 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] dziwne objawy miśka |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 22-01-2009, 14:17
|
|
|
stasiak86 napisał/a: | Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend |
umyj silnik i i wtedy niewazne jak pryska olejem i to tak sie ubrudzi.... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 14:56
|
|
|
stasiak86, Nie no litr na tysiac to napeno nie powinien brac. Nie okresliles sie po jakim przebiegu i ile Ci tego oleju bierze dlatego przypominam ze nawet zdrowy silnik lyknie troche oleju i dlatego jak sprawdza sie dopiero po kilku tysiacach to nie ma sie co dziwic ze troche ubylo |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-01-2009, 16:53
|
|
|
kartomaniak gti napisał/a: | przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp | Albo gówn.... częsci użyte do remontu silnika. |
|
|
|
 |
pszwar12
Mitsumaniak Czerwona Krwinka

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-01-2009, 20:31
|
|
|
Żabka stoi teraz u mechanika ciekawe jak dlugo zajmie naprawa
[ Dodano: 13-02-2009, 01:38 ]
wczoraj odebralem zabę od mechanika
przyczyną byly pierścienie
wymieniłem
pierścienie firmy TP - 180 zl
komplet uszczelek e lring 480 zl
pasek rozrzadu z rolką contitech i pompa wody-250 zl
uszczelniacze nowe zawory popychacze szilf nowe tłoki(na2 były tzw miśki) 700zl
pasek rozrzadu i klimatyzacji -28 zl
przeguby nkn 130 zl
poduszki silnika 262 zł
nowe tarcze brembo i klocki 210 zl
olej i filtr 120zl
robocizna mechanika -600zl
tak wiec troche mnie pociągneło po kieszeni 2400 i mam nadzieje że to koniec wydatków na naprawy
a tak na marginesie slyszalem ze do miśków można wgrac program v tek 92/2000 czy to jest prawda co o tym sądzicie ??? dziekuje wszystkim za pomoc |
_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony)
Historia!

 |
|
|
|
 |
|
|