskacz
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2009, 19:41   

Jak mi palił ok 10, to sie okazało ze lambda padła. Pisałem juz o mojej lambdzie na pod innym tematem. Poszukaj. Jak czyścic krokowca są instrukcje na forum.
 
 
polopm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-10-2009, 11:56   

mam prośbe,czy któryś z kolegów mógłby wklejć tu zdjęcie jak wygląda ssilniczek krokowy i gdzie sie znajduje,lub przesłać mi takie zdjęcia na e-mail polopm@interia.pl.Dzięki z góry
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19-10-2009, 10:21   

polopm, to moze Ci pomóc (bylo notabene w tym temacie juz..)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29732
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
try98 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 626 2.0 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: krakow
  Wysłany: 03-12-2009, 22:01   

Czesc potrzebuje waszej pomocy mam mazde 626 2.0 1993 benzyna i mam pytanie do kolegi co napisał o tymaczasowej naprawie silikonem uszcelki pod kolektorem ssącym i jak sie do tego zabrac. :( :( czy starą uszczelke wyrzucic albo dac sam silikon albo zostawic uszczelke z silikonem prosze o odpowiedz dzieki :( :( :(
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 05-12-2009, 08:13   

piszesz trochę w złym temacie, trzeba było napisać nowy!
kolegom z całą pewnością chodziło o uszczelkę między przepustnicą a kolektorem dolotowym. Tobie chyba chodzi o uszczelkę między kolektorem a głowicą tak?
tam panuje wyższa temperatura i nie wiem czy silikon się sprawdzi, ale skoro naprawa tymczasowa, to starą uszczelkę wydrap, oczyść miejsca styku i odtłuść, następnie zastosuj w miarę dobry silikon wysoko temperaturowy i powinno działać - daj cienką warstwę, nie może wystawać do środka!
ale nie ma to jak porządna kupna uszczelka, która majątku nie kosztuje, pozdrawiam
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
try98 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 626 2.0 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: krakow
  Wysłany: 05-12-2009, 13:16   

dziekuje za odpowiedz :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.