[MSS ALL] [ELEKTRYKA] Padł akumulator |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 31-12-2009, 17:58
|
|
|
cns80 napisał/a: | JCH napisał/a: | Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód. | Diesel na pewno nie zgaśnie To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny. | Czyli rozumiem, że na Zlocie w Wilkasach zdejmujemy klemę z Twojego Spejsa |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
trolki
Mitsumaniak

Auto: space star 1.9td i lancerek sb
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 02 Kwi 2007 Posty: 37 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 31-12-2009, 21:37
|
|
|
no właśnie my mamy diesla i po odłączeniu akumulatora silnik zgasł a wydawało się nam, że powinien chodzić...myśleliśmy że to przez ten alternator...dzięki za odp i wszystkiego dobrego w Nowym Roku |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 31-12-2009, 22:18
|
|
|
misiumisiu napisał/a: | eletrozawór zamyka dopływ paliwa | Elektrozawór poradzi sobie z alternatora
JCH napisał/a: | cns80 napisał/a: | JCH napisał/a: | Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód. | Diesel na pewno nie zgaśnie To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny. | Czyli rozumiem, że na Zlocie w Wilkasach zdejmujemy klemę z Twojego Spejsa | No problem. Już wiele razy tak w dieslach robiłem. Podmieniałem aku na chodzącym silniku
Ale na zlocie może być problem, bo wpadnę chyba Yamahą |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2010, 16:13
|
|
|
cns80 napisał/a: | JCH napisał/a: | Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód. | Diesel na pewno nie zgaśnie To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny. | zgadza się, w wakacje miałem doczynienia z dwoma gazami 69 - najpierw w moim padła stacyjka (z poloneza zresztą), potem cos u kumpla sie stało - troche inna usterka, bo i inna stacyjka ale nie kojarze dokladnie o co chodziło caly myk polega na tym, że ja swoją benzyne gasiłem rozłączając kostki, a kumpel diesla gasił wrzucając 4-ke i puszczajac sprzeglo, inaczej nie da rady... |
_________________
 |
|
|
|
 |
trolki
Mitsumaniak

Auto: space star 1.9td i lancerek sb
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 02 Kwi 2007 Posty: 37 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 12-01-2010, 15:25 no i alternator
|
|
|
wg elektryka wirnik, dał do regeneracji i za samą regenerację zawołał 700zł czy mi się tylko wydaje, czy trochę za dużo??niestety nie mielimy czasu pojeździć za problemem, ale może kto ma doświadczenia w temacie... |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 12-01-2010, 16:06
|
|
|
Może i tyle być. Regenereacja silnika elektrycznego też się czasami nie opłaca - taniej wychodzi nowy . Może i tym razem podobnie być. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
tomash
Nowy Forumowicz
Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-01-2010, 19:22
|
|
|
wlasnie misiek mi padl przy syberyjskim mrozie, zabralem aku do domu na ladowanie i teraz sie zastanawiam czy aby sie nie pospieszylem.... przelecialo mi gdzies przed oczami ze w nowszych samochodach lepiej podlaczyc cos zapasowego do podtrzymania pracy komputera i innych bajerow, a potem zabierac sie za wybebeszanie aku, co myslicie? w SS tez takie bajki ? |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 24-01-2010, 19:35
|
|
|
U mnie jak wymontowałem aku w celu zakupu i wymiany po paru godzinach nie było żadnych problemów. Chociaż IMHO dobrze zostawić na wolnych obrotach przez parę minut żeby się wszystkie sygnały unormowały. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
tomash
Nowy Forumowicz
Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:06
|
|
|
no mam nadzieje ze z rana bedzie wszystko wporzadku serwis mi sie nie widzi |
|
|
|
 |
emkawu
Mitsumaniak The Bishop

Auto: MSS 1,9 DID Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 46 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 25-01-2010, 23:27
|
|
|
Ja przed świętami wyjąłem akumulator do naładowania i założyłem po jakichś 30 godz. Jak odpaliłem auto to poczekałem ok 30 min, żeby komputer się ponownie zaprogramował, ustawił obroty, itd. (tak jak jest napisane w instrukcji). Autko jeździ jak ta lala... |
_________________ " Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę, Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi " |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 26-01-2010, 09:47
|
|
|
emkawu, jeśli w swoim MSS masz elektryczne szyby, to będziesz jeszcze musiał "nauczyć" je górnego położenia. Polega to na tym, że podczas zamykania szyba po dojechaniu do samej góry może zjechać w dół, wtedy zamykając przyciskiem przytrzymujemy go kilks sekund, gdy szyba dojedzie do góry, co daje informacje dla komputera, że to jest właściwa pozycja szyby, a nie np. czyjaś ręka .
Mam nadzieję, że nie pogmatwałem tego nadto
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 26-01-2010, 11:53
|
|
|
No u mnie też był tylko problem z szybami ale jak się wie jak nauczyc to betka. Z silnikiem żadnych problemów, odpaliłem i pojechałem. Jeździ do dzisiaj |
|
|
|
 |
tomash
Nowy Forumowicz
Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-01-2010, 21:10
|
|
|
Aku wsadzony, wszystko dokrecone doczyszczone i za pierwszym kreceniem milo zaskoczyl... wkoncu tylko srednie spalanie jakos strasznie dlugo sie albo ładowalo albo przymarzlo cos, dopiero po dluzszym czasie zaskoczylo |
|
|
|
 |
emkawu
Mitsumaniak The Bishop

Auto: MSS 1,9 DID Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 46 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 29-01-2010, 09:42
|
|
|
halbog, dzięki za info. Mam elektryczne szyby i nawet nie wiedziałem, że się je programuje po odłączeniu akumulatora. Od ładowania (przed świętami) chyba nie otwierałem żadnej szyby (w końcu zima, brrrr). Ale bym się zdziwił, jak by się okazało że nie mogę zamknąć okna Już widzę (a raczej słyszę) jak się sypią różne takie łacińskie.......
Dzięki za podpowiedź.
Dodane:01.02.2010
Szybki działają bez programowania elegancko Ale i tak dobrze wiedzieć, że może się tak stać po odłączeniu aku i co najważniejsze, że da się to naprawić |
_________________ " Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę, Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi " |
|
|
|
 |
agrest0
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.6 LPG
Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 18 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 18-02-2010, 12:17
|
|
|
No własnie mi też padł aku. Nie wiem tylko dlaczego. Autko był nie dawno u lakiernika. Pewnie stało długo nie palone na mrozach które nie dawno były. Pewnie to mu pomogło.
Przed wczoraj rano tylko pojęczał i dokonał żywota.
Próbowałem go podładować ale ciągle (~2h) pokazywał prąd ładowania ponad 5A co według moich kolegów nie powinno nastąpić. Po godzinie miał zejść do 1A. Wniosek, padnięty aku. Wziąłem go jeszcze do firmy, pokazałem paru kolesiom i
- okaząło się żę brakuje w nim 0,7l wody.
- mam za duży aku. Koledzy mają w swoich maszynach typu 1.6 benzyna, aku od 42Ah do 55Ah.
Aku po zalaniu wodą ładowałem około 8h prądem 6A.
Dzisiaj rano ładnie odpalił ale słychać było że nie bez wysiłku.
Dodatkowo, przestał działać sygnał o niewyłączonych światłach, oraz silnik przy np. staniu na światłach wchodzi w tak niskie obroty że boję się czy nie zgaśnie.
Wcześniej miałem też tak że po przekręceniu kluczyka, blokowały się automatycznie rygle w dzwiach.
No i przy okazji zobaczyłem że ktoś znowu wjechał mi w autko. Tydzień po odebraniu od lakiernika!!! Do tego zwiał! Poziom kultury na drodze w Rzeszowie to kpina. Połowie powinno się zabrać prawo jazdy a połowę z tej połowy dodatkowo odstrzelić
Może poziom kultury na drodze w Rzeszowie jest niezbyt wysoki, ale na pewno wyższy niż poziom twojej wypowiedzi. Wulgaryzmy edytowałem i proszę się zapoznać z zasadami forum.
cns80 |
Ostatnio zmieniony przez cns80 18-02-2010, 13:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|